onsdag 21 september 2011

Det fick flytta in....:))

Hej!!! Så var det onsdag & jag jobbar bara imorgon oxå:)) Så skööööööönt!! Kunde inte hålla mig, lilla gröna auktionsfyndade bordet har fått flytta in:)) Tillfälligt iaf.....får se om det blir kvar!

Står på gamla verandan som vi använder som hall:) Trevligt att ha något vackert att titta på när man kommer hem.....Det mesta på bilderna är loppat & inropat på auktion:)

Nött & vackert.....

Kan inte förstå att så mååååånga bilder blir på sniskan nu för tiden...:))) Idag duggar det, mindre mysigt att ta en prommis....men vovven måste ut!


Malin

16 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Att det aldrig kan sluta regna...
Bordet är verkligen så underbart!!
Jag jobbar oxå bara imorgon
ha dig en skön kväll
kram
sandra

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! samma väder överhela norden.. Ja var på auktion på lördag och nu håller på att ta bort färgen.. Det var senapsgult... Min dotter vill ha till skrivbord då hon skall skriva gradun...
Ha det bra!
Kraam
Sanne

Norrfrids Eija sa...

Men åh så vackert, trots regnet! Och bilder på sniskan borde jag också ta fler av, det blir skojigare så!
Eija

rosenälvorna sa...

Visst är det härligt att komma hem och se ngt vakert, blir liksom bättre för humöret tror jag :D Christina

kråke sa...

Nämen...det bordet skulle ju till mig;)) Helt underbart!!! Ha en riktigt skön kväll vännen:))

kram kråke

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fint har du gjort.Kul att komma hem och ha något fint att titta på.Ha en skön kvääll.Kram Rita ♥

Lyckoslanten sa...

Det passar ju jättebra där och fint pyntat! Ser skymten av din regnkappa och jag måste medge att jag har tillbringat de flesta dagar i regnkappa. Idag vräkte regnet ner när vi var till biblioteket en lektion. Ha det så gott du! ♥

G:a Affären sa...

Vilka fynd du gjort! Det grovan fiskbensmönstrad tyget på bordet ser väldigt intressant ut.....
/Cia

underbarahem sa...

Önskar att jag hade hund, det är lättare att gå ut då... när det regnar.

Kram Birgitta

Mariette sa...

Det gröna bordet passar verkligen in där, och matchar din regnjacka/kappa!

Jag tycker faktiskt det är mysigt att gå ut i regnet...jag är väl fröken tvärsemot då..*haha*..

Kraam Mariette

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Suuperfint!
Sniskanbilder gör det hela fint tycker jag!
kramen!

Ett Vitare Hem sa...

Vilket vackert bord och härliga bilder som alltid!
Ha en finfin kväll!
Kram/Lena

gamla skolan sa...

Bordet är verkligen fint , helt perfekt färg !!
Vilken fin veranda ! Ha en riktigt skön ledighet .
Kramar // Susanne ♥

Fågel Blå sa...

Så fint!
Ha en fin Dag!
Här regnar det också!
Kramar Kathrine

EnVilsenLoppa sa...

På sniskan är roligt !!
Vilket fint bord , förstår att det fick flytta in .
Kraam/Lotta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det gjorde du rätt i som tog in bordet, det har en härlig färg. Du kan sälja det senare om du ändrar dig.
Varm kram
AnnaMaria