fredag 21 oktober 2011

Fredag:))

Hej!!! Veckans bästa dag är här så skönt:)) Lite kvällsmysiga bilder från köket...min "grislampa" har kommit upp här tills vidare....Får se om den ska hänga kvar!


Ha ER bästa fredag:)) Själv ska jag ut en liiiiiiiten sväng i Ladan innan jag somnar i soffan....
På tal om att mina bilder lever sitt eget liv!!! De var några som sa att det lägger in bilderna först & skriver texten sedan...det gör jag med:)) Denna veckan har jag haft strul med bredbandet, min laptop & inläggen.....hmmm hoppas på bättre tur nästa vecka!!

Malin

14 kommentarer:

Millas hem sa...

Gillar ljusstaken...a lot! Vilken härlig patina!♥

Kraaaam

Källeboda lantliv sa...

Visst är fredagar härliga .. Enkla fina bilder du bjuder på ..massage!! Det skulle jag med behöva just nu .. Låter skönt .. Trevlig kväll ! Kram Jeanette. Kallebodalantliv

nordingården sa...

Åh, du har den vackrste vedspisen, så snygg!! Önskar jag hade en sån kringbyggd jag med. Ja, jag såg att ngn haft problem? Jag har alltid lagt dit bild först och text sen, kanske därför man inte märkt av ngt? Trevlig helg i Norregård önskas fr Nordingården

Hemma hos Märtha sa...

Så fint med vedspisen i ditt kök!! Grislampan går inte heller av för hackor..:-)
Kram
Anne-Lie

Norrfrids Eija sa...

Mina höns i hönshuset är riktigt trendiga, för de värmer sig under en grislampa! Den är snygg!
Ha en fin helg!
Eija

Nyanser av vitt sa...

Ha en jättemysig helg Malin
Kram Agneta

Solveig sa...

Det herlige nostalgiske miljøet skaper sjel og varme til hjemmet ditt;o) Nydelig!
Stikker innom for å ønske deg en flott helg!

Klem fra Solveig

Hemmavid sa...

Fredagar är underbara!
Hoppas ni får en fin helg

Kramen Jenny

Kris sa...

Härlig fredag till dig med!
Det ser underbart mysigt ut i ditt kök :)

underbarahem sa...

Så fint du har i ditt kök, härlig vedspis och lampan är jätte snygg...

Kram Birgitta

Tinas vita bo sa...

Mysiga bilder! Lampan är ju såå läcker!!

ha en mysig helg
Kramis Tina

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Dina bilder/hem är alltid så varma och inbjudande!!

Ha en härlig helg!

kram kram

Gabriella sa...

hoppas ni får en trevlig och mysig helg♥kram♥

kråke sa...

Mysiga du...vad fint ni har det i köket och grislampan gjorde sig ju jättebra där...kul att få ändra lite:))

Kram å ha en fortsatt trevlig helg du fina...

kråke