måndag 26 september 2011

Love Love Love:)))

Hej!! Ny måndag, tiden springer iväg & det gäller att hänga med!! Vissa saker som jag hittar kan jag bara inte lämna kvar....Den här stolen fick följa med hem:)))))

Jag brottas ständigt med tanken om mina fynd ska vara i butiken eller inte......Min syster påminde mig ett antal gånger i helgen om att jag numera ofta säger..."Åhhh, den kan jag ha i min butik":))) Gäller att hela tiden vara på jakt....!

Fotar ute på ängen, hela 20 grader & underbar "brittsommar" här nere i Småland! Stolen hittade jag i en butik som vi körde förbi & jag fick se "villhasaker" i skylten.....Det var bara & vända....min lilla familj får stå ut med en hel del:) Men nu var det ju MIN helg...!!

Butiken heter "with love Charlie" & ligger någonstans i skåne! Har ingen aning om vad stället hette tyvärr....Nu är det dags för dagens stavprommis:))


Malin

24 kommentarer:

elsamarianne sa...

Vissa prylar fullkomligt skriker "Köp mig!" och vem kan motstå det?
Du kan ta hem dom, njuta av dom ett tag och sen kan dom stå i din butik och skrika åt dina kunder. Bra va?
Vi är många som hör dessa lockrop och låter oss förföras ;-)
kram elsamarianne

linda sa...

love love love me too!! = )

Sallys hus sa...

Haha...ja visst är det konstigt när saker bara skriker efter en...;)
Min man o son avskyr när jag vill stanna vid varenda loppisskylt....dottern tycker att det är kul...för det mesta..
kram Katarina

Rosor och Spetsar sa...

Förstår att du måste ha den vackra stolen med hem, så snygg patina och fin form på den.
Vad härligt att kunna få med sig mer saker än vad som ryms i hemmet- nu när du ska ha prylar till din butik.
Ha en fin vecka
Kram
Annelie

Tini sa...

Ljuvlig stol, såå charmig!
Ha en fin fortsättning på veckan,
kram Tini

rosenälvorna sa...

Den är jättefin och ser man "villhasaker" då är det bara att stanna;) Christina

Vintage House sa...

Hej
Den är verkligen super och förstår att du hade svårt att inte ta med den:)
önskar dig en skön promenad i detta härliga väder.
kram
sandra

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vilken underbar patina och vilket underbart namn på en butik! =)

Kram kram

Tinas vita bo sa...

Alltså den stolen hade fått följa med mig oxå!!
Sååå vacker!!

Ha en fin vecka
Kram Tina

amelie sa...

Du hittar helt fantastiska saker! Den stolen hade gärna fått följa med mig hem!
Ha en skön vecka! Kram Amelie

G:a Affären sa...

Jättefin stol, gissar att du kommer att få separationsångest över den om den hamnar i butiken.
Kram/Cia

Livet på Vestergård sa...

Såå charmig stol! Din butik kommer att bli en riktig skattkammare :)
Kram Kicki

Änglarnas hus sa...

Hihi..kan du skilja dig ifrån dina fynd sen då?..eller kommer man få tjata till sig att få handla i butiken ;)

ha en riktigt mysig måndagskväll!!

Kramis Sanne

Min lantliga dröm sa...

Underbar stol! Även kuddfodralen :) Känner igen mig att bilturerna tar en annan vändning ibland. I vår bil låter det ofta " Åh, en loppis!" Elller "En antikskylt!" Har en väldigt förstående och generös fästman. Vad bra att din familj verkar vara likadan :)

Kram Ulrika

Lilla Majken sa...

Ja, vem hade inte velat ha den stolen. Superfin!

Kram Therese

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Såå fin..:)

Kram Susanne

Anonym sa...

Vilen härlg stol! Känner jag dig så får vi snart se mer fynd från den resan :-)

Kramar Sanna

underbarahem sa...

Underbar stol, förstår att du inte kunde låta bli den...

Kram Birgitta

kråke sa...

Åhhhh vill oxå haaaaaaaaaaaa!!!:))
Precis den rätta patinan...hoppas du ska ha den i butiken;)) Vackra bilder från din resa:))

Kram vännen...

kråke

Past Seasons sa...

Vilken härlig stol, vill ha...

LOPPISLIV sa...

Vilken underbar stol du hittade. Förstår att du gillar den. Den kan få flytta hit när som :-)) Kraaaam Paula

gamla skolan sa...

Det är väl klart att du inte kunde motstå den , den är såå fin !!! Härlig patina !
Kramar // Susanne ♥

Designe sa...

Så fin lagom nött stol! Låter superhärligt med 20 gr varmt...det hoppas jag kommer upp till oss oxå! kram :)

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
Och stort grattis till dig!! Vilken helg och vilket fynd, stolen är superläcker.
Här i Stockholm är vädret också kanon och till helgen ska det bli ännu varmare.

Njut av den fina hösten, kram Monica