fredag 25 november 2011

Eucalyptuskransar:))


Hej!!! Fredag....Veckans mysigaste dag om det inte vore för att jag ska jobba imorgon:(( Vi har massor att göra då är det svååååårt att säga nej!!! Här kommer lite utlovade bilder på mina eucalyptuskransar!! Doften är ljuvlig när man ligger i soffan, & bladen är så vackra.....

   

 Ser Ni att Filips lusselinne skymtar lite....tänk vad fort det går!! De ska lussa i bygdegården redan nästa söndag...Så mysigt:))


Ha Er bästa fredag nu alla fina som kikar in hos mig:))
Grattis till min goa Vännina B på Din födelsedag!!!!
See you.....
♥♥♥

Malin

27 kommentarer:

Rosvikslyckan sa...

vackra kransar och vilket vackert skåp!

Ha en härlig helg:)

kram/ Jenny

Ardisia sa...

Gud va vackert! Jag är så avis på ditt skåp, vill ha!

Och ja, jag kan täka mig att det doftar gott..

Ha en underbar adventshelg! Kram Mia

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin. Och så snyggt... jag blir helt lyrisk... och du jag ska oxå jobba i morgon... men när jag kommer hem då ska det pyntas och grejas..... hann en runda till en loppis/antikaffär nära mig och shoppade ett par jutesäckar och en gammal mojäng som jag tror man skar socker med förut... ska fota och lägga ut så få ni se..... Ha en underbar dag kram Maja

Vardag och flärd sa...

Varje gång du visar ditt fina postskåp blir jag så avundsjuk!
Ha en fin fredag!
Kram Eva

Vita verandan sa...

Hej Malin!
Fina kransar, passar bra i ditt vackra hem!

Trevlig helg!
Kram Anna

ps fint med vit bakgrund:))

linnea-maria sa...

Åh vad fint. Och det luktar ju så gott om eukalyptusen :)

Ljuva Lantliv sa...

Så vackert! Å skåpet är helt underbart - vill ha!!
KRAM Anna

annashusidingtuna sa...

Hej!
De kransarna satt ju toppen på ert skåp.
Ha en bra fredag.
Kram Anna

Ingrid sa...

Ser att många kommenterar ditt skåp, och det är verkligen otroligt vackert! (Var hittar man ett sånt, mon tro?)Så mysigt med doftande kransar. Och toppen att du påminnde om lusselinnet. Måste genast se om jag kan leta upp barnens sådana = )
Hoppas du får en trevlig helg!

Lyckoslanten sa...

Hos dig händer det - både när det gäller goda dofter i hemmet och något vackert för ögat att se på! ♥

G:a Affären sa...

Fint skåp måste naturligtvis dekoreras med vackra kransar.Så mysigt du har det Malin.
Jaa, doften från eukalyptus är underbar!
Ha det gott!
/Cia

Sussi sa...

Så fina kransar...gillar den grågröna färgen! Läste om ditt hem i "Underbara julhem"...så inspirerande!
Man tackar!
Ha nu en riktigt mysig adventshelg.
Kram
Sussi

Asht sa...

I love your blog. Are you agree I present it on mine on " a sunday a blog" ? Thanks !!!
happy to meet a part of you

Susanne sa...

så vackert...önskar en trevlig och mysig advent...Kram

kråke sa...

Sååååå fint vännen...älskar ditt postskåp...bara en liten gnutta avis;)))

kram du goa och ha en fin adventshelg:))

kråke

vitaspets sa...

Åhh så fina bilder Kram Karina

vitaspets sa...

Åhh så fina bilder Kram Karina

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Ååå, vad fint!
... måste kanske binda en sån krans. Eucalyptusträd finns ju lite varstans här :)

Kram från Australien♥

Vintage House sa...

Hej
så vackert det blev och kanon på ditt postskåp...
ha nu en mysig helg!
kram
sandra

Millygarden sa...

Vackra kransar och skåpet..så fint!

Önskar dig en härlig helg!

Kram Marina

Lantlivochloppis sa...

Hej!
Det är såå fint med eucalyptuskransar!!
Det doftar gott och färgen är ljuvlig:)
Ha en fin första advent!
Kram Ellen

LOPPISLIV sa...

Så vackra kransar, ja eucaluptys luktar så himla gott, ett par år sen nu jag hade det här hemma, kanske man skulle köpa några kvistar för de håller ju länge också. Underbart skåp Malin. Kraaam Paula

Gabriella sa...

OJ SÅ FINA DINA KRANSAR BLEV
HOPPAS DIN LÖRDAG BLIR BRA TROTS ARBETE
KRAMIZ

Anonym sa...

Tack så mycket,vi hörs kram B

Mariette sa...

Det där skåpet går inte av för hackor!!

Du har det så otroligt fint!!

Mysig advent!

Kram Mariette

rosenälvorna sa...

Hej, jättefina kranasr och jag gillar verkligen ditt skåp! Christina

vitadrömmarobusigabarn sa...

Underbart fint
Åh vilket vackert skåp
Ljuvliga kransar!!!
önskar dig en jättefin advents helg
Kram kram