lördag 17 september 2011

Funderingar.....:))

Hej!! Ännu en vacker höstdag går mot kväll....idag funderar jag masssssor! Känns som att jag vill göra så mycket men tiden räcker inte till....dygnet har helt enkelt för få timmar:)) Jag vill dona i ladan åka & loppa, sitta på auktion, blogga....Umgås med familjen är viktigast & vi har ju turen att vi gör mycket tillsammans:)) Sen är det ju det här att man måste ju jobba lite oxå:) Få vardagen att gå runt, handla & fixa lite middag...tvätta...läxor....Hur gör Ni???

Nu för tiden släpper jag mycket & gör det jag tycker mest om:)) Meeeeeen det kommer ju liksom ikapp till slut....Nog om det, hur ska jag kunna bestämma vilket som ska säljas i butiken & vilket som ska få stanna kvar här i Norregård??? Det här bordet tex, love it.... är tänkt till butiken:)) Men det ger sig väl.....vill ju att mina ev. kunder ska hitta fina saker..*ler*.....

Huuuuu, känner nästan att jag blev lite djup där...:))
Hur som helst är jag såååååå glad att Du kikar in här hos mig!!!
Ha en mysig kväll, sonen har bestämt att vi ska grilla:)))

Malin