fredag 18 november 2011

Första Minigranen har flyttat in:)))


God eftermiddag....:)) Jag donar för fullt & på prommisen fick första mingranen följa med hem!! Nu står den på verandan & påminner mig om att ADVENT är i antågande:))

  

 Brukar inte bli två inlägg på en dag, men jag är ju ledig:))
Antar att Ni oxå pysslar & fixar där hemma!!
Så skönt att njuta av ett Norregård som har nyputsade fönster utan att behöva lyfta ett finger....Vi har ju två glasverandor oxå:)) Tack igen till lilla mamma & svärmor!!!

Malin

18 kommentarer:

Millygarden sa...

Mysigt med minigranar!

jo mina sängar dom köpte jag på Blocket. Kika där.. rätt som det är dyker det upp. Mina var inte dyra på grund av att dom är rostiga...vilket jag är jätteglad för! Säljare prutade för att dom behöver målas om.

Kram Marina

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Vad fint att ha en minigran i en sådan flaska! Har en likadan flaska, kanske jag lånar den idén:))

Ha en fin kväll!

Kram Jenny

Hemma hos Märtha sa...

Så enkelt och fint med minigranar i glasburk!! Har redan avverkat en som barrade ner hela hallen...dax att gå ut i skogen en liten sväng och plocka en ny!
Härligt med fredag!!
Kram
Anne-Lie

vitaspets sa...

Hej jag var i skogen i dag en liten mini gran fick hänga med mig hem . Ha en trevlig helg Kram Karina

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Så skönt ! Kan inte du skicka dom hit också ? ;)
Jag ska nästa vecka hemma en pysdel vecka utom...

Ha en fin helg ! Så fint ! Ni har så himla vackert hus.
Kramar Sirpa

kråke sa...

Den är underbar:)) Ska se om jag kan hitta någon i helgen:))

Kram du goa...

kråke

~ Eva ~ sa...

Enkelt & vackert ~~~

Så skönt att Du har fått hjälp med fönsterputsen :-)

Hälsningar från Eva

Vardag och flärd sa...

Fint i Norregård!
Fråga om de vill fixa min fönster också (vill inte en räkna dem)!
Kram Eva

Tinas vita bo sa...

Jag tycks alltid vara i fel skog!! Jag hittar inga minigranar!! snyft

Ska ge mig ut i morgon el på söndag o kolla igen. Hoppas jag hittar nån då!! :)

Ha en mysig helg
Kramis Tina

Vintage House sa...

Hej vännen
så härliga bilder i förra inlägget förstår att du gillar komma ner...
sött med minigran och hyacinter är så vackert!!!
ha nu en mysig helg
kram
sandra

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Enkelt - och vackert!

Ha en trevlig helg :)

Kram från Australien♥

linnea-maria sa...

Åh vad fint pyntat! Jag tycker sånt där vaxat papper är så snyggt! Jag har två dikesgranar på verandan som får komma in imorgon. Ha en skön helg /Therese

Mys och hemtrevnad sa...

himla bra med fönsterputsare...me want...kramis semlan

Rummet för välbefinnande sa...

JÄTTEFINT!!!
Ja, det står en kasse utanför dörren här - med mossa och minigranar *ler*
Har en förhoppning om att få till lite adventsstämning faktiskt.
Känns gott att få känna lite sug efter att göra fint till advent...

Ha en fin helg!
Kram kram Mia

G:a Affären sa...

Förstår att du tycker om din fina veranda, pardörrarna på glänt och en stund med thekoppen, kan inte bli bättre!
Önskar dig en skön helg.
Kramar
Cia

Malin's Hus sa...

Hej Malin, vilken fantastisk fin blogg du har. Hit kommer jag igen, må så bra!

shabby chic og lavendel sa...

Så fint det er med minigran i slike glasskrukker. Å ta inn minigraner slik har eg aldri gjort før, men har akkurat vært i skogen og funnet noen. Så i år blir det minigraner hos meg og. :))

Ønsker deg en fin fin lørdag!
Klem fra Catharina

Junda Xu sa...

20150721 junda
michael kors watches
replica watches rolex
replica watches for sale
michael kors outlet
coach outlet store online
louis vuitton sito ufficiale
gucci uk
louboutin
burberry outlet
air force pas cher
oakley sunglasses outlet
jordan femme
coach factory outlet
christian louboutin
ralph lauren polo shirts
michael kors bags
polo ralph lauren
ray bans
kate spade handbags
kate spade new york
louis vuitton
coach outlet store online
soccer outlet
jordan shoes uk
pandora jewelry outlet
michael kors handbags
gucci handbags
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
coach factory outlet
polo ralph lauren uk
coach outlet
oakley sunglasses sale
michael kors handbags
tory burch outlet
polo outlet
soccer shoes
louboutin pas cher
ed hardy uk
air max uk