lördag 12 november 2011

Julpysselhörna:))


 Lördag & solen skiner!! Vi snickrar i Ladan:))) Saaaaakta men säkert....Tänk om det är så att jag kan ha öppet nästa JUL!!!! Jisses, vad mysigt det skulle vara:)) Förra julen fixade jag mig en liten pysselhörna...




Kanske blir det något liknande i år när klapparna ska slås in:)) Hoppas Ni  får lite inspiration till en egen Julpysslarhörna!!! Det är det här jag älskar med Julen, i år blir det kanske inte lika mycket då vårt enorma projekt tar gaaaaaaaalet mycket tid....Men vad jag längtar tills det blir klart:))

Malin

18 kommentarer:

Jolins home sa...

Hej Malin!

Jag minns din fina pysselhörna. Såå fin!

Lycka till i ladan nu.

Kram Linda

Millygarden sa...

Åh så mysigt Me Like!

Trevlig helg!

Kram Marina

kråke sa...

Vilken härlig pysselhörna....jag börjar längta att sätta igång själv:))

Vackra, vackra bilder som vanligt....:))

Jobba nu inte för mycket utan försök att njuta lite oxå...ni har väl fint väder som vi idag??:))

Stora kramen till dig vännen...

kråke

G:a Affären sa...

Det går upp och ner under en renovering, ibland synbart ibland inte. Tänker på hur mycket underarbete det är innan tapetsering! Så vips är tapeten där och man glömmer hur jobbigt det var.
Din pysselhörna är så mysig och jag hoppas du får sitta där så mycket du behöver även i år.
Kramar /Cia

Hemmavid sa...

Oj.oj så fint! Man vill nästan sätta sig ner och pyssla lite med alla vackra saker...

Ha en fin kväll!
Kramen Jenny

Kristina sa...

Ojoj vad fint!Där skulle man ju vilja sitta och pyssla.Låter som det är ett spännande projekt ni håller på med i ladan....
Nu ska jag tända en brasa i köket och bara njuta av lördagskvällen!
Ha det så fint.
Kram Kristina

HOUSE of ADELA sa...

Men åååååå så mysigt Malin!=)

Kram
Adela

Lyckoslanten sa...

Så trevligt det var att läsa i Underbara hem om Norregård vid frukosten i morse!
Här kommer det att finnas julpysselhörnor litet varstans vad det lider! Din ser jätteinspirerande ut! ♥

LissasVita sa...

Inspirerar till mycket! Kramen Lisbeth

Källeboda lantliv sa...

Det var ju ett bra tips ! Tack .. Kan förstå att du längtar efter ditt projekt ... Det hade jag med gjort .. Tänk vilken lycka. .. Så skulle jag med kunnat tänka mig att jobba. .. Egen butik med diverse grejer .. Bara en dröm än så länge .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Änglarnas hus sa...

Ljuvligt vackert!!

Min julpysselhörna gör sig inte på bild...tuuuusen saker, huller om buller..hihi...

Må så gott nu på "Farsafton"

Kramis Sanne

Gabriella sa...

Åh så mysigt och inbjudande det ser ut=) Fiffigt!

linnea-maria sa...

Vilken supercharmig vrå! De där ramarna var fina och är lite pricken över iet. Kram /Therese

underbarahem sa...

Så, mysigt det ser ut... Just nu är min pysselhörna i växthuset...

Kram Birgitta

Sara sa...

Hej. Jag ville bara hälsa dig en underbar lördagskväll, för det är du värd. Kika gärna in hos mig om du känner för det. Jag vore i alla fall otroligt glad om du vill. Ni hittar mig på: htt://karleksforklaring.blogspot.com Kärlek /Sara

ps. jag såg ditt hem i underbara julhem, Vilket drömhem du har. jag blev verkligen otroligt imponerad. ds.

Mys och hemtrevnad sa...

jättefin julklappsinslagningshörna du har...kramis semlan

Husprojekt Drömhus / www.lantligahem.se sa...

Hej Malin!

Vilken underbar julpysselhörna..nu kliar det i fingrarna minsann :)

Kram
Tiina

Tina sa...

Nu har jag allt läst ditt om ditt fina hem, visade också mina gäster igår...Min kompis hade med ett hemma hos i Drömhem och trädgård för ett tag sedan, hon berättade många roliga historier om när de var hemma hos henne..Det var tydligen en heldag utan dess like!
Så vacker pysselhörna du har!

kram