tisdag 9 augusti 2011

Mina nya finfina Converse....:)))

Hej!!! Kikar in & visar mina nya converse:))) Så fina!!!! Kunde inte motstå....tänker lite på hösten när det blir kallt om fötterna....även om vi vill ha sommar heeeeeeeela augusti!

De är i mocca.....

& skönt fodrade:))) Visst är de galet dyra men jag köper hellre ett par som jag använder mycket! Hur gör Ni??? Ni kanske vill se mer "mode" på bloggen?? I min framtida butik hoppas jag på att kunna sälja lite kläder oxå:)))

Ni får se dom på en annan dag, ingen hemma som kan fota....Kul att så många anmält sig redan till min lilla utlottning:)) Har du inte gjort det...skriv en kommentar i inlägget nedan!!!


Malin

21 kommentarer:

Viola sa...

Så läckra, skulle jag inte ha något emot ha på mina fötter :) du kan ju gissa att det är hålligång på Bossgård med en helvild valpis...

KRAM

Marita sa...

Åhh vill ha!! Finns de i mocka?? Visste inte jag! Köpte ett par Concerce till min dotterdotter för några veckor sedan....såg inga i mocka...Det får bli en sväng till affären... En kollega till mig hade ett par mörklila i höstas som jag blev sååå sugen på!! Men i mocka....ååååhhhh vill ha!!
kram, Marita

underbarahem sa...

Super läckra, det behöver inte bli kallt för att använda dem... Så snygga som de är, så kan du ha dem på när som helst...
Kram Birgitta

Puumuli sa...

Så fina! Visste inte att det finns fodrade...

Kram
Sari från Puumuli

elsamarianne sa...

Så klart vi vill se mer mode. Speciellt en lantlolla som jag som inte är a'jour m vad som är nytt, snyggt, roligt o bra. Det blir att man tar första bästa ...
Kram elsam

liven sa...

Grattis....de er knallfine :o)

rosenälvorna sa...

Jätteläckra och sköna converse! Men varmt ska vi ha länge....Christina

Lyckoslanten sa...

Jag gillar när inredning och annat varieras med mode. Litet mera helhet så. Jag tror att det är värt att satsa litet mer på skor och kläder. man får försaka annat och framför allt inte glömma att ge bort det man inte behöver. ♥

Fiffiga Systrar sa...

det är alltid kul med mode då och då! kram

åsa sa...

Åhh, fina converse, provade såna en gång för många år sedan men de passade inte mina fötter:(

Är så spänd på att få en butik av detta slag "runt hörnet" hihi. ta hem lite olars ulla vettja....nya dyra favoriten:D

lycka till med ladan nu!
Åsa

Vita små hjärtan sa...

Åååå skitsnygga!!!! Å ser varma och goa ut!
Kram Agnetha

Torpliv sa...

Så fina Converse du hittat! Visste inte att det fanns fodrade, och i mocca dessutom, snyggt! Men visst hoppas man att vi får några varma veckor till.. =)
Kram
Petra

Vintage House sa...

Hej
JA ett par converse går alltid hem och dina är superläckra....
Vad kul med en egen butik och kläder går ju alltid hem...
ha det så gott!
kram
sandra

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Supersnygga!! Svarta och fodrade, vilka favoriter det kommer bli. Toppenköp helt klart.
Kramar
AnnaMaria

Hem & Drömmar sa...

Väldigt snygga, älskar converse. Visste inte att de fanns fodrade men det måste jag kolla in.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Made in Persbo...Carina sa...

Å så sjukt goa de skorna såg ut.....såna vill jag också sticka ner mina frusna fötter i till hösten :)
Tack för tipset!

Kram, Carina

Anonym sa...

Såg dina nya fodrade converse guud sååå läckra har precis köp mig ett par fast i läder och röda.
Ett tips kolla in detta.
vilka priser
http://www.shoes4you.nu

Tjipp å hej, Tack för mej

Anonym sa...

'Bad move In the end, Givens received a cool $10 million settlement. After all, these are generally couples playing together, so you are ready for your next meal. If you can get out in case of spot checks by council officials, these super-mums were maintaining their vimax coupon super-high while their 11-year-olds slept at home in order to learn. When you think of calcium deficiency, you probably spend every month analyzing your possible early pregnancy symptoms.

my homepage; prolexis male enhancement

Anonym sa...

Age Intervention Eyelash Conditioner Age Intervention bigger breast now
Eyelash product containing bimatoprost. Feel like shopping Read my bigger breast now post on How to Look Like Marilyn Monroe.
Take a daily supplement containing vitamins B6 and B12 help produce red blood cells, according
to Mayo Clinic. No Icky Build UpSo, for all you ladies
out there I am always in search of inspiration!
If you want to get the lengthened lashes of your favorite to a glass ofwater.


Here is my weblog: breast feeding With implants

Anonym sa...

Really in the moment an advertisement will cost you should
take. Enhance seasoning or visit these box with reheat without
due consideration. Obtaining aid in suffer from
acne bubbles during producing. You always must use even
though only a handful content equipment as you're able to if you happen to cooking by way of piece of seasoned cookware. Don't
use combination silverware will likely the beginning these flavoring to off obligated to start with rather than, therefore why not gain the benefits of shoddy items.


My blog post - fun toaster designs [toasterovenpicks.com]

Junda Xu sa...

20150721 junda
michael kors watches
replica watches rolex
replica watches for sale
michael kors outlet
coach outlet store online
louis vuitton sito ufficiale
gucci uk
louboutin
burberry outlet
air force pas cher
oakley sunglasses outlet
jordan femme
coach factory outlet
christian louboutin
ralph lauren polo shirts
michael kors bags
polo ralph lauren
ray bans
kate spade handbags
kate spade new york
louis vuitton
coach outlet store online
soccer outlet
jordan shoes uk
pandora jewelry outlet
michael kors handbags
gucci handbags
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
coach factory outlet
polo ralph lauren uk
coach outlet
oakley sunglasses sale
michael kors handbags
tory burch outlet
polo outlet
soccer shoes
louboutin pas cher
ed hardy uk
air max uk