måndag 5 september 2011

Inropat.....:))

Hej!! Tack för Alla söta kommentarer om reportaget!! Nu regnar det & hösten är tillbaka....! Jag sitter & funderar på alla pinaler jag ropat in på auktion 2 söndagar i rad nu:) Här är en liiiiiiiiiten del av det som fick följa med hem igår....:)Försöker att köpa in till butiken efterhand....det tar ju lite tid att hitta det där lilla extra som jag vill ha därute! Tanken är att det ska finnas sån't jag själv tycker om:) Om det blir som jag vill kommer det finnas lite nytt oxå, lite kläder, lite blommor......listan kan göras lång, det dröjer läääänge än så jag har tid att fundera!!!

Det är verkligen spännande nu när det ska bli verklighet!!! Under tiden vi håller på att renovera ladan kommer jag ständigt vara på jakt efter vackra unika ting till vår butik:))
Ha en trevlig höstkväll!

Malin