torsdag 11 augusti 2011

Reportage om oss i senaste Lantliv....:)))


Foto Carina Olander


Hej!!! Nu finns nya numret av Lantliv i butik! För ganska exakt ett år sedan var stylist Anna Truelsen & fotograf Carina Olander på besök hos oss. Det var jättekul att få se hur de jobbar & träffa dessa duktiga tjejer:)) Har läst Lantliv sen första numret & det är helt overkligt att se vår familj i den.....Inget jag ens tänkt varit möjligt & heller aldrig drömt om. Men bloggen har verkligen fört med sig så mycket otroliga upplevelser & möten med fantastiska människor med samma intresse. Det var så många fina bilder som inte kom med, lite synd så klart! Men jag är supernöjd:)))



Ha en trevlig kväll!
Jag ska ta mig en tur till Grannbyn med en vännina & lyssna på musik:))


Malin

29 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Grattis till det reportaget! Ska kolla i tidningshyllan snarast! Även här ska det lyssnas på musik i kväll på Konstens natt! ♥

Landlige Hjem sa...

Grattis, vad härligt!! ,))
Ska se om jag får tag i tidningen hos Narvesen här i Norge ,))
Njuta av dagen !
Kramis Anki

elsamarianne sa...

Har precis inhandlat och njutit av fina reportaget (kaffe o kanelbulle förhöjde upplevelsen...)
Jättetrevligt, och så fina bilder det är.
Grattis
elsamarianne

Livet på Vestergård sa...

Tänk de där blommorna växer lite varstans utan att man lägger märke till dem , men så snygga de var i de bruna flaskorna!
Kram Kicki

Marina sa...

Va spännande, ännu en tidning som ni är med i. Jag håller med om att bloggandet leder till mycket mer än det man trodde när man började. Kul!

Jag har inte det numret, köper bara lösnummer då och då. Får se om jag köper detta eller om jag tjuvkikar i affären kanske. Får man vara så fräck?

Kram!

Skogslyckan sa...

Fantastiskt fint reportage! Grattis till det. Ja bloggen ger verkligen mycket.
Kram Pia

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Spännande:) Har tänkt hela dagen att jag ska köpa den, då det är badrumsrepotage i den.
Nu blev det än roligare:)

Kram Susanne

LOPPISLIV sa...

Ohhh vad roligt! Grattis till reportaget. Nu måste jag ta mig ner i regnet till vår Ica affär och köpa tidningen bums :-)) Det får bli eftermiddags mys med lantliv och en kopp te...Härligt!! Njuter av mina sista semesterdagar just nu. Ha en fin dag.
Kraaam Paula

Fågel Blå sa...

Grattis till detta reportage,, så roligt att få vara med i en tidning!
ha en fin Kväll!
Kramar Kathrine

kråke sa...

Reportaget var så fint...många fina bilder och huset ser så vackert ut med lummigt grönt runtomkring...är himla glad för ditt skåp oxå:))

kram på dig du söta..

kråke

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

Ja det är inte svårt att göra ett fint reportage när man bor så fint som ni gör! Tack Malin ert hem inspirerade mig jätte mycket!

KramAnna

Tinas vita bo sa...

Vad spännande! Hoppas det är med i den tyska upplagan, som jag prenumererar!! :)

Kram Tina

Kiki sa...

OJ grattis...vilken dröm.
Ska minsann köpa tidningen nästa gång i butiken!!
Ha en fin kväll!

Hälsningar Kristina

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja Malin den tidningen måste jag bara köpa ! Men du har det så vackert runt dej och dessutom tycker jag att din blogg är så mysig och varm... Det är dina ord som gör att det känns så intessant att läsa...
Ha det bra !
Kraam
Sanne

Hulda sa...

Er nok en knallfin reportasje! Gleder meg til å få kjøpt nummeret og lest og sett bildene. :)

Hjemmet vårt var i norske BoligPluss i fjor sommer, og danske BoligPluss i sommer. Utrolig artig. :)

Anonym sa...

Hej! Sänder en liten hälsning från ett varmt Rhodos! Reportaget var jättefint, jag förstår att du är nöjd! Har det bra, nu ska vi äta en sen middag!! Kram Ullen med familj

Marie sa...

Det var ett jättefint reportage Malin, ni bor otroligt vackert!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Min lantliga dröm sa...

Hej!
Sitter med tidningen i knät här hemma i soffan. Grattis till det fina reportaget och du har det så otroligt fint hemma!
Kram Ulrika

The Secret Garden sa...

Oj så roligt!! Har ju inte den tidningen men ska försöka kika när jag åker in till affären. :)
Du tar ju själv så fina bilder från ditt eget hem så har du inte funderat på att göra ett eget reportage?

Ha det gott!

underbarahem sa...

Måste genast köpa tidningen... nyfiken.
Kram Birgitta

rosenälvorna sa...

Det var kul och läsa om er i lantliv också, men kuligare att köpa bolig dröm i Bergen;) Men fina repotage i bägge //Christina

Rummet för välbefinnande sa...

Så roligt Malin!!!! GRATTIS igen.
Ni bor så otroligt vackert och jag kan riktigt se Anna och Carina framför mig när de "gick igång" på allt fint...... Carina är ju verkligen fantastisk att fånga känslan i bilderna också.
Ha det riktigt bra och en stor kram till dig!
Mia

Linnea-maria sa...

Oj vad roligt. Då ska jag köpa ett nummer av tidningen. Bilden från reportaget är jättefin. Kram /Therese

Norrfrids Eija sa...

Stort grattis till reportaget! Sååå vackert ni bor och vilket hus...man tappar andan!
Kram Eija

Viola sa...

Vad roligt, du måste jag kolla in tidningen..köper den inte längre så nu måste jag bege mig till butk...själv är jag med i Sköna Hem denna månad :) ha en fin helg, kram VIOLAN

Mitt hvite hus sa...

Grattulerer... skal kjøpe bladet når det kommer ut her i Norge...

ha en fin helg
klem O=)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Malin, det är ett jättefint reportage. Har precis tittat i Lantliv. Jättefint foto på hela familjen.
Trevlig helg och kram
AnnaMaria

Millas hem sa...

Grattis till reportaget Malin! Åh, Uno hade ju varit för härlig att lyssna på!!=))

Kram C

Puumuli sa...

Grattis! Var i butiken i går och köpte tidningen.

Ha en fin helg!

Kram
Sari från Puumuli