torsdag 3 november 2011

Äntligen har det blivit bättre:))))))


 Hej!!! Vad märkligt jag som skulle göra ett inlägg om hur gaaaaaaalen jag varit de sista veckorna när jag gjort mina inlägg.....har ju sagt det innan oxå!! Nu har Blogger gjort om hela inläggsproceduren....


 Jag begriper absolut ingenting om det är något som krånglar.....har redigerat om upp till 10-15 gånger & det har ändå inte blivit som jag vill ha det med text & bilder.....!!!!



Filip har undrat mest varje dag hur jag orkar & står ut med detta....det ska ju vara kul att blogga:))
Ha en trevlig kväll!!!!

Malin

18 kommentarer:

Susanne sa...

Tycker oxå det är svårt att få bilder som man vill ha dom,,sen tycker jag inte om den mapp som kommer upp när man klickar på bilden....Kram i november mörkret..

Mariette sa...

Hej Malin!

Jag har inte märkt något, har det skett en förändring idag också menar du? Jag gjorde ett inlägg i förmiddes och då var det som vanligt... Jag blir också tokig när det krånglar. Det tar sån tid och energi och som sagt blogga ska ju vara roligt!

Hoppas du ändå tycker det är bättre nu, eller?

Kram Mariette

Livet på Vestergård sa...

Jag har inte märkt av någon förändring. Allt var som vanligt när jag gjorde mitt inlägg på förmiddagen.
Så länge det är ändringar som gör att det går lätt och enkelt att göra inläggen så går det ju an.

jessikan sa...

Jag har inte heller märkt nån skillnad.

Men dina bilder är fina!

Kramen

Fia sa...

Det har strulat för mig också när bilderna ska föras över--verkligen irriterande...Det tar hur lång tid som helst..:( Idag var det dock inga problem, gick som smort! Hoppas det flowet håller i sig:)
Kram fia

Nette Cecilia sa...

Har inte märkt någon förändring idag .Men det ska ju hela tiden ändras på allt så fort man lärt sig något ordentligt så är det något nytt på gång ,kram Nette

LOPPISLIV sa...

Jag har inte märkt någon skillnad ännu, men ibland lever blogger sitt eget liv :-) Så många fin inlägg Malin, jag njuter. Vilken vacker patina på din kakform, jag har en med sån patina och en som är alldels för blank, just nu har jag den ute i hopp om att den mörknar :-)) Ha en fin torsdags kväll. Kraaaam Paula

PS: Skrattade gott när du skrev om er hall och alla kläder som samlas, vi är också bara 3 personer här hemma men i hallen ser det ut som det bor 10 pers här...fniss :-))

underbarahem sa...

Jag har inte blogger, utan wordpress och jag har liknande problem. Jag lägger in bilderna när jag sen skall förhandsgranska, hoppar bilderna runt hur som helst... Inte som jag har lagt dem. Ibland blir man nästan vansinnig...

Kram Birgitta

Rosor och Spetsar sa...

Dina bilder är iallafall vackra, och ja blogger bråkar lite ibland och har vänt bilder åt mig.
Sifoner är snyggt och kan placeras var som helst, men var hittar du så många fina.
Kram
Annelie

kråke sa...

vackra bilder...så fint med blomman...effektfullt:)) Nu ska det värmas frusna fötter framför kakelugnen:))

Kram vännen...

kråke

Gabriella sa...

gladeligen har jag inte haft sådana problem bara att kommentera till och från..
kramiz

kråke sa...

Vet ej varför jag fallit ur som följare...men nu är jag med igen;))

kramis

Vintage House sa...

Hej
Men så trist att det krånglar hoppas verkligen det löser sig för dig...
ta hand om dig

kram
snadra

Lyckoslanten sa...

Undrar nu vad du har haft för problem. Tycker allt ser som vanligt ut. men inlägg kan se helt annorlunda ut beroende på skärmstorlek.
Hoppas du får känna att det är roligt att blogga eftersom det är roligt att läsa dina inlägg! ♥

Nyanser av vitt sa...

Ja hur står man ut ibland. Samma problem för mig...
ha en fin helg
Kram Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Igår fick jag in en bild sen var det error-någonting. Gjorde om och då funkade det snällt, jag fattar inget heller. Det är bara och hoppas att det går vägen. Fina bilder från dig, jag gillar den slitna formen.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

Mys och hemtrevnad sa...

vackra bilder...jag upplever det ibland som det tar väldigt lång tid att ladda upp bilderna...kramis semlan

G:a Affären sa...

Sån tur att du var envis för dina bilder är underbara. De med zinkhinken på stolen; jag är förälskad i de bilderna!
Min dator har kraschat, jag har krånglat mig in i den på nåt vis, men vågar inte stänga den förrän jag fixat en ny!
Hoppas det löser sig för dig då jag ser fram emot många fler inlägg.
Önskar dig en fin helg.
Kram /Cia