torsdag 15 september 2011

Jag letar mest hela tiden....

Hej:) Hoppas Ni haft en bra torsdag! Nu består mycket av min tid att leta efter sån't jag vill ha i butiken....Fönstret Ni ser på bilden kommer användas där inne så klart:) Har några stycken likadana....Har hämtat pardörrar idag som ska sitta innanför de nya J har snickrat! De är så fiiiiina, visar imorgon:) Har Ni lust att se dom kika in då! Det är mycket som jag vill ha....& det gäller att leta ofta & mycket...kan bli några mil i bilen oxå men det är det värt:)

Fortsatt trevlig kväll!


Malin

12 kommentarer:

Loppisblomman sa...

Spännande med butiken...jättefint fönster:))
Lycka till med allt!
Kram Maria

Tina sa...

Så fint det låter, det kommer att bli kanon!

kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka fina fönster! Det ska bli spännande att se när de kommit på plats, likaså dörrarna. Vad fin lådan är fylld med ljusstakar och flaskor i förra inlägget. Gammalt grånat trä är så vackert.

Ha en fin fredag!
Kram,
Regina

Livet på Vestergård sa...

Så vackert fönster. Pardörrar drömmer jag om så jag kikar nog in i morgon :)
Kram Kicki

Kris sa...

Du har så mysiga bilder här!
Ditt inlägg från i går tog nästan andan ur mig!
En av de bästa inlägg jag har set här i blogglandia!

underbarahem sa...

Så fint det kommer att bli...

Kram Birgitta

Rummet för välbefinnande sa...

Nu var det längesedan jag var här........
Tog ju en liten avstickare till Frankrike *ler stort*
Men, nu är jag hemma igen och det har varit alldeles fantastiskt.

Vilka fina fönster. Det kommer att bli toppenfint i butiken. När tror du att ni kommer att öppna?

Hittade till Anne´s blogg också. Så fint hon hade skrivit om dig Malin :)

Ha en riktigt fin helg!
Kram Mia

kråke sa...

Oj såååå fina...ska bli kul att se dörrarna:)))

Kram på dig du fina...

kråke

Fågel Blå sa...

Godmorgon!
Så spännande att fara runt och leta efter saker till butiken!!!!
Hoppas du får en fin helg!
Väntar med spänning på att få se bilder på pardörrarna!
Kramar Kathrine

G:a Affären sa...

Att leta fina gamla saker hör till "vår" värld eller hur? Jag ser att du har öga för det vackra, både fönstret och alla ljusstakarna i lådan, så vackert!
Kram/ Cia

Lotta sa...

Underbara fönster vilken vacker färg de har !!
Ja det är väl letande som är det härliga i kråksången , som att gå på skattjakt ..LOVE <3
Ha en fin helg och lycka till !
Kraam/Lotta "EnVilsenLoppa"

Hagagården sa...

Jätte fin fönster du har hittat,ska bli kul att se hur du får det i din nya butik.
Kram o ha en fin dag.
Ninni