torsdag 6 oktober 2011

Nu tar jag Helg....:)))

Hej!!! Nu tar jag Helg i höstrusket!! Har bytt skift idag för ikväll ska jag iväg på min cirkel:)) Om det var underbar Höst igår är det en helt annan sida av denna årstid idag....men jag tycker det är mysigt:)) Det blåser, regnar på tvären & löven yr omkring!!!

Det är nu vi "boar" in oss & tänder massor med ljus & eldar i kakelugnen:)))

Dags för en prommis med vovven nu, sen the & nya Magasinet när jag kommer in:))
Ha en bra dag i rusket.....Ses imorgon på min LEDIGA fredag!!!!

Malin

22 kommentarer:

Färjtorp sa...

Fina bilder & trevlig helg på dej!!

Kram Johanna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Vilka härliga och höstiga bilder !!!
Gillar allt vad jag ser. Visst känner man så att det är så mysigt när det regnar...
Massa tända ljus! Tyvär har vi inga eldstäder men det blir någång dag!

Ha en trevlig helg ! Själv jobbar jag lördag dag och söndag kväll men det finns mycket ledig tid där i mellan ;)

Ha det gott ! Kramar Sirpa

HOUSE of MANDY sa...

Va härligt med en ledig dag imorgon.

Ha en trevlig helg!
Kram Amanda

Vita Vidder sa...

Väntar som du på att läsa senaste magasinet ..lika förväntansfull varje gång jag köper den..tänder lite ljus och riktigt gottar ..kram och ha en skön ledig helg..Marie

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så fint med nøttene sammen med lyset! Nydelige bilder! Ønsker deg en riktig god helg i høststormen:-)!
Klem:-)

LjuvligaLjung sa...

Lika fina bilder som vanligt! Ha en bra dag! Mvh Michaela

Norrfrids Eija sa...

Med dessa bilder kunde helgen inte ha börjat bättre! ha det så gott nu, Malin!
Eija

Mys och hemtrevnad sa...

vad mysigt du gjort med dina ljus...kramis semlan

annashusidingtuna sa...

Hej!
Så enkelt och så vackert med ljus i en glasburk!
Ha en trevlig helg.
Kram Anna

G:a Affären sa...

Så skönt det låter med ledig fredag, dina bilder med kaminen i förra inlägget är helt underbara. Vilket höstglöd! Önskar Dig och Jack en skön fredag.
Kram/Cia

rosenälvorna sa...

Vad höstvackert med ljus och ekollon och så härlig sön ledig fredag. Det har jag också:) Christina

pysseltanten sa...

Så myysigt det ser ut...:)
Här sprakar det just nu i kaminen..o ljusen e tända...Myyyys...:))
Kraam Git

Vida sa...

sååå vackra bilder Malin..jepp nu får man försöka njuta av hösten för om några veckor börjar de vita dala ner;))

Vidakram

Vintage House sa...

Hej
vilka härliga bilder mysigt med massa tända ljus...
ha en fin fin kväll
kram
sandra

Lyckoslanten sa...

Visst är det tid att boa in sig!
Jag var ut och körde här i den sena
eftermiddagen och det drog i bilen
när höstvinden ville ge sig tillkänna.
Låter bra med tidig helg! ♥

underbarahem sa...

Ha en skön ledig fredag... Finns inget mysigare än att sätta sig ner med en inrednings tidning och bara njuta av allt vackert.

Kram Birgitta

Vita små hjärtan sa...

Så härliga höstiga bilder. Du inspirerar mig som vanligt!
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha

Loppisblomman sa...

vad fina höstbilder du visar:) Ja visst är det härligt att mysa inne med ljus och en ny inredningstidning:))
Ha en fin helg Kram Maria

Gabriella sa...

hoppas du hade massor av trevlig läsning.kram

kråke sa...

Vilka fina höstmysbilder:))) Då får du ha en riktigt härlig mysfredag imorgon när du är ledig...men det blir väl lite jobb i ladan..?;)

kram vännen...

kråke

HWIT BLOGG sa...

Vilka underbara höstbilder...visst är hösten fin! Alla färger i naturen, luften, himlen....
Önskar dig en härlig helg!
Hälsnngar
Titti

Passionedeco...perchè le case hanno un'anima sa...

I have just found your beautiful world and i can't stop lookin at your posts and wonderful home!
I'm so happy! you're such an inspiration!

Francesca from Italy