onsdag 14 september 2011

Nu inspireras Vi av Hösten....

Hej!!! Nu inspireras de flesta inlägg i Blogglandia av hösten:)) Har varit mycket ljung & tänd ljus på min lilla blogg.... Men min trälåda som användes på glasbruken förr har Ni bara sett någon enstaka gång iaf! Den är använbar till det mesta.....

Gillar grånat trä i komination med patinerade loppade ljusstakar:))

Igår blev det lite ändring i mitt arbetsschema, jag jobbade seeeeent & det gör jag idag med för imorgon ska jag vara ledig:))) Mamma & jag ska ut på en liten roadtripp & hämta något som vi ska ha i butiken! Det är sååååååå kul för jag har letat ett tag för att hitta några som passar...
Vet Ni..Nu ligger reportaget från Sköna Söndag ute på Expressens sida Leva & Bo! Missade du reportaget kan du läsa det HÄR....:)))) Det finns ett litet bildspel oxå...
Ha det bra & akta så Ni inte blåser bort....

Malin

17 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara bilder och alltid så inspirerande , tack för det !
Ja här hade vi full storm igår , fick knyta fast soptunnan till slut för den for iväg ut på gatan hela tiden .
Hoppas du myser !
Kraam/Lotta "EnVilsenLoppa"

Fia sa...

Här har det också höststormat som tusan inatt;)
Mysigt med gammalt slitet trä, smart att göra en "all-inclusive" dekoration;)
Kram fia

Annelie sa...

Härliga bilder och lådan är ju underbar..
Å nu ska jag kolla in dig i Expressen..:))

KRAAAAM vännen!!!

Vardag och flärd sa...

Vilken härlig låda och så fint att använda den att ställa ljus och växter i. Jättesnyggt!
Kram Eva

Lyckoslanten sa...

Verkligen fint med ljusen i trälådan och så bra jag fick läsa reportaget på nätet! Lyckat! ♥

Fågel Blå sa...

Underbara bilder du bjuder på!!!
Skall kolla Expressens bilaga!
Ha en fin Kväll!
Kramar Kathrine

heidi sitt ♥ sa...

Det er så koselig her hos deg! Jeg er stadig innom og nyter bildene dine ")

rosenälvorna sa...

Vilken härlig låda, skulle jag vilja fylla med alla mina spetsar och vackra band :) Christina

Livet på Vestergård sa...

Du bjuder på så vackra höstbilder i dina inlägg !
Kram Kicki

Susanne sa...

Vackert alltid vackert....

Anonym sa...

Härlig låda!
Ser så fint ut!

Ha en mysig kväll!
Kram Annica - Vårt lilla bo

amelie sa...

Superfina bilder!! Så länge man är inomhus så gillar man hösten iallafall :) Mysigt att tända upp med en massa ljus! Spännande att se vad ni hämtar! Kram Amelie

underbarahem sa...

Tänk att en trälåda kan vara så underbar...

Kram Birgitta

gamla skolan sa...

Mysiga bilder verkligen !! Vad är det ni ska hämta , nu blev jag nyfiken ?! Kramar // Susanne ♥

Sallys hus sa...

Men ååååå!
Oj vilken fin låda och vad roligt att den bär på en historia....Jätte fint med de olika ljusstakaarna sådär...o ljungen..;)
Reportaget är jätte fint!
Kram o ha en mysig eftermiddag!
Katarina

Frøken Anker sa...

Det var en sød og anderledes måde at vise lysestager på. Så hyggeligt.

Hav en dejlig september-dag

kråke sa...

...och jag inspireras av dig:)))

kramis kråke