onsdag 14 september 2011

Nu inspireras Vi av Hösten....

Hej!!! Nu inspireras de flesta inlägg i Blogglandia av hösten:)) Har varit mycket ljung & tänd ljus på min lilla blogg.... Men min trälåda som användes på glasbruken förr har Ni bara sett någon enstaka gång iaf! Den är använbar till det mesta.....

Gillar grånat trä i komination med patinerade loppade ljusstakar:))

Igår blev det lite ändring i mitt arbetsschema, jag jobbade seeeeent & det gör jag idag med för imorgon ska jag vara ledig:))) Mamma & jag ska ut på en liten roadtripp & hämta något som vi ska ha i butiken! Det är sååååååå kul för jag har letat ett tag för att hitta några som passar...
Vet Ni..Nu ligger reportaget från Sköna Söndag ute på Expressens sida Leva & Bo! Missade du reportaget kan du läsa det HÄR....:)))) Det finns ett litet bildspel oxå...
Ha det bra & akta så Ni inte blåser bort....

Malin