måndag 7 november 2011

Lövräfsning....:)))


Hej igen:))) Eftermiddagens lövräfsning, det finns galet mycket löv i vår trädgård..... F tog några bilder på sin mamma!! I ärlighetens namn blev det inte så många lövkorgar för sen vi gick en runda i skogen istället.....mer om det en annan dag!!!


Har precis suttit & läst julreportaget från oss här i Norregård i Underbara Julhem:))) Så kul att se det i tryck, det var hela 9 sidor så jag hade inte behövt se så sur ut...*ler*....Brukar inte visa mig så ofta här på bloggen, trivs bäst bakom kameran kanske beror på det:))) Ses imorgon.....

Malin

17 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
vad kul att du har sett och så många sidor underbart!!!
härliga bilder på dig, jag håller mig oxå bakom kameran hatar att bli fotad...
kram
sandra

G:a Affären sa...

Måste vara speciellt att se sig själv och sitt hem i ett magasin. Jag tycker du är en söt lövkratterska
och jag gillar din kofta/jacka.
Auktionsbordet i förra inlägget gillar jag också.
Ha det gott
/Cia

Hemmavid sa...

Hejsan Malin!

Så spännande med julreportage! Måste köpa mig den tidningen tror jag...

Är sååå inspirerad av ert uterum, har börjat tjata lite på maken om att bygga ett liknande. Till våren ska vi plocka bort gungställningen på gården - och får då en perfekt plats för ett uterum!

Ha en fin måndag kväll!
Kramen Jenny

Elins Lantliga Drömmar sa...

Hej Malin!
Sitter med en mugg te och spanar in din fina blogg. Åh så mycket fint, vackert, underbart, härligt att vila ögonen på. Blir intresserad av böckerna som skymtar på bilder i högermarginalen, vad är det för några?? Den enda jag känner igen är Lantlif som jag själv också har.

Såg artikeln om ert hem i Underbara Julhem, det var helt klart det finaste och mest inspirerande hemmet i hela tidningen.

Ta gärna en sväng förbi min blogg om du har tid och lust. Har bl a diverse lantliga möbler till salu. Adressen är: http://granbackeninterior.blogspot.com

Ha en fortsatt bra måndagskväll!
Kram Elin A

Vita små hjärtan sa...

Jättefint, jag har köpt tidningen!!!
Kram Agnetha

Vita verandan sa...

Roligt att se dig "in action"! Fina kläder har du också när du krattar. Jag ska köpa tidningen och bläddra och njuta, 9 sidor det är många det!

Vi har hemskt mycket löv vi med så det blir presening som Jacob kör bort med fyrljulingen.

Kram Anna

lavendel mio sa...

Så spennende!!
Har vi magasinet i Norge tro??;)
Klem Hanne

kråke sa...

Hej du flitiga:)) Kul att du är nöjd med reportaget...ska bli spännande att se:))

Kram vännen...

kråke

STENLYCKA sa...

Kul att du har fått tidningen,det reportaget måste du vara stolt över.Helt underbart tycker jag, naturligtvis är det inte så konstigt att det blev ett fint reportage på många sidor, för erat hem är något utöver det vanliga.
Ditt hem och blogg är min favorit som jag tittar in till ofta, du ger så mycket inspiration även om jag inte alltid hinner kommentera så skall du veta att du är bäst!
Kram och var rädd om din rygg med allt räfsande, lämna kvar några löv till masken!
Raina

Sallys hus sa...

Godkväll!!
Mysigt att räfsa med sonen..
Jag räfsade med min dotter igår...mycket roligare när man är flera...;)
Du ser väl inte sur ut?? Koncentrerad....;)
Spännande med reportage....det blir kul att läsa sen..;)
Kram o ha en fin tisdag!
Katarina

Lyckoslanten sa...

Det blir trevligt att läsa! Fin är du i Odd Molly! ♥

Millygarden sa...

Hej Malin,

Nu måste jag köpa tidningen Underbara julhelm. Härligt med lite lövräffsning...vi har vårt framför oss till helgen!

Kram Marina

linnea-maria sa...

Här är en till som avskyr bilder på sig själv. Jag tycker också jag alltid ser sur ut, när man vill ha en allvarlig bild på sig själv ja då ser man arg ut istället. Vad härligt att vara ute och greja så här års, är lite avis för jag sitter inne och ugglar och är sjuk. Kram /Therese

Skogslyckan sa...

Nio sidor så kul!! Ja vi blev ju snuvade på vårt julreportage i sista stund. De tog bort det 2 veckor före utgivning, skulle kommit imorgon. Men nu är det sålt till en annan tidning, så man får vänta ett år till. Här är en till som också trivs bäst bakom kameran, men det var kul att få se en glimt av dig. Ha en fin dag!
Kram Pia

Tina sa...

Har inte sett detta ännu, måste köpa tidningen! Så spännande...och kul!
Jag tillhör också skaran av de bildskygga...

Stor kram

Linneskåpslycka sa...

Vad kul med repotage,får spana efter den tidningen :))
Såå fina bilder du visar från ert vackra hem,verkligen inspirerande:)
Vi har startat en liten utlottning hos oss gå gärna in o kika;)

Ha det bäst:)
Kram från BjörkeVäveri

Landbohaven sa...

Smukke efterårsbilleder.
Tak for kigget.