onsdag 26 oktober 2011

Boken med stort B.....

Hej!!! Igår var jag & hämtade boken vi alla väntat på:))) Vintage by Nina....Vilket hem hon har denna kvinna.....heeeeeeeelt fantastiskt!!! Jag beställde mitt ex av butik Vita Ranunkler klicka HÄR kommer du till bloggen!


Om du Klickar HÄR kommer du till bloggen Vintage & Morrhår.....Bloggen bakom Vintage by Nina & fantastiskt duktiga fotografen Maria-Isabel Hansson!!! De lottar just nu ut ett signerat ex!!! Ta chansen:)))


Vilka i-landsproblem vi har med vår uppkoppling just nu...igår försvann det mitt i mitt inlägg:(( Sån't kan jag bli galen på....Hoppas jag har bättre tur idag!!!

Tack för all ER uppmuntran med butiken, jag suger i mig varenda rad:)))

Malin

10 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Jaaa, visst är den fin den boken, jag har den jag också...man njuter av allt vackert !!
Och du, vet du, du ska inte tvivla på dig själv, din butik kommer att bli en stooor succe, jag lovar !!
Kraaam Anette

Kickan Style sa...

Måste försöka få tag på denna bok! verkar så fin!!

Ha en fin dag!
Kristina

Vintage House sa...

Hej
Jag väntar på mitt ex från MArie hon ska komma och hälsa på en dag.
Ninas hem är fantastiskt vackert och jag tror boken kommer bli lika så...
kram
sansdra

jessikan sa...

Den vill jag oxå ha!!:)

Kram J

Lyckoslanten sa...

Nu har jag tagit igen mycket missat hos dig!
Din butik är inget galet projekt!
Här hos oss finns verkliga attraktioner på avsides platser!

Intressant bok det där ser det ut som!
Ha det gott! ♥

Livet på Vestergård sa...

Den där boken tror jag faktiskt att jag ska ta och klicka hem :)
Kram Kicki

vita drömmar och svarta tassar sa...

Klart du ska öppna en butik!Du vet väl själv hur kul det är när man åker iväg några stycken på en mysig utflykt....min granne över skogen hade sin butik öppen två dagar i veckan just nu är det stängt men varje gång hon får för sig att öppna är det alltid mycket folk i lilla butiken #unik#

Ha det bra!
kram wivi

underbarahem sa...

Den boken ser intressant ut, kanske man skulle köpa sig den i julklapp.

Kram Birgitta

G:a Affären sa...

Tack Malin, jag tror jag förstår hur texten ska hamna i vä marginalen nu.

Ja visst är det en vacker bok även om jag tycker att många bilder redan var bekanta, jag skulle vilja ha sett fler nya bilder från Ninas hem. Hon har berättat att det är en julbok på gång också, så det kommer mer! Härligt!
Kram
/Cia

Tina // Peppar och Vanilj sa...

Tack för boktipset =) Hoppas att jag kan ge bort den i julklapp till en tjej jag vet skulle älska den ( där ska jag i såfall kika i den varenda gång jag är på besök ;)

Kram Tina