måndag 3 oktober 2011

Handknitted...:)))

Hej!! Denna vecka jobbar jag kväll....Då hinner jag inte mycket, men ser fram emot min lediga fredag:)) När J & F var i Lappland i somras hade de med sig de finaste Lovikavantar hem till mig:)) Klicka HÄR kommer du till Heart of Lovvika!!!! Är så glad för dom, äkta handstickade inköpta på ishotellet i Jukkasjärvi!!!

Än har de inte kommit till användning men det går fort....Jag kommer garanterat inte frysa när kylan kommer:))
Ha en bra start på veckan nu!!!


Malin

20 kommentarer:

kråke sa...

De är underbara:))) Kram å ha en fin dag:))

kråke

Vita Vidder sa...

Åh, blir nästan lite nostalgiskt ..lovikavantar...♥ ha det gott ..kram Marie

Hulda sa...

Så fine de vottene var. Ekstra fint å se dem når du har lagt de så fint der på den gamle boksen. Vakre bilder. Har kosa meg her hos deg med noen av dine siste innlegg. Virkelig flott med eplene i kassen. :)

Vida sa...

helt ljuvlig bild...så fina så fina;))

Vidakram

Vintage House sa...

Hej
Så härliga..
JAg har minnen från barndomen när man hade de på sig och man blev allitd helt dyngsur och tunga:)
ha det så gott....
kram
sandra

Ellen sa...

Så vakre votter! Og nydelige bilder:) Ønsker deg en god dag. Klem Ellen.

Tina sa...

Underbara!
Jag minns mina tunga som sten av all is som fastnade. Vilkas fina minnen...

kram

Gabriella sa...

kommer värma dina handsingar gott i vinter♥ kram

Tinas vita bo sa...

Ser underbara ut!
kommer ihåg dem från när jag var liten.. Hur snön klumpade sig på dem, för att sen bli dyngsura, tunga och toviga.. hihi

Ha en fin vecka
Kramis Tina

amelie sa...

Såå sköna de ser ut!
Nu har det varit 25 grader här i helgen så nu är man ju knappast sugen på att köpa vantar och halsduk men man blir ju illa tvungen, för man vet ju att det inte dröjer länge förrän man går och fryser!
Ha en bra vecka! Kram Amelie

Norrfrids Eija sa...

Älskar allt som har med hantverk att göra! Heart of Lovikka har mycket fint på G!
Eija

Petra-Lantlig Charm sa...

De är så fina :-) å varma och sköna! Ska försöka mig på att sticka ett par till vintern. Hittade jätte fint garn i fredags nämligen, hihi!

Ha en skön start på veckan!

kram Petra

Kärleken till inredning sa...

Vackra bilder och härliga bilder!

Ha en fortsatt fin måndag

Kram Linda

Kärleken till inredning sa...

Jag skulle skriva vackra bilder och härliga vantar... :S

G:a Affären sa...

Tänk att vantarna fortfarande är så otroligt populära, även bland ungdomar. Det är väl så med kvalité, det finns och hänger med oavsett andra förändringar.
Skorna där på hyllan ser också goa och varma ut.
En varm lovikkakram
/Cia

Livet på Vestergård sa...

Så fina! Tyckte att det var kyligt här i morse när vi bara hade ett par grader på värmen, så ja snart är det dags att ta fram vantarna.

underbarahem sa...

Så fina lovikavantar du har fått...

Kram Birgitta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Snygga, och säkert jättevarma och goa. Bra och vara förberedd, annars står man där en morron och hittar inga vantar.
Kramar
AnnaMaria

rosenälvorna sa...

Vilka jättefina vantar, utan en massa olika färger. Christina

Jenny sa...

Hej Malin!
Vilka fina vantar!! Du kommer garanterat inte frysa om fingrarna i dem:)

Ha en trevlig dag!

Kraam Jenny