lördag 22 oktober 2011

En Liten Lördagshälsning.....

Hej!! Ikväll ska vi ha gäster & jag gillar att vara ute i tid...så nu har jag dukat:)) Kan vara i ladan i em tills det är dags att fixa lite middag....Men hur svårt är det att fota nu... känns som vi är mitt i en gråååååååzon idag:(( Jag använder aldrig blixt, så Ni får hålla till godo med de här bilderna som är min lilla lördagshälsning till Er....


Ett litet lönnlöv under glasen....enkelt & vackert....:))


Några loppade ljusstakar & några prydnadspumpor mer behövs ju inte:))
Ha en bra lördag Du fina som kikar in hos mig...

Malin

10 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

jättefin och härlig dukning. hoppas ni får en trevlig kväll...kramis semlan

Mina Vita Ting sa...

Jättefin höstlig dukning
önskar er en trevlig kväll
Kram

Susanne sa...

Väldigt bra o enkelt tips, vackert ;))
kram susanne

Tini sa...

Vackert med ljusen :)
Jag gillar inte heller att använda blixt, så det är nog svårt att fota i dessa mörka tider.
Ha en trevlig lördagskväll!
kram Tini

kråke sa...

underbart vackert vännen:))) Ha så trevligt ikväll och en fortsatt trevlig helg:))

kramis kråke

Vardag och flärd sa...

Underbar dukning! Gillar inte överpyntade bord, det ska ju få plats mat och dryck också.

Ha en fin kväll med gästerna!
Kram Eva

Drömmar och Lycka sa...

Hej. Bilderna är ju jätte fina och vilken fin dukning.

Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll! kram Linnéa

Millygarden sa...

Antar att ni vid det här laget både avnjutit middag och dessert....och att n har det trevlig. Duka bordetbrukar jag göra i god tid för då kan man få njuta vacker dukning lite längr och slipper stressa i sista stund.

Ha en fortsatt fin kväll!
kram Marina

Tinas vita bo sa...

Ser fantastiskt ut!
Hoppas ni får en mysig kväll!

Fortsatt mysig söndag önskar jag dig
Kramis Tina

Bleu Chine sa...

Hello from France ! Your table is very nice, as we say in France : "très chic" ! The light is very special in your country. Stéphanie