måndag 26 september 2011

Love Love Love:)))

Hej!! Ny måndag, tiden springer iväg & det gäller att hänga med!! Vissa saker som jag hittar kan jag bara inte lämna kvar....Den här stolen fick följa med hem:)))))

Jag brottas ständigt med tanken om mina fynd ska vara i butiken eller inte......Min syster påminde mig ett antal gånger i helgen om att jag numera ofta säger..."Åhhh, den kan jag ha i min butik":))) Gäller att hela tiden vara på jakt....!

Fotar ute på ängen, hela 20 grader & underbar "brittsommar" här nere i Småland! Stolen hittade jag i en butik som vi körde förbi & jag fick se "villhasaker" i skylten.....Det var bara & vända....min lilla familj får stå ut med en hel del:) Men nu var det ju MIN helg...!!

Butiken heter "with love Charlie" & ligger någonstans i skåne! Har ingen aning om vad stället hette tyvärr....Nu är det dags för dagens stavprommis:))


Malin