måndag 8 augusti 2011

Utlottning....:))))

Hej!!! Vet Ni, förra måndagen fyllde min blogg hela 2 år!!! Kunde aldrig tro att det skulle vara så himla kul & att jag skulle få vara med om flera reportage! Min besöksräknare närmar sig otroliga 200 000 oxå, väl värt att fira!!! Vad passar bättre än lite loppat....Ni kan vinna ett örngott med spets & initialerna VG, en underbar gammal plåtburk att ha te i:)) En flaska & en pastejform som passar utmärkt för ett värmeljus! Allt är vintage & vackert.....

För att ha chansen att vinna skriv en kommentar nedan! Vill du ha två chanser länka med översta bilden! Har du ingen blogg? Glöm inte att skriva mailadressen i din kommentar! Lycka till nu & hoppas att Ni vill fira med mig:))

Vinnaren dras måndagen den 22/8!!!
Trevlig kväll:)


Malin

145 kommentarer:

sanna sa...

Hej och och vad kul att läsa din blogg. Du har ett otroligt fint hem. Jag vill såklart gärna vinna nånting.

the shed sa...

Klart jag är med här, så fina saker du lottar ut!
Jag länkar...

Kramen!

underbarahem sa...

Klart att jag skall vara med, det är så kul att läsa din blogg...
Kram Birgitta

rosenälvorna sa...

En tävlig tackar man inte nej till. Älskar ju te och flaskan är ju vacker, formen charmig och örngottet romantiskt. Ja vad säger man kan tänka mig att vinna rubb och stubb;)Ska försöka länka tävlingen, men har inte riktigt kommit på hur man gör:( kanske någon kan råda mig. Annars är du en favvoblogg på min blogglista:) Tack för anordnad tävling//Christina

Linda - Vildros och kaprifol sa...

Jättefina vintageprylar du lottar ut, jag vill självklart vara med och ha en chans på allt det fina!

Tar 2 lotter och länkar :)

Grattis till dina 2 år med bloggen och alla besökare!!

Kram kram

Marie sa...

Klart jag vill vara med i din fina utlottning, länkar med bild från min blogg. Hoppas nu på tur, ha det gott //Marie

Anonym sa...

Hej! Åh, vad kul med utlottning, vilka fina grejer! Jag är gärna med men har ingen blogg själv. Tack för en superfin och inspirerande blogg!

Mvh

Erika, erikanorberg80@yahoo.com

cat sa...

Åhå, vilka fina saker du lottar du. Klart att jag också vill vara med, jag har länkat så klart.
Ha de gott. Kram, Catarina

Cathrine sa...

Klart jag vill vara med i din utlottning av de fina sakerna.
Två lotter blir det för mig.

Kram Cathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis grattis till två jättefina bloggår, tror jag har "känt" dig nästan hela tiden. Jätteroligt att du lottar ut vintage-saker, jag är gärna med.
Kramar
AnnaMaria

Susanne sa...

Grattis till 2 år...jag vill gärna vara med och länkar till dig ;))'kram susanne

Stinas vardagsrum sa...

Klart att man vill vara med och tävla om dessa fina saker. Jag har även länkat från min blogg.
Kram Stina

Lyckoslanten sa...

Grattis till dig! Vi har bloggat ungefär lika länge då! Så klart vill jag vara med i din utlottning och jag länkar! ♥

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Malin!!

Grattis!! Jag började också blogga för två år sedan..men det känns som igår!!

Jag vill gärna vara med och tävla och jag länkar hit också!!

Ha det gott!! Kram Sanne

Mitt krypin sa...

Grattis till alla besökare!

Är gärna med i utlottning.
Länkar så klart.

Kram Anna

Liv sa...

Hej Och grattis till dina 2 år!
Sådan fina saker vill man inte missa att få chans att vinna... ;)

http://mittvitaskonahem.blogspot.com/

dagdrömmar i vitt sa...

God kväll <3 med så fina priser vill jag vara med, Två lotter tack <3
Kramkram / nettan

Toregårds lilla Lotta sa...

Hej hej
Du har ju en fantastisk blogg.

Jag är gärna med i din tävling.
Länkar och tar två lotter...

Kram
Liselott

Anonym sa...

Hej
Det är så kul att följa med på din blogg, massor med inspiration. Självklart vill jag ta chansen att vinna någon av de fina prylarna.
Och grattis till 2 år, jag hoppas det blir fler.
Mvh Katarina
kasoderman@hotmail.com

Norr om Köpenhamn sa...

Ååååh vilka finfina priser! Vill gärna vara med o tar två lotter o länkar hos mig :o)
Grattis till dina två bloggår vännen. Du inspirerar!!

Kram
Ulrika

Marthina, Holmbytorp sa...

Jag är gärna med & länkar från min blogg! Vilka underbara vinster! Kram.

Maria sa...

Vilka härliga vinster i din utlottning! Naturligtvis vill jag var med och hoppas på tur!
Älskar Teburken!
Länkar från bloggen med din härliga bild.
Grattis till alla besökare.

/Maria

Lena/isis sa...

Hejsan!

Vill gärna vara med i din fina tävling. Jag har länkat på min blogg.

Kram

Umm-Yara sa...

Du har en underbar blog som jag besöker titt som tätt. Hoppas för vinst för min del :D
Kram från Kristin i Borås

Vita små hjärtan sa...

Så klart man vill vara med och fira!!!! Å hoppas på tur...fniss..
Kram Agnetha

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Självklart vill jag vara med! Vilka fina vinster.

Ha en fin kväll!

Kram Jenny

Mitt hvite hus sa...

Grattis... ja det er mye som har hendt siden en begynte å blogge...



nydelige ting da..

klemmer o=)

Emma sa...

Hej Malin!

Vilka underbara loppisfynd! Jag är gärna med i utlottningen med två lotter, länkar från vänsterkolumnen i min blogg =)

Jag har också en liten utlottning, kanske vill du vara med? Är inte i närheten av dina 200 000 besökare men väl 10 000 som är helt otroligt för mig. =)

Kram Emma - Emmas vita drömmar

Tinas vita bo sa...

Jösses vad fina saker!
Självklart vill jag vara med!

Hoppas på tur!

Kram Tina

Norrfrids Eija sa...

Detta vill jag absolut inte missa. Länkar såklart!
Grattis till dina två år! Hoppas det blir många fler framöver...
Eija

majra1 sa...

Jag vill gärna vara med!
Länkar från min blogg så jag tar 2 lotter tack. :)

Mari

Vita verandan sa...

Hej Malin!
Kul med många läsare, är inte alls förvånad.
Jag är gärna med och fajtas om de fina vinsterna!
Jag länkar såklart.

Jag fick två tidningar men det var efter jag var i kontakt med en tjej på lantliv. Jag mailade och förklarade att vi skulle vara med och då skickade hon två ex. Vakre Hjem fick jag köpa.

Kram Anna

Gunilla sa...

Fina vinster i en fin blogg:) En lott till mig, tack!!
gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med i din utlottning. Har ingen egen blogg så jag kan inte länka.
Ha det gott!
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Jag är glad att jag hittat din härliga blogg! Å självklart vill jag ju vara med i din utlottning av fina vinster. Hoppas på tur!!!

Hälsningar från Kristine (som också har huset fullt, ja och alla vindar och förråd fulla, med loppisprylar)
kristine@lenninge.se

Millygarden sa...

Grattis till dina fina två år i bloggevärlden..du bjuder på så härliga fina inlägg. Och så kul det var att få senaste Lantliv med ert vackra hem så fint!!

Länkar förståss!
kram Marina

Casa la Lotta sa...

Åh, jag älskar gamla plåtburkar! De andra vinsterna var också jättefina! Självklart vill jag ha en lott!!

Kram Lotta
min mailadress: acjo69@yahoo.se

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Kul med utlottning! Jag är med och länkar, 2 lotter tack:)

Kram Susanne

Fro (Idyll på landet...) sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen med ett lodd! :)

Klem

Anonym sa...

Är gärna med i tävlingen. har ingen blogg men jag har satt dig på bloggloving och FB. Är en helt ny läsare. Ha en fortsatt bra dag.

nettan.klar@gmail.com
= enkla nettan

Anonym sa...

Är gärna med i tävlingen. har ingen blogg men jag har satt dig på bloggloving och FB. Är en helt ny läsare. Ha en fortsatt bra dag.

nettan.klar@gmail.com
= enkla nettan

Anonym sa...

Är gärna med i tävlingen. har ingen blogg men jag har satt dig på bloggloving och FB. Är en helt ny läsare. Ha en fortsatt bra dag.

nettan.klar@gmail.com
= enkla nettan

Maija sa...

Prize is so lovely that I realy like have one(1) lottery ticket please! :)

Marias Hörna - Njut av livet sa...

Vilka fina saker....klart jag är med. Tar 2 lotter, tack!
Kramar från Maria

kråke sa...

Är självklart med och firar med dig:)) Grattis till två år:)) Jag är med om två lotter:))

kram på dig

kråke

Solgården Butik och Café sa...

Tjingeling!
Grattis till 2-åringen! Du har ju en helt underbar blogg och så kul att få följa den :)

Jag länkar bilden så 2 lotter till mig

Ha det bäst!
Vänligen/Sofia

Lili sa...

Grattis till två år!
Jag är så gärnar med.


kram på dig
Lili
mail:he-jasmine@163.com

Anonym sa...

hej
jag vill gärna vara med och tävla om dina saker på din fina blogg
ulla hagglundu@yahoo.se

Anonym sa...

Såklart att jag vill vara med och fira. Du har en jättefin blogg som jag läser varje dag.

Babsan
bopsi@telia.com

Hem & Drömmar sa...

Grattis till dina två år och 200000 besökare.
Kllart jag vill vara med i din fina utlottning och länkar givetvis från mig.
Kraaam Ing-Britt

Maj-Len sa...

Klart jag är med i ditt lotteri. Har ingen blogg = 1 lott.

mlaymark.@gmail.com

Viola sa...

Här är jag, hoppas nu på turlotten :) kram

Malin E sa...

Superfint!
Jag är gärna med.

Har en liten utlottning i min blogg oxå!
KramMAlin

Puumuli sa...

Gratulerar! Jag deltar gärna i utlottningen!

Kram
Sari från Puumuli

liven sa...

Heisann

Jeg vil gjerne være med å feire dine to år med blogg :o)

klem klem

Frida sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!! :)
fridajohnsson111@hotmail.com

Tini sa...

Åh så fina vinster, vill ju vinna dem alla :) Grattis till 2-åringen och det sagolika besökarantalet! Har länkat och prövar lyckan med två lotter!
kram Tini

Längtans Hem sa...

Grattis grattis till 2 år och alla besökarna! Men det är klart, en sådan fin blogg och en trevlig bloggerska, det är ju en vinnande kombination!

Jag vill gärna vara med och tävla och kniper 2 lotter, tack!
Jag har med en utlottning hos mig, så välkommen in om du vill vara med och vinna ett unikt armband :)

Ha en fortsatt härlig tisdag!
Kram Maria

Skogslyckan sa...

Grattis till två år och alla dina besökare! Inte alls konstigt med din fina blogg. Klart jag gärna vill vara med i lotteriet, länkar från min blogg.
Kram Pia

Gammelbålsta sa...

Hej!
Grattis till dina 2 år. Är gärna med i din fina utlottning. KRAM Aydan

Anonym sa...

Grattis till dina 2 år och 200000 besökare!

Glad jag hittat hit till din fina blogg!

Vilka fina vinster prövar lyckan med 1 lott. Jag är blogglös och kan inte länka.

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med i ditt lotteri. Har följt din fina blogg ett tag nu och den är en av favoriterna i min blogglista. :)
Ha en fin dag, Heléne
ulf_helene@hotmail.com

Cecilias kreativa sida sa...

Hej!
Fin blogg och fina vinster! Självklart vill jag vara med och fira dina 200 000 besökare. Självklart länkar jag!
Ha en skön onsdag!
Kram Cecilia

ANNIKA sa...

Grattis till 2 år och sååå många besök!
Jag är med i tävlingen.
Vilka fina vinster ,särskilt burken som jag föll för direkt...
hoppas nu....
gustafsson.57@hotmail.com

Anna L sa...

Vilka underbara saker, klart jag är med.

hillevianna@hotmail.com

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan Malin!
Stort grattis till två år och alla besökare.
Vill ju gärna vara med i din fina tävling,
länkar också.
Kram Anette

Inga-Lill sa...

Grattis Grattis till bloggen! Jag vill gärna deltaga i din fina utlottning med 1 lott,tack. Sött örngott och plåburken är charmig.
Må så gott och Njut av sommaren!
Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Mitt vita hem sa...

Åh, jag vill gärna vara med i din utlottning!
Kniper 2 st lotter!

Kram Åse

P.s
Kika gärna in hos mig och var med i min lilla utlottning! :9

20-talshuset sa...

Grattis! 200.000 besökare, det är ju helt fantastiskt! Tänk vad många du inspirerat... Jag är gärna med i utlottningen och länkar gärna! Må så gott och hoppas du fortsätter blogga i flera år framöver. Kram Anna

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag tar TVÅ lotter, här är min bloglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/august/22-augusti-vinn-hos-lantliv-i-norregard.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Hej,

Grattis till din härliga blogg.
Hittade den för någon månad sedan och måste bara in o kika på den så ofta jag kan. Du inspirerar verkligen, så fortsätt med det :)
Vill gärna vara med i din utlottning.

Mvh Kicki
kicki_6310@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag tar TVÅ lotter, här är min bloglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/august/22-augusti-vinn-hos-lantliv-i-norregard.html

Spacegirl_@spray.se

Annelie sa...

Å det har jag missat,jag vill självklart vara med och tar 2 lotter/länkar..:)
Grattis på 2 årsdagen oxå...

KRAAAM vännen och ha en underbar dag!!!

Systrarna Karlsson sa...

Klart vi vill vara med två lotter tack:)

önskar dig en skön dag

Anonym sa...

Du har ett f a n t a s t i s k t fint hem & en härlig blogg att följa :)
Vill gärna vara med i din utlottning!
Ha en fin sensommar!
britteli.ekman@telia.com

Lisa sa...

Hej..Så kul att hitta en ny blogg med så många fina bilder ,tips och ideer. Självklart snorpar jag full pott lotter och grattis till dig. Klar man ska fira..

Kram Lisa

Johanna Stålros sa...

Wow, alltså tänk så många du har inspirerat..och vilken fin tävling!!!! Klart jag vill vara med och fira dig, länkar så gärna....Kram Johanna

Anonym sa...

Jag är gärna med:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

jenn sa...

Super fina saker! Klart att jag vill vara med! Jag tar 2 lotter:
http://barbados.blogg.se/2011/august/22-augusti-utlottning.html

Maja sa...

Jag är med :)

Mail: majafh@hotmail.com

norrgårds sa...

Hej, självklart vill jag vara med i din utlottning! Jag tar två lotter.
Hälsningar från Norrgårds

Åsa sa...

jag vill självklart delta i din utlottning :)..jag tar två lotter o länkar från min blogg :)

Pockethexan sa...

Grattis till dina 2 år o alla dina besökare!
Åh vilka fina vinster, jag e mer än gärna med i din tävling o om jag får välja skulle jag som den stora te-toka jag e, vilja vinna teburken, fast jag blir glad vad jag än vinner för det andra e också vackra saker <3!

Kramis ifrån Pockethexan@live.se som hoppas att du har glädje av min blogg om du vill ha el. ge boktips!
Ses?!

Anonym sa...

Vilken vinst, tar en lott!!!
Trevlig helg!
Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulerar för 2 år. Jag vill va me i utlottningen. 1 lott :)
kramar
/Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/august/burkorngott-228.html

info@annakarlsson.se

AnnapåGrönkulla sa...

Grattis till två år och så många besökare! Jag är gärna med och tar två lotter har länkat i högra spalten här:
http://annapagronkulla.blogspot.com/

Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Hej jag är gärna med och tävlar. Jag har tyvärr ingen blogg.

Kramar, Michaela (mischis@hotmail.se)

Lotta sa...

Åh vad fina saker! Jag har länkat hit och kniper två lotter!

http://lottaochlivet.blogspot.com/2011/08/tavlarigen.html

Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna! ♥ sa...

Vad kul! Jag är med! :)

mejl: gabriellasblogg@hotmail.com

Anonym sa...

Vill inte va med i utlottningen, men tänkte fråga snabbt om du har någon läkarväska du skulle vilja sälj för en rätt så bra slant? mvh//jasmine

jasmine_89_@hotmail.com

Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [i väntan på irish twins] sa...

Jag är gärna med och tävlar med två lotter.
Länkar här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/august/lantlivinorregrd-22-augusti.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anette sa...

Hej
Första gången jag är in här ,jättefin blogg du har .
Grattis också:)
Tar chansen o prövalyckan med 2 lotter .
Kram Anette

Renée sa...

Jag tar en lott och hoppas på tur!
rej74@hotmail.com

Loppisblomman sa...

Hej,

Jag tar två lotter:))och hoppas på tur!!
Kram maria

Carita sa...

Vackra saker! Jag är gärna med o tar 1 lott.
Ha de great!

mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Fia sa...

Hello!
Grattis till de fina siffrorna ♥
Jag deltar med två lotter, så fina saker du lottar ut!
Kram fia (tillyst.blogspot.com)

Anonym sa...

Jag tävlar gärna!
Jag har ingen blogg.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Caroline Andersson - 18år och blivande mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Caroliinea@hotmail.com

Carola L sa...

Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/august/gamla-fina-saker.html

carola(at)officefixarna.com

Margareta sa...

Hej!
Jag vill så klart vara med i din fina utlottning.
Ha det så bra!
Kram Margareta

Jenny sa...

Hej Malin!
Grattis till 2 år med din vackra blogg o grattis till alla besöken!
Jag är gärna med i utlottningen o länkar från mig!

Kraam Jenny

Hundliv sa...

Vad flitig du är med bloggande och pysslande. Mkt inspirerande läsning och superfint repotage i Lantliv, det var så jag fann hit :). Jag länkar till sidan från min egen blogg, på återseende.
Ha en skön Augusti!
http://bodatorp.blogspot.com/

Anonym sa...

Åååhhh, cooolaste plåtburken! Jag håller tummarna åp min lott :-)
Tack för fin inspiration!

MVH
Carin
(cfunseth@hotmail.com)

Anonym sa...

Det är ett jättefint hem du har! Jag vill såklart gärna vara med i utlottningen, håller tummarna för min lott.

Mvh,
Kristin
kicki_gotene@hotmail.com

Joyforhome sa...

vill självklart vara med och hoppas på tur,Och om jag vann skulle jag bli störtförtjust i i charmiga plåtburken:)

Länkar såklart från min blogg:)

Farfars stuga sa...

Grattis till alla besökare!

Vill absolut prova lyckan örngottet skulle bli en perfekt present åt min egen lillasyster VG som fyller år om en månad.

Länkat i bloggen.

Cia

Susanne sa...

hej vill gärna vara med ,,länkar med bild hos mig..Kram

lotta.k3 sa...

Klart jag vill vara med i din utlottning av de fina sakerna.
Två lotter blir det för mig.
Hoppas på tur,,,Kram och ha det bäst..
lotta.k3@spray.se

Nattmia sa...

Grattis till de två åren!
Så klart vill jag vara med och tävla och jag länkar från min blogg..

Kram Mia

Lotta sa...

Så fina vinster. Är med i utlottningen. Länkar med bilden från min blogg.
G R A T T I S vill jag ju även säga. Hoppas det blir många flere år. ;)

Credo sa...

Hej, jag skulle gärna vilja delta i din tävling! Jag länkar gärna till din tävling :)

Ha en trevlig vecka!
Linnea - Credodesign

Anonym sa...

Hej! jag vill gärna vara med i din utlottning om så fina vinster.
Grattis till 2 Års Bloggande!
Veronica Ö

Anonym sa...

Hej, vilken fin blogg - jag hittade den idag! Men kommer såklart fortsätta kolla. Grattis till dina 2 år. Jag är gärna med på utlottningen (annika@ipmulricehamn.se)

Annika

Lilang sa...

Nice gift! :)
Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/
My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

Anne B. sa...

Grattis! Härliga pris du lottar ut. Är gärna med.

abackman66 at hotmail.com

Systrarna vitt sa...

Hoppas på supertur och jag länkar för en extra lott, såå fina saker.
Kram Liselott.

Lilla Kråkslottet sa...

Men jaaaaaa! Jag vill vara med om 1 lott!! Vad med fina saker!
Och vad kul med så många besökare och till sist ett stort grattis på 2-årsdagen!!! Kram!!

Anonym sa...

Hejsan
Jag deltar gärna i din utlottning
Läser din blogg regelbundet men är
dålig på att kommentera
Har ingen egen blogg så det blir 1 lott
Hälsar
Lena i Kalmar

Anonym sa...

Hei.
Jeg tar gjerne 1 lodd:-)

Nin@Merete

ninadahl@bbnett.no

Selma sa...

Det är klart jag vill vara med! Jag länkar från min blogg och håller tummarna.

Kram britt

Livet på landet sa...

Snubblade just in på din fina blogg & självklart vill jag vara med & tävla om dessa ljuvliga vinster!

Kram Helena

Fiffiga Systrar sa...

Men oj vad kul!! Såklart vi vill vara med och tävla om så fina grejer!

Vi länkar på vår blogg, så vi tar gärna två lotter!

Kram Elin + Emelie = Fiffiga Systrar

Anonym sa...

Jag är med! Super fina grejer, och jag som är på jakt efter en teburk! :)

/ Josefin
jozefin@live.se

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken underbar utlottning! Jag vill gärna vara med och pröva lyckan. Lägger en länk med bild på min blogg!

Ha en fin dag!
Kram,
Regina

A House With A View sa...

Vilken jättefin utlottning!!! Jag vill gärna vara med!! Länkar från mig och deltar med två lotter!!!

Hoppas hoppas hoppas...

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Lena sa...

jag vill gärna vara med :)

Anonym sa...

tack för din fina blogg
jag deltar självklart i utlottningen
ulla hagglundu@yahoo.se

Anonym sa...

Vill så gärna vara med i din utlottning, 1 lott för mig:)

Tiger sa...

Grattis till de 2 åren i bloggvärlden och till alla besökare! Den fina tävlingen vill jag inte missa, men med så många tävlande har man väl ingen chans... Jag länkar och tar 2 lotter och hoppas på tur i dragningen!

Sensommarhälsningar
Elisabet

Anonym sa...

underbar blogg!har nyss hittat dig men vill ändå gärna vara med och pröva lyckan i utlottningen
mvh Annika
dojjan74@hotmail.com

Anonym sa...

Första veckan efter semesterledighet... Tjuvade lite tid så här på eftermiddagen kände mig trött. Fick nytändning av fin blogg och precis som alla andra ovannämnda vill jag också chansa att vinna fina saker.

//Ulla
ulla.edwardsson@hotmail.se

Ellinor sa...

OJ, jag måste ha glömt att anmäla mig till din utlottning. Vill väldigt gärna vara med!
Kram
Ellinor

my white mess sa...

ÅH är jag gärna med i din fina utlottning!
Länkar inne hos mig.
kram Malin

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag är gärna med! Fina vinster!
Jag länkar också.

Ha det gott, kram Marie

Fro (Idyll på landet...) sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen!

Klem

Anonym sa...

Grattis! Klart jag vill vara med i din fina utlottning, hoppas på tur med en lott.
Britt
britt.jonesig@telia.com

Lisen sa...

Grattis grattis!
Brukar kika in med jämna mellanrum, men är oftast för feg för att skriva något, haha!
Är gärna med och tävlar lite! :)

Frøken Fryd sa...

Hei hei :) Jeg er gjerne med i utlottningen med to lodd! Så fin blogg du har, jeg har nettopp begynt å følge deg og koser meg her inne.

Klem Eli

evamar sa...

Jag tar en liten lott! Hoppas att det är en turlott!

Anonym sa...

Hej...
Här kommer en häls från ett annat Norregård..Följer din fina blogg som jag hittade av en slump när jag sökte på "Norregård"
Har en egen blogg om mitt Norregård men har inte det så fint som du men försöker....
Tack för all inspiration och fina ideér du bjuder på...Självklart vill jag chansa på att vinna något av dina fina saker.
Kram från Norregård1860

ensu sa...

Hej
Härlig utlottning. Jag vill gärna vara med. En lott tack.

kathas kortmakeri sa...

En som hoppas på tur så här i sista minuten!
Länkar och tar 2 lotter tack!
Grattis till alla besökare!!!

Kram
Katha

katharinapetersson@yahoo.se

Ellen sa...

Hei. For en nydelig blogg du har:) Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodder. Linker hos meg:)
Klem Ellen.

Ellen sa...

ups litt for sent ser jeg nå,Hihi:D