måndag 7 november 2011

Mitt Första Auktionsfynd....

 Hej!!! Igår var det dags för auktion & jag åkte tomhänt därifrån.....det var alldeles för dåligt skick på de möbler jag var intresserad av..... känns så himla tråkigt.....Men man kan ju inte ha tur jämt:)) Mitt allra första köp på en auktion var mitt runda köksbord, är så himla glad för det...Anno 1909 står det under, men om det stämmer vet man ju inte:)) Denna bilden tog jag en morgon  när solen sken, idag är det knappt dagsljus igen.....Då kan det vara bra att ha en & annan bild att ta till:))
Trevlig Måndag på ER!!!

Malin

13 kommentarer:

Cc sa...

Superfint bord. Jag letar förfullt efter ett speciellt bord men får tåligt vänta tills dotra flyttar till en större lägenhet för då skall hon få ta det morderna åbäket jag köpte för några år sedan, utan att tänka efter. Kram

annashusidingtuna sa...

Hej!
Ja, ibland går man hem tomhänt och andra gånger får man med ngt ooootroligt fint med hem.
Jättefint köksbord!
Kram Anna

Jenta på Laug sa...

Hei!Ikke alltid man er like heldig,men man må bare stå på så finner man det man leter etter tilslutt:)Dette var et kjempefint bord:) Nydelig blogg du har,fantastisk stemningsfulle bilder!

Ha en fin dag!

Madonnaliljan21 sa...

Hej!


Men vilket fint bord! Sant, man kan inte ha tur jämt:)

Hoppas du har en fin måndag!

Kram Jenny

Vita verandan sa...

Hej Malin!
Tack för dina snälla och uppmuntrande ord, jag har annars lite dåligt sjävförtroende vad gäller bilder och vad jag ska visa...

Ditt första fynd är strålande fin. Synd du inte hitta något igår. Samlar du på dig till butiken nu?

Här ska nu fikas rulltårta:)
Kram Anna

gamla skolan sa...

Underbart bord och stolar ! Ja , det är verkligen dåligt ljus nu , helt omöjligt att fotografera !
Kramar // Susanne ♥

promenader på landet sa...

Hej vännen hoppas du hittar något nästa auktion;) Ditt bord är i vilket fall jättefint! Må så gott kram kram från Maria

Mys och hemtrevnad sa...

ja inte kan man fynda jämnt, ibland blir det himla dyrt med och då vill jag leta vidare...det är ju fynden man vill åt..ler kramis semlan

Livet på Vestergård sa...

Vackert första auktionsfynd! Nästa gång kanske du fyndar igen.
Kram Kicki

INNENANSICHTEN sa...

Kära Malin,
Nästa gång du har bestämt mer tur.
Jag kan mycket väl förstå vad det var en besvikelse ... Men den fina vita bordet men blev en stor framgång!
Även här i norra Tyskland, det är grumligt November vädret ...
Massor av kärlek,
Uschi

Lantligt i vitt sa...

Hej Malin!
Otroligt vad fint bord du har!!
Och ett jättefint hem med :)

Ha en fin kväll
Kram Sofia

Tina sa...

Åh, vilket fint bord!

Kramen

underbarahem sa...

Det är det spännande med auktioner, skall jag hitta något eller inte? Jättefint bord.

Kram Birgitta