torsdag 22 september 2011

Det är detaljerna som gör det....:))



Hej!! Torsdag & jag har tagit Helg:))) Så skönt! Visst är det ju detaljerna som gör det....Massor av loppisfynd i mitt postskåp jag ropat in på auktion! Det är ju så när man bloggat ett tag så får man hitta nya vinklar att fota.....för många av Er har ju sett det mesta.....:)




"Hjärtan på tråd" ovanligt tacksam liten blomma, gör inget om man glömmer vattna:))




Ha en fortsatt bra torsdag, nu prommis med vännina B:) Ikväll föreläsning!


Ses imorgon:))


Malin

18 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Visst är det detaljerna som gör det och det med varje vinkle och vrå som är fotad känner man igen men det är alltid lika roligt att se....
Ha en skön prommis
kram
sandra

Lantlig Charm-Petra sa...

Man tröttnar nog aldrig på att se bilder från andras hem i olika vinklar, hihi. Bara från ens egna!
Hjärtan på tråd är tacksam men om man glömmer vattna den för länge så blir den väldigt ledsen. Hittade nämligen en som jag glömt bort i vårt stora hus (109 kvm) hahaha! Men skam den som ger sig, den ska få liv igen!!

Ha en skön dag!

Kram Petra

rustik charm sa...

Hej Malin!
Blir ju så att man fotar samma saker, fast från en annan vinkel. Med fokus på nåt annat:)Giller verkligen klämlampan..Du har säker skrivit förut vart den kommer ifrån men måste fråga ändå?
Ha en fin dag.
Kram Kristina

Sallys hus sa...

Hej hej!
ÅÅ vilken lycka att äga ett sånt. Jag gråter fortfarande blod över ett likadant jag kunde ha ropat in fö 2 år sedan. Jag ivsste inte vart jag skulle ha det då....det klubbades bort för 300kr...:(
Alla dina vinklar o vrår är lika underbara och ger så mycket inspiration...tack för det!
men det är ändå förunderligt att saker kan se så annorlunda ut från olika håll. Då man fotar hemma tar man ju oftast bilder från samma vinkel....
Det lilla gröna bordet passade ju helt perfekt i hallen och jag förstår att du njuter av att mötas av det vackra blickfånget då du kliver in.
Jag är alltid ledig fredagar så om en timme börjar min helg också...;)
kram o ha en mysig kväll!
Katarina

Vida sa...

så vackra foton...och på så vackra detaljer;))

blev så glad när jag ser att du inte bor så långt ifrån mej...så himla bra när du öppnar butik;)

VidaKarlskronakram

Vilmas Hus sa...

Visst är det så! Fina bilder:)) Hjärtan på tråd, en av mina favoritblommor, den är så söt!

Ha en skön kväll!
Kram Charlotte

Fia sa...

Stylish delight, Malin, alltid lika snyggt oavsett vinkel! Underbart med gamla burkar o så cool lampa ♥
Stor kram!
Fia

rosenälvorna sa...

Visst är det så, helmysig hylla med mysiga saker och hjärtan på rad:) Christina

Änglarnas hus sa...

Hallojsan malin!!

Jag känner igen mig i detta att man fotar detsamma..känns det som..men det är inget jag har tänkt på här..för samma bild med nytt innehåll och som du skriver ny vinkel..ger förnyelse!!

ha en härlig prommis och hoppas på en givande föreläsning!

Kraam Sanne

G:a Affären sa...

Hej Malin!
Ditt postskåp tröttnar jag aldrig på och jag gissar att innehållet växlar. Fotona med detaljer är så bra!
Hjärtan på tråd är också en favorit här hemma.
Tack för dina kommentarer, jag blir så innerligt glad. Önskar dig en skön ledighet.
Varm kram till Dig.

Livet på Vestergård sa...

Javisst är det detaljerna som gör det!
Ser ut som om solen lyser hos dig. Här öser regnet ner.
Kram Kicki

Vardag och flärd sa...

Jag är SÅ avundsjuk på ditt postskåp och jag har nog sagt det förut!
Kram Eva

underbarahem sa...

En läcker hylla med mysiga saker i...

Kram Birgitta

Lissboden sa...

Hej Malin!
Visst är hjärtan på tråd en bra blomma och visst är det de små små detaljerna som gör det.
Må så gott!
Kram/Maria

Bente sa...

Fant nettopp bloggen din og la meg som følger tvert. Nydelig hos deg. Skal kose meg videre nedover.

Ha ei flott helg

Klem Bente

Tinas vita bo sa...

Man måste ju fota samma saker, för nya grejor kan man ju inte köpa jämt.. hihi fast man kanske gärna skulle vilja!
Jag fotar oxå samma saker då o då, man måste ju hålla bloggen igång..:)
Lampan är underbar!!
Postskåpet har ju så många skatter, så det tröttnar man aldrig på att se!! Från alla vinklar! :)

Ha e fin helg
Kramis Tina

gamla skolan sa...

Vilket fantastiskt postskåp !! Lampan är också superfin ! Önskar dig en riktigt fin helg , själv ska jag fortsätta med renoveringen :)
Kramar // Susanne ♥

elsamarianne sa...

Tröttnar aldrig på att se ditt postskåp. Ger så mycket inspiration. Vill haaaaa, (men har ingen aning om var ställa det i så fall...)
kram elsamarianne