lördag 10 september 2011

Nyloppat....igen:))))

Hej!!! Så var det lördag...ett litet höststilleben idag igen:)) Har varit en liiiiiten runda nere på marknaden i samhället med vännina B..... Den här glasburken med porslinslock hittade jag på loppisen....så fin!!! Riktigt fynd....*ler*....Lite vit ljung fick oxå följa med hem!!

Vedspisen är så bra att ställa lite pinaler på:)
Om Ni vill kan Ni klicka HÄR & läsa hur fint Anne skriver om mig på sin blogg! Hon är ledare i min kvinnocirkel & hon har gjort ett inlägg om mig & min lilla blogg!!!
Nu dags för ladan, ha en bra lördag Ni som kikar in:)

Malin

16 kommentarer:

Fia sa...

Gu´va fint du har gjort, så stillsamt o vackert stilleben <3
Jag är allt lite avis på flaskburken, så söt...!
Nu ska jag kika in o titta vad Anne har skrivit!
Ha en bra lördag.
Kram fia

rosenälvorna sa...

Mycket fin loppad burk och vackert stilleben//Christina

kråke sa...

Kram på dig du fina i höstvädret:)) hmmm...är oxå sugen på loppis...får se om jsg hittar någon imorgon:))..

kråke:)

Joyforhome sa...

Mycket fina föremål du loppat :)

Kramar Malin

liven sa...

En n ydelig høststilleben :o)
Skal kikke innom å lese om deg jeg!

Ha en fin helg Malin

STENLYCKA sa...

Så vackra bilder som alltid! Glasburken var fin har något liknande. Bra med loppis för det mesta finns det alltid något att fynda.
Har också handlat vit ljung idag.
Nu skall jag titta in hos Anna på hennes blogg och läsa vad hon skriver för fint om dig.
Ha det bra i ladan och en fin lördagskväll!
Kram Raina

Fröken Grön sa...

Jättefin burk! Och din gamla fina järnspis är så vacker så man får gåshud.
Önskar dig en fin fortsättning på helgen, Malin!
/Anna-Karin

underbarahem sa...

Tänk så många fina saker det finns på loppis...

Kram Birgitta

Vardag och flärd sa...

Om du visste vad jag letar efter en glasburk med porslinslock! Men så småningom har jag nog en.
Det var fina ord om dig - och jag tror att det är alldeles sant!
Kram Eva

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Tjusigt höststilleben!
... vilka fina fynd på underbar järnspis :)

Kram från Australien♥

Nordingården sa...

Lopperi, loppera, gör oss så glá!!!

Vilken läcker glasflaska du fyndat och lika inbjudande och härliga stilleben var gång, vackert! Mari.

Livet på Vestergård sa...

Så fint du har gjort!
Jag ska genast gå in och se vad Anne skriver om dig :)
Ha en skön söndag! Kram Kicki

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhh så fint du har gjort..jättevackert:)

Önskar dig en härlig söndag
Kram Susanne

Sommerhuset i bakken sa...

Flotte loppefunn og herlige bilder. Vakkert!

Ha en super søndag!

Källeboda lantliv sa...

jag gillar ditt stilleben ...det kan man aldrig få nog av tips utav ...enkelt och såå fint ! snyggt på din spis ..visst är det kul att ändra om å fixa ...ombyte förnyar ...trevlig helg ! kram jeanette.kallebodalantliv

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Den är så fin din flaska, "loppade" en precis likadan för ett tag sedan! Ha en fin söndagseftermiddag!

Kram Jenny