onsdag 28 september 2011

Min "Nya" Lampa....:))

Halli Hallå:) Veckan vänder mot en ny Helg!!! Som vi ska tillbringa i Ladan, det går sakta men säkert framåt....inte bra för mig som har så dåååååligt tålamod:)) Men allt har sin tid & jag vill ju att det ska bli bra oxå!! Kolla in min nya lampa...."ny" & "ny" men iaf ny för mig:))

Sån't här vill jag ha mer av i höst, på tal om gårdagens inlägg:)))

Kolla mina mårbacka, fortfarande så fina!! De har tagit skydd i uterummet!
Ha en fortsatt trevlig onsdag & Tack för att du tittar in hos mig:)

Malin

31 kommentarer:

rustik charm sa...

Hej Malin!
Vad fin din nya lampa är:)Hade jag gärna velat ha över matbordet...
Ha en skön dag.
Kram Kristina

Norrfrids Eija sa...

Jag har ju haft turen att få överta grislampor som hängt i ladugården. Kanske jag iallafall ska sno en från hönsen, och ersätta med en nytillverkad?
Eija

Tinas vita bo sa...

Vilken härlig Lampa!
Gillar att den är plåtfärgad!

Kramis Tina

Vita små hjärtan sa...

Hej Malin!
Ja en del blommor hänger med här med, fast de sjunger på sista versen...
En väldigt fin lampa som flyttat in hos dig!
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Såå fin lampa:) Vill gääärna ha en sån jag med!

Kram Susanne

Fågel Blå sa...

Så Snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygt!
ha det!
Kramar Kathrine

Anonym sa...

jättefin lampa...kramis semlan (mys och hemtrevnad)

Mom´s kitchen sa...

Fin lampa!!! Jag har så´n i turkos :P såååå bedårande :)

Mårbacka som kom in efter sommaren ute gulnade direkt :/

Fina bilder!!!

kram/Olg@

cat sa...

Mmmm den var läcker, gillar att den inte är målad ;)
Så fima pelargonerna är!! Mina har inte klarat allt regn.
Ha de gott. Kram, Catarina

annashusidingtuna sa...

Hej!
Vilken underbar lampa!!!!! Om du tröttnar på den tar jag gärna och förbarmar mig över den...
Kraaam Anna

Tina sa...

Jag har ju också en sådan fast ljusblå, har funderat på att blästra den en dag...
Den stilen är helt underbar, tycker jag.

kram

staudecafeen sa...

Sikke en skøn lampe:) Anne Gine

Livet på Vestergård sa...

Jättefin lampa!

G:a Affären sa...

Wow, vilken snygging, även om de kallas grislampa! Hur läcker som helst, dessa kan man ha måga av eller hur?
Kram vännen
/Cia

Min lantliga dröm sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Min lantliga dröm sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Min lantliga dröm sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Min lantliga dröm sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Nydelig lampe! Gratulerer!
Mårbacken blomstrer fremdeles. Det er kjekt!
Ha en flott kveld!
Klem:-)

Min lantliga dröm sa...

Supersnygg lampa! Så härligt industriell, letar själv efter något liknande :)
Kram Ulrika

underbarahem sa...

Mysig lampa... Vilka underbara Mårbacka pelargoner...

Kram Birgitta

Sussi sa...

Så snyggt med gamla grislampor! Och Mårbacka pelargoner...mmmmmmm! Rått och ljuvt, en perfekt kombination!
Kram
Sussi

ps grattis i efterskott! ds

Hanna sa...

Hej!
Vackra ljusa bilder du bjuder på.
Kram
Hanna

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hallå oj såå fin lampa va fint du har det länkar dig..kram sussie

Torpliv sa...

Jättefin lampa du hittat, och vilka härliga bilder på Mårbackan! Kram Petra

Marthina, Holmbytorp sa...

Jättefin! Så snyggt med det ruffa mot den ljuva pelargonen.

jessikan sa...

Översta bilden är så himlavacker! Kram J

Sallys hus sa...

Hej hej!
Åå vilken fin!
Jag förstår att du är otålig med ladan....det är jobbigt att vänta...ska man öppna butik vill man ju helst att det ska vara färdigt igår...
man vill ju sätta igång med småfixet direkt..;)
Kram o ha en fin torsdag!
Katarina

Made by Ina sa...

Verkligen super fin!

Kram Marina

Lotta sa...

Den e görsnygg !!
Otålig är mitt mellannamn , finns det genvägar så tar jag dom , medans mannen alltid går den längsta vägen ...*morr*
Kraam/Lotta

ängeln i vitt sa...

Superfin lampa.

Kram Carina