måndag 5 september 2011

Inropat.....:))

Hej!! Tack för Alla söta kommentarer om reportaget!! Nu regnar det & hösten är tillbaka....! Jag sitter & funderar på alla pinaler jag ropat in på auktion 2 söndagar i rad nu:) Här är en liiiiiiiiiten del av det som fick följa med hem igår....:)Försöker att köpa in till butiken efterhand....det tar ju lite tid att hitta det där lilla extra som jag vill ha därute! Tanken är att det ska finnas sån't jag själv tycker om:) Om det blir som jag vill kommer det finnas lite nytt oxå, lite kläder, lite blommor......listan kan göras lång, det dröjer läääänge än så jag har tid att fundera!!!

Det är verkligen spännande nu när det ska bli verklighet!!! Under tiden vi håller på att renovera ladan kommer jag ständigt vara på jakt efter vackra unika ting till vår butik:))
Ha en trevlig höstkväll!

Malin

28 kommentarer:

Landbohaven sa...

Fine gamle ting du har købt.

Vitt hus med svarta knutar sa...

När jag ser de vackra sakerna du visar kan jag bara tänka mig hur fint det kommer att bli i din butik!=)


Ha en fin dag även om det regnar hos dig!
Kram,
Regina

Vardag och flärd sa...

Ja, det är fina saker du hittat redan. Den stora grunkan till höger på översta bilden - vad är det för något?
Kram Eva

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja vilka fynd du gjort .. Synd att jag inte kan köpa Expressens bilaga i Finland...
Jag skall bli interjuvad av vår lokala tidning om bloggandet och möbeltapetsering.. Har så fjärilar i magen...Puch !
Kraam
Sanne

kråke sa...

Ojoj vad fina saker du ropat in:))Kul att kunna köpa på sig lite extra nu när du blir med butik:)) Spännande att se hur det går med renoveringen...förstår att du längtar:))

kram på dig vännen..

kråkemittiregnet

INNENANSICHTEN sa...

Hej!
De är mycket vackra gamla saker. Således kan dekoreras vackert ...
Hälsningar från Deuschland,
Uschi

G:a Affären sa...

Hej Malin!
Du har verkligen sinne för vackra saker,jag ser framemot att din butik blir verklighet, kommer du att ha en webshop?
Själv hade jag svårt att sälja när jag hade inredningsbutik, speciellt de gamla föremålen.
Kram från Cia

Åsa sa...

vilka underbara saker du har ropat in, jag gillade speciellt mjölkkannan :)
kram Åsa

rosenälvorna sa...

Det kommer säkert bli kanongrejor:) Ser så ut i alla fall!Christina

Livet på Vestergård sa...

Så fina foton! Önskar jag bodde lite närmare så att man kunde besöka din butik sen när du öppnar. Det låter som att det kommer att bli en kanonfin butik!
Kram Kicki

Norrfrids Eija sa...

Heja Malin, drömmar är till för att förverkligas! Du har sinne för det vackra så detta kommer att sälja som smör!
Eija

LOPPISLIV sa...

Fina fynd du gjort! Kan tro du längtar och drömmer om din butik, det kommer att bli sååå fint ska du se. Spännande!! Ja nu kom regnet idag och igår hade vi solsken och varmt, det växlar minsann. Höstruskigt ute, får bli lite fika framför tv,n ikväll :-) Ha en fin måndag. Kramen Paula

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Vad mycket fint du har fyndat! Ha en fin kväll.

Kram Jenny

Viola sa...

Härliga saker du kommit över, jädrans oxå att jag missat ditt reportage men jag vet att bilagorna är kvar ännu i butiken så det blir att ila dit imorgon :) ha det gott, kram

Vita små hjärtan sa...

Hej Malin!
Så härliga saker du fyndat! Härligt slitna!
Det ska bli så kul att följa planerna på din butik.
Ha en mysig kväll i regnet!
Kram Agnetha

Hanna sa...

Så fina bilder.Kram
HAnna

Vardag och flärd sa...

Tack för svaret om portören, vilken rolig grej - och fin! Hoppas den finns i din butik sen.
Kram Eva

underbarahem sa...

Vilk vackra saker du har ropat in...

Kram Birgitta

Lyckoslanten sa...

Nu har du verkligen orsak att ropa in massor av sådant du gillar och får njuta av det en stund tills nån åker iväg med det! Perfekt! Fina bilder! ♥

amelie sa...

Vilka vackra saker du har ropat in! Sådana auktioner har vi inte här i skåne minsann!
Jättefina bilder! Kram Amelie

Vita verandan sa...

Vilka sakletare ni är! Kul att ha lite att fylla upp med sedan när det blir klart. Hoppas ni håller ut med allt jobb. Nu har du fått fin publicitet.

Kram kram Anna

Mitt vitasköna hem sa...

Åh så fina saker du ropat in!
Önskar Dig en härlig höstvecka! ;-)
//Liv

Loppisblomman sa...

Jag förstår att det är spännande med butiken:)
Fina trärullar till spetsen!!! Kram Maria

Tinas vita bo sa...

Kanonfina grejer!!
Läckra bilder!

Kram Tina

Fågel Blå sa...

Så mycket fint du ropat in på auktion,
Önskar dej en fin dag!
Kramar Kathrine

Millygarden sa...

Gudars skymmning så fina fynd och vilka inlägg jag missa särskilt kantarellfyndet....ljuvligt!


Kram Marina

Vintage House sa...

Hej
Du har ropat hem mycket fint och super att bunkra upp ett lager..
idag tittar solen fram mellan regnmolnen så det kanske blir en fin dag trots allt.
kram
sandra

Kickan Style sa...

Tjusiga saker som du fyndat!!
Hälsningar Kristina