tisdag 6 september 2011

Nyloppat....:)

Hej! Håller alltid ögonen öppna efter gamla fattigmansskålar & ljusstakar när jag är ute & loppar:) Sprang på den här skålen av en tillfällighet....tur!! De växer inte på träd precis, på auktionen i söndags var de dyra.....

Igår efter jobbet var jag på värmemassage igen.... nu känner jag mig mycket bättre! Jag blir så frusterad av värken när jag inte kan göra det jag vill.....kanske är det kroppens sätt att tala om att jag borde ta det lite lungt:) Har varit mycket nu ett tag & det känns så länge sedan jag hade semester, är det så för Er med??

Vet Ni, tidningen Lantliv har startat en ny hemsida & reportaget här från Norregård är med!!!! Klicka HÄR så kommer du dit:))
Nu stavgång med vovven!

Malin

14 kommentarer:

Designe sa...

Va bra att Lantliv äntligen har en ny hemsida! Så kul att det visas så många bilder från ert hem på hemsidan och mycket text var det oxå. Såg ju reportaget i tidningen oxå och det var jättefint! :)

rosenälvorna sa...

Underbar skål! Kul med lantlivs hemsida, har precis sagt upp prenumerationen, så då kan man kika lite där. Ska prova deras nya tidning pure, få se om det kan vara ngt kul.//Christina

Linnea-maria sa...

Vilken fin skål! Hoppas att den var ett riktigt fynd . Nu ska jag läsa om ditt reportage. kram

Himlavit sa...

Hej Malin, Hittade din blogg just precis och jag måste bara säga att den är heeelt underbar =)
Önskar dig en fin dag
Kram Tessan

annashusidingtuna sa...

Hej!

Så fint du har hittat på loppis och auktion!!!
Kram Anna

elsamarianne sa...

Ska genast gå in och kolla sidan.
Trist med värken som inte vill ge med sig. Att röra på sig är ju bra, och likaså värme, men ibland önskar man att nån kunde bära en upp till frukostbordet. Värmemassage låter underbart.
Vacker skål du hittat. Vilken tur.
kram elsamarianne

Änglarnas hus sa...

Halloooo!!

Nej de växer verkligen inte på träd..så där har du haft tur!!
Skall genast kika in på den sidan :)

Må så gott! Kram Sanne

Fia sa...

kanonfina skålar, jag älskar också fattigmans- och nysilver, det är så härligt mycket liv i <3
Ha en härlig kväll, vi sitter o glor på IDOL. Krya på dig med värken också, ta det lite lugnare...!
Kram fia

underbarahem sa...

Så fina skålar, kul när man hittar det man tycker om...

Kram Birgitta

kråke sa...

Hej vännen...har redan tittat på lantlivs hemsida med ert reportage:)...suck...så fint...så fint:)) Bor i härliga Blekinge...långt från dig?? Kram på dig och hoppas din värk försvinner snabbare än den kom:))

kråke

gamla skolan sa...

Vilken tur att hitta en skål i fattigmanssilver på loppis !!! Den ser verkligen fin ut !
Kramar // Susanne ♥

Livet på Vestergård sa...

Jag var in och kikade på hemsidan. Jag säger det igen: Ni har verkligen ett vackert och charmigt hus!
Hoppas nu att du slipper din verk!
Kram Kicki

Vintage House sa...

Hej
Fattigmanssilver är så fint men svårt att hitta till vetiga priser:)
roligt med lantlivshemsida...
kram
sandra

Tinas vita bo sa...

Helt underbart reportage!!
Väldigt fina bilder från ett vackert hem!!

Kramis Tina