lördag 27 augusti 2011

Min Vackra vinst från Me And Alice/Antlers Design!!

Hej!! Underbar lördag, riktigt varm sensommardag:)) Igår fick jag min vackra renhornsljusstake som jag vann hos fina bloggen Me and Alice:)) Den kommer från Antlers Design! Klicka HÄR kommer du dit:) Finns så mycket fint!!

Det var så många som var med & jag vann, Lycka:))

Idag hör jag hur det snickras ute i Ladan & det gör mig så glaaaaaad!! J & F är i farten & vi har äntligen en dag som vi bara kan dona där ute:) Ska gå ut & ta tag i penslen nu...igen...

Njut dagen!!

Malin

14 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Malin. Vilken jättefin ljusstake! Jag tycker horn passar så bra på hösten, och den passar perfekt i ditt glashus. Lyckost!
Kramar
AnnaMaria

Nordingården sa...

Å ja, den är bara så läcker, en sån har jag suktat efter länge, stort grattis till den, den kommer du har mycket glädje utav i höst och vinter,l bara sååå snygg!!! Mari.

Så Vitt Jag Vet sa...

Grattis Malin.. Den passar ju perfekt hos dej !
Ha en skön lördag !
Kraam
Sanne

rosenälvorna sa...

Grattis till vinsten! Christina

G:a Affären sa...

Grattis till den fina ljusstaken!
Det märks att du är glad och gjort fint med de röda bladen till, en härlig höstbild!

/Cia

Lotta sa...

Ljusstaken passade bra mest för att du har gkort så fint runtom!!! Kram Lotta

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Malin!
Grattis till den finaste ljusstaken.
Och så snyggt blev det med den hos dej,passade perfekt.
Bästa bilderna tar du dessutom.
Ha en härlig helg
Kram Anette

Skogslyckan sa...

Den ljusstaken hamnade visst rätt. Grattis! Fortsatt fin helg!
Kram Pia

Källeboda lantliv sa...

såå jättefin ljusstake ...ja du verkar att ha ett spännande projekt framför dig ...ha en bra kväll ..kram jeanette.kallebodalantliv

Vardag och flärd sa...

Grattis till en fantastiskt vacker vinst!
Kram Eva

Marita sa...

grattis!! Vad fint du har arrangerat den på bordet!!
kram, Marita

Hem & Drömmar sa...

Så härlig ljustake, grattis!
Vad skönt att få en dag att kunna lägga på din dröm. Ska bli så kul att följa med på den resan.
Ha de gott, kram Ing-Britt

underbarahem sa...

Grattis till vinsten, den var jättefin...

Kram Birgitta

Ilona sa...

very nice