tisdag 8 november 2011

Reportage i Underbara Julhem....:)))


Hej!! Nu finns Julreportaget i Underbara Julhem i butikerna:)) Text av Anna Örnberg & foto Tommy Durath!!! Dessa goa människor:)) De var här i början på januari så det är kul att äntligen få se det i tryck....Extra kul är ju att de valde vår sal som omslagsbild:)) Det har dock kommit dit lite röda detaljer som en röd kudde, röda julblommor & en röd klänning....Allt för att det skulle passa med texten:)))


Känns overkligt även om det har blivit några reportage nu....Alltid spännande att se vilka bilder de väljer & hur många sidor det blir....Det har man ju ingen aning om:)) Det här var hela 9 sidor!!!


Nu längtar jag till Advent när jag ser Norregård julpimpat & färdigt i tidningen:)))
TACK Alla Ni 940 som tittade in här igår, nytt rekord för min lilla blogg!!!
Ses imorgon:))

Malin

43 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej Vännen
Så underbart roligt och härligt vackert får en att längta ännu mer.
Jag ska iväg och köpa tigningen efter jobbet ska bli kul att se både ditt och mitt reportage:))
ha en fortsatt härlig dag
kram
sandsra

nordingården sa...

Så fint reportaget ser ut, den tidningen ska definitivt inhandlas. Eller man får den inte automatiskt när man prenumerar på modertidningen då? Nä, kanske inte..men det ser jätefint ut, Anna Ö har många bollar i luften...Omslaget var jättefint och läckert att de la till lite rött, ibland styr man inte över allting gällande reportage, för o nackdelar...=) mari.

Made in Persbo...Carina sa...

Så fint det ser ut! Måste iväg och köpa den tidningen :)
Får ett större och större sug efter jul för var dag nu och det är alltid härligt med inspiration. Ert hem är ju alltid så fint men jag kan tänka mig att i julskrud är det något alldeles extra :)

Kram kram fina Malin!
Carina

Anonym sa...

Tidningen måste absolut inhandlas! Reportaget ser så fint ut och nu blir jullängtan ändå större. Blir kul att se både ditt och Sandras.

Ha det gott!

Kram Renate

LjuvligaLjung sa...

Jag läste tidningen i morses och blev överlycklig när jag såg att ditt hem var med. Hihi.. Jätte fint repotage och väldigt fina bilder! Snart får man pynta och OM jag är inspirerad.. :)
/Michaela

Vita verandan sa...

ÅÅh vad fint det ser ut. Din sista bilden är min favorit! Så mycket inspiration du ger. Så snyggt med granen i korgen. Jag ska till affären i kväll då ska jag köpa den.
Grattis till besökarna, de blir fler ska du se!

Kramis Anna

Mariette sa...

Hej Malin!

Jösses så vackert det ser ut...Nu längtar man ÄNNU mer!

Helt otroligt fint och välkomnande och inbjudande ser det ut...
Älskar alla detaljerna också....

KRAM Mariette

Emma & Conny sa...

Hej! Tur att advent inte ligger alltför långt bort ;) blir väldigt sugen på att julstöka när jag såg de fina bilderna!

Casa of Mia sa...

Så fint, tidningen måste jag köpa.

Nette Cecilia sa...

Kul med reportaget ,kram,Nette

Lantligt i vitt sa...

Åh så otroligt vackert hem du har!! Och i juletid! Så mycket inspiration, måste iväg och köpa tidningen!!

Grattis till ditt rekord av besökare på bloggen!

ha en fin kväll!
Kram Sofia

Gabriella sa...

grattis till rekordet♥och reportaget.kram

Jen sa...

Underbart, springer ut för att köpa tidningen. Du har ett underbart hem och jag inspireras massor av dig.
Kram Jen

Så Vitt Jag Vet sa...

Skall hålla utkik erfer tidningen.. Extra kul när någon "bekant" är med..
Kraam
Sanne

Marie sa...

Har köpt tidningen idag och reportaget hemifrån dig var alldeles underbart fint Malin! Nu börjar jag också längta till jul!

Kram Marie

underbarahem sa...

Vilket mysigt reportage...

Kram Birgitta

Lindwallska Gården sa...

Hej svejs!

Å vad fina bilder de valde den här gången, å så många. Fick den rykande färsk från "Livset" igår och njöt i fulla drag.
Du är bara BÄST Malin - Bra gjort av Anna & Tommy också såklart!!

Hälsa snickarna ;-)
Kramar Sanna

Annie - Annalunda sa...

Det ser jättefint ut Malin! Vad roligt!!!

Kram Annie

annashusidingtuna sa...

Hej!
Men så roligt! Nu bra måste jag köpa den tidningen för det reportaget vill jag läsa.
Kram Anna

Tina sa...

Jag har köpt den men inte hunnit titta ännu. Bara bläddrade igenom lite på lunchen..såg så fint ut på det lilla jag hann se!

kram

Nyanser av vitt sa...

Hej Malin
Vad kul. Måste köpa den bums.
Kram Agneta

Piffa och Puffa sa...

Oj så fint. Nu måste jag köpa tidningen direkt. Du har ett otroligt vackert hem och jag har en önskan om att en dag få bo i ett gammalt hus.
Kram

Livet på Vestergård sa...

Så roligt med reportage! Den tidningen ska jag absolut köpa.
Kram Kicki

Mys och hemtrevnad sa...

hej vännen, så fina bilder i reportaget...härligt hem du har...ska det publiceras mer i advent från ditt hem? kramis semlan

Louise sa...

Grattis till både reportage och besökarantal. ser du din blogg är inte så "liten" längre ;)

lavendel mio sa...

Gratulerer!!
Reportasjen ser nydelig ut, så vi må nok kjøpe magasinet:)
Ha en fin onsdag, klem Hanne

Sallys hus sa...

Ojoj så fint!! Måste ta o köpa den där tidningen illa kvickt...
Röda detaljer....menar du att du har bluffat alltså...*skratt*...har du inte det igentligen??..fniss...
Faktum är att jag faktiskt är sugen på en röd jul i år....Är nog lite allmänt sugen på färg just nu tror jag.
Grattis till alla besökare..;)
Det är ju toppen med tanke på butiken sen....ju större din blogg blir desto fler kommer hita dit..;)
Kram Katarina

kråke sa...

sååå vackert vännen...njuter av varenda sida:))

kram du goa...

kråke

STENLYCKA sa...

Så roligt för dig, en stor grattiskram till alla besökarna!
Raina

Lyckoslanten sa...

Det ser verkligen ut som ett gilla-mycket-reportage! ♥

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad roligt med reportaget! Grattis! Jag ska köpa tidningen, det ska bli mysigt att krypa ner i soffan och få inspiration.

Ha en fin dag!
Kram,
Regina

vitadrömmarobusigabarn sa...

Såå mycket inspiraton!!!
vilket fint repotage ert hem är underbart.
Ha en fin dag kram Tina

Livet - här och nu sa...

Så julmysigt, blir sugen på att sätta igång och få julstämning här hemma.

Så vacker ni har hemma hos er, måste känna dig så stolt när du ser bilder från ditt hem i tidningen.

Ha en bra dag!

Kram

Heike sa...

Guten Morgen:-))
ich bin aus deutschland und zufällig auf deinem blog gelandet...ich liebe deinen blog,so wunderschöne bilder und ideen.ich bin restlos begeistert.....wir versuchen unser kleines haus auch so in der richtung zu gestalten wie du...dein blog hilft mir sehr dabei.....wir haben schon viele alte möbel aus ebay ersteigert,weis gestrichen und es sieht ganz toll aus.....jetzt wollen mein mann und ich uns noch ein großes esszimmer anbauen.....auch alles in weiß,mit einem kleinen ofen.einen ofen haben wir schon seit 1 jahr im wohnzimmer.es ist herrlich bei diesem wetter auf dem sofa zu sitzen,den ofen an zu haben und in unseren garten zu sehen....wir das sind mein mann,seine 3 stieftöchter( 13,11+ 7 jahre alt)
unsere 6 hunde und 2 katzen.....
ich würde dir eine ganz tolle woche und freue mich auf weitere ideen und bilder von dir....
ganz liebe grüße aus deutschland
HEIKE

Lilla Majken sa...

Det ser fantastiskt fint ut. Ser verkligen mysigt ut.

Ha en fin dag! Kram Therese

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vad kul med ännu ett reportage från ert vackra hem! Ska köpa tidningen i eftermiddag:)

Ha det bra!


kraam Jenny

Elna sa...

Gud var roligt och vilken vacker omslagsbild.

Kram

Källeboda lantliv sa...

Att jag missar det. .. Får läsa tidningen noggrannare.. Wow! Vad kul ! Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Tinas vita bo sa...

Vad underbart det ser ut!!
tyvärr kan jag inte köpa tidningen här i tyskland... snyft
så jag får njuta av bilderna här! :)

Kramis Tina

Millygarden sa...

Wow så fina bilder från ert vackra hem!

kram Marina

Helena, The Swenglish Home sa...

Åh så roligt - den tidningen måste jag genast be mamma köpa till mig. Det blir så mysigt att dyka ner i en hög av svenska inredningstidningar när vi åker till Sverige i jul, med flera av kära bloggvänner representerade både här och där! Reportaget ser superfint ut, så det skall bli så roligt att läsa ordentligt sedan!

Kramar till dig!
Helena

fröken nilssons kök sa...

underbart vackra och inspirerande bilder!

Linda sa...

Åhh måste inom till affären ser jag. Tusen miljoners tack för all inspiration jag får av dig.
Mvh från ett annat Norregård ( som inte håller din klass men ändå)
"Norregård 1860"