torsdag 25 augusti 2011

Sommar möter Höst....:))

Hej!! Känns lite som att sommarens rosa Mårbacka möter hösten på den här bilden:)) Står på mitt halvmåne bord i "biblioteket" som jag ropat in på auktion....Ett av alla mina fynd jag är sådär gaaaaalet glad för!!!

Loppade ljusstakar används flitigt nu när kvällarna blir allt mörkare....

Jo, tänkte förtydliga min fråga jag ställde igår lite! Det är mina "bloggintresserade" som jag inte kan se. Förut kunde jag se dom ibland men nu har det inte gått på veckor....kanske något med inställningarna?? Kan ju se på min "instrumentpanel" hur många Ni är & att det ökar....:)) Det gäller alltså inte följare via Bloglovin'.

Ha en bra torsdag, ses imorgon:))

Malin

18 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Skumt för när jag klickar på dina bloggintresserade, kan jag göra ett besök hos var och en av de dina...hopplöst det där! Jag får inte mina blogginlägg uppdaterade längre på facebook, helt plötsligt slutade det fungera...
Underbart enkelt höst-möter-sommar stilleben du fått till!
Eija

Jolins home sa...

Hej Malin!

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med datafrågan, men jag gillar bilderna ändå :-). Lika fint som vanligt!

Kram Linda

Millas hem sa...

Underbara bilder Malin!!!
Den översat är helt outstanding!! Lovely!!!

Ha en fin dag!

Kram Camilla

Millas hem sa...

ÖVERSTA!!! =))

Tinas vita bo sa...

Härligt stilleben!!

Kram Tina

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vad lustigt för jag ser dina bloggintresserade...
Verkligen skumt!

Men vilket såå himla fint stileben! :)

Hoppas det löser sig med dina bloggintresserade. Blogger beter sig ofta konstigt men rätt som det är funkar allt som vanligt igen ;)

Kraam

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det bordet är så fint, och jättevackert med pelargonen i stenkrukan. Idag är det rena sommarvärmen fast mulet här. Roligt att du är med i min utlottning, dina lotter är redan skrivna.
Kramar
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...

Vilken läcker bild! Där de möts.... Ja nu går vi mot mörkare tider!
Ha en mysig kväll.
Kram Agnetha

Vintage House sa...

Hej
en härlig bild och månbordet är så vackert!!
kan tyvärr inte hjälpa dig...
ha en fin fin helg
kram
sandra

Änglarnas hus sa...

Ja nu står vi med en fot i varje årstid..men det känns mysigt med höst också!!

Kramis sanne

gamla skolan sa...

Ja , hösten är verkligen i antågande. Känns lite både och , allt blir lite lugnare men även lite vemodigt ! Kramar // Susanne ♥

Anette sa...

Hejsan
Så fint på ditt halvmånebord :)härlig bild.
Ha en skön kväll med massa mysljus.
Kramen Anette

Lyckoslanten sa...

Vacker rubrik och Mårbacka och så vackra ljusstakar kan inte vara fel!
Ser dina följare nu! Ha det så fint när helgen smyger på! ♥

underbarahem sa...

En härlig bild och ett vackert bord, här har vi haft en underbart varm kväll... känns som en sommar kväll...

Kram Birgitta

20-talshuset sa...

Skulle gärna ha ett sånt halvmånebord! Jättefint med Mårbackan, ramarna och ljusen. Trevlig helg! Kram Anna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ååå ett halvmånebord...det står högst upp på min önskelista...17 vad många saker det står där högst upp på listan=)

Vilken vacker bild på ditt bord, Mårbackan och de andra sakerna. När det gäller bloggintresserade så finns de där ibland och ibland inte.

Ha en fin fin fredag!
Kram,
Regina

kråke sa...

Vaaaaackert bord och härligt söt mårbacka:)) Med Bloggen tycker jag det är si å så...ibland kommer det upp bilder ibland inte...hmmm...den behöver nog lite helg för att vila upp sig från alla tokiga bloggare;))

kramis going...

kråke

Annelie sa...

Underbara bilder som vanligt hos dig...:))Mitt halvmånebord tjatade jag till mig av lillebror för flera år sen och han fick min gamla kökssoffa..:))
Kram vännen och ha en skön Fredag!!!