tisdag 27 september 2011

Höstens första Tema i Fabriken - Moodboard!!!!

Hej!!! Så var det åter dags att inspireras i Fabriken:)) Det har blivit en hel del ändringar som du kan läsa om HÄR!! Temat är iaf Moodboard, vad inspireras vi av nu i höst....

Vad vill vi inreda med, vilka toner & färger??? Möbler & kläder....vad vill Du ha i höst???

Min bakgrund fick bli ett gammalt verandafönster....Lite tidningsutklipp & lite loppat & några höstlöv, så hade jag mitt livs första Moodboard:))

Svårt att inte inspireras av denna otroligt vackra HÖST:))


Malin

15 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Hade helt missat att de hade satt igång så det blev hastigt och lustigt...
din blev läcker idag är det ju bara så vackert ute man kan bara njuta....
kram
sandra

Kickan Style sa...

Vilken stämningsfull moodboard... verkligen fin!!

Kristina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Snygg moodboard! Många fina detaljer att inspireras av och vila ögonen på. Just idag hittade jag reportaget om ditt uterum som jag saxat ur någon bilaga i somras...de bilderna skulle kunna vara med på min moodboard...för jag drömmer om nästa sommar och ett bygge av ett uterum=)

Ha en fin kväll!
Kram,
Regina

kråke sa...

Ljuvlig moodboard...inspireras av allt:))

kram du fina...

frånennerbäddadförkyldkråkemedteochenskönahem;)

G:a Affären sa...

Moodboard, jaha är det så det heter......
Din mix är så inspirerande och ögat luras lite här och där. Allt i inredning, stadsmiljöer, kläder och vad det nu är, som inte ögat direkt kan läsa av, blir för mig intressant. Det här var spännande att se på!
Kram/ Cia

underbarahem sa...

Moodboars? Vad är fabriken?

Kram Birgitta

Vita Hemligheter sa...

Så fint du gjort, inspirerande:)
Kram Emma

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhh så fint du har gjort..verkligen inspirerande..:)

Kram Susanne

Livet på Vestergård sa...

Härligt inspirerande moodboard!
Kram Kicki

rosenälvorna sa...

Härlig och vacker inspiration! Christina

Norrfrids Eija sa...

Blir så inspirerad av din moodboard! Ska nog göra en jag med över symaskinen. För nu snurrar den rejält, och det kan vara kul att ha något att titta på då!
Eija

Lyckoslanten sa...

Så fint med stolen där i förra inlägget!
Du har lyckats bra med din moodboard!
Intressant och inspirerande! ♥

Gabriella sa...

kul grej=) kram

Lotta sa...

Oj vilken vacker moodboard du har , verkligen inspirerande !!
Man kanske skulle skaffa en med om det bara fanns plats ....
Kraam/Lotta

Projektetthem sa...

Vacker och höstig. :)