söndag 4 september 2011

Vårt Uterum Idag i Expressens Sköna Söndag...:))

Hej!!! Vilken Helg....fullt upp! Vi har varit i Oskarshamn lö-sö, namnfest & auktion stod på programmet....nyss hemkommen måste jag bara kika in & berätta att vårt uterum är med i Expressens bilaga Sköna Söndag:)) Den säljs idag & imorgon....

Kommer Ni ihåg i somras när jag berättade om reportaget som skulle göras??!! Nu är det iaf i tryck...lika overkligt varje gång...:))
Hoppas Ni haft en bra Helg, har ju varit riktigt "brittsommar"...:)

Ha det gott så ses vi imorgon!!!


Malin

29 kommentarer:

Fia sa...

Vad kul, då blir det till att köpa tidningen imorgon då ;)
Så fina bilder! Bra idé med silverglasen, har såna i källaren men de har inte riktigt kommit t användning...De får komma upp vid nästa festdukning!
Ha det gott <3
Kram fia

Vita verandan sa...

Grattis Malin! Du har blivit en riktig kändis!
Ska köpa den i morgon om den finns kvar.
Hittade du något fint på auktionen?

Ha en skön kväll!
Kram Anna

HANNES DAGBOK sa...

Åhhh så nydelige bilder:) Fint du deler med oss norrbaggar også;)

Stooore klemmen!

rosenälvorna sa...

Ditt uterum är riktigt berömt nu :) Kul! Christina

Nordingården sa...

Hallå, då ska jag komma ihåg att köpa den i morgon, ditt uterum är sagolikt vackert och den lilla pottskåpen, så snyggt i den färgen!!! Mari ( pst, jag har lika, kan heller inte se mina följarelista på min dator men på sambons i samma hus, mycket märkligt... undrar just om ngn fler har samma problem..)

G:a Affären sa...

Så bra att den finns att köpa även i morgon. Jag behöver inte kolla i en tidning för att se om uterummet är fint, det vet vi!
Men vi vill se mer! Så fint du dukat och det ser riktigt smarrrigt ut.
Kram/Cia

underbarahem sa...

Grattis Malin! Måste köpa den i morgon...

Kram Birgitta

STENLYCKA sa...

Så fint reportage Malin! Grattis!
Jag har sett det och tycker du är som en vacker älva där du sitter på trappan till ditt fina lusthus.
Önskar dig en fin kväll!
Kram Raina

kråke sa...

oj oj så fiiina bilder:)) Måste köpa tidningen imorgon:)) Hoppas din helg varit bra...snart film och slapp i soffan:))

Kram vännen..

kråke

Marthina, Holmbytorp sa...

Vad roligt, jättesnyggt reportage! Kram.

Tinas vita bo sa...

Grattis!!
Kan tyvärr inte se reportaget, men jag har ju sett bilderna från ditt uterum.. Sååå urtjusigt!!

Ha en fin kväll
Kramis Tina

Hanna sa...

Grattis, så otroligt roligt.
Kram
Hanna

Lilla Kullan sa...

Så mysiga bilder.:-) Stina

Mariette sa...

Hej Malin!

Ja tänk så roligt...vilken ära att få vara med...vackert vackert...

Hoppas du får en härlig måndag och (fullt upp med ladan..?)

Kram Mariette

G:a Affären sa...

Tack för dina goa kommentarer! Jag är nybörjare i bloggvärlden och hade ingen aning om att det kunde vara så betydelsefullt att få positiv respons. En kommentar kan nästan uppväga alla svårigheter jag har med både kamera och datorn.
Kram/Cia

HWIT BLOGG sa...

Jättefint reportage! Grattis!
Alltid så kul och inspirerande att kika in på din blogg :)
Hälsningar
Titti

Millygarden sa...

Men så kul med bilder från ditt underbara uterum!

kram Marina

INNENANSICHTEN sa...

Hej!
Grattis. En stor bekräftelse!
Dina bilder är sååå vackra. Och kakan ser så läcker. Ett vackert dukat bord!
Jag önskar er en trevlig kväll.
Uschi

lottens vita och gröna sa...

ohhhhhhhhh goa fina, njuter av dina bilder av uterummet ditt, ska springa till affären i morrn och köööööööpa! och du i lantliv då, herrejisses såååååååååååå vackert har du det och du likaså!
må bäst du bästa!
varmkram lotten

Mitt gröna lilla rum sa...

Hej! Fina bilder på ditt uterum...

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej Malin!
Jag har ju följt dig några år nu och ni har det såå fint. Jag har sett flera reportage om er och får ta och köpa tidningen i morgon ockå:-)
Ha det fint!
Kram Susanne

Tina sa...

Grattis! Så himla kul, den tidningen måste jag leta efter idag..

kram!

LantlivsAnette sa...

Åhhh jiippiiee så kul..vad vackert !!
Kraaam Anette

Livet på Vestergård sa...

Så roligt att se det i tryck. Jättefina bilder!
Ha en fin start på veckan.Kram Kicki

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis igen Malin, och jag som inte tog någon bilaga igår. Hoppas hoppas den finns kvar idag.
Kramar
AnnaMaria

Vintage House sa...

Hej
Så roligt att se det i print...
öåter som du har haft en toppen helg!
Blev det något auktionsfynd!
kram sandra

Maja liljelli sa...

Hej! Ska skynda mig till affären och köpa tidningen om den finns kvar.... hoppas du hittade mycket fint på . I dag blir det nog loppis..... om det finns några öppna, Öland går lite in i sin dvala en period men snart e det ju Skördefesten.... så härligt... Ha en underbar dag från Maja på Öland

Vita små hjärtan sa...

Än en gång!!! Tänk vad roligt! Grattis!
Hoppas din värk är bättre.
Kram Agnetha

Norr om Köpenhamn sa...

Så himla kul med reportaget :o) Grattis!!
Vilken underbar fika där i uterummet...jag kommer på studs ;o)))

Ha en fin dag!
Kramis
Ulrika