torsdag 15 december 2011

Blogga Är Galet kul:)))


Det här med att blogga är något alldeles speciellt:)) Tänk vad mycket jag fått vara med om sedan min lilla blogg blev till....Fotograferingar med otroligt duktiga stylister & fotografer, reportage, bokrelease & massor av fantastiska möten med människor jag aldrig hade träffat annars....


Igår hade J & jag äran att titta in hos ett otroligt kreativt & trevligt par!!!


 Inte nog med att vi fick se detta otroligt inspirerande hem, jag fick två superfina gamla plåtburkarna med mig hem oxå:)) Tack Josse & Eas för titten & burkarna!!!


Bilderna här är från deras hem & jag har lånat bilderna av Josse:)) Suuuuuperfint!!!


Det är något alldeles extra!! Jag hade velat ha precis allt med mig hem....:))
Klicka HÄR kommer du till J:s blogg & butik In my House
Imorgon är det fredag, det tycker vi om....
♥♥♥
Grattis idag till lilla mamma på 65-årsdagen!!!
Grattis oxå till Dig Tova på födelsedagen, hörde att du fått något riktigt fint:))
Krya på Dig!!
♥♥♥

Malin

26 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

In my house är ju bra så grym. Jag bloggade om henne webbutik igår och som sagt jag älskar hennes prylar =)
Kramkram

Linda sa...

Hej å tack för en super mysig å fin blogg! Mycket inspiration å vackra bilder :)

Ha en fin torsdag!

Vintage House sa...

Hej
så fantastiskt vackert med burken och julrosen.
Den burken hade mer än gärna fått komma hem till mig...
De har ju det så snyggt och vad kul att få besöka dem...
Bloggen ger verkligen så mycket och så kul att gå leva ut lite av det som man gillar allra bäst....
ha en härlig fredag
kram
sansdra

Norrskensnjutning sa...

Vilken mysig blogg,fina bilder och supermysigt hus du har:)
Ha en fin kväll:)

Vardag och flärd sa...

Ja, det är så himla kul att blogga, härliga vänner och hur mycket inspiration som helst, problemet är bara att ha tid att genomför allt man vill!
Jag har kollat in In my House tidigare och det finns mycket härligt där.
Ha en fin kväll!
Kram Eva

Änglarnas hus sa...

Wow!! Lyckos dig som har besökt detta vackra hem..Min dotter avgudar bloggen och deras stil så det tjatas en massa om allt därifrån här!!

Ha det gott!! kraaam sanne

Annika Christensen sa...

Vad fint det var i Drömhem!
Älskar burkar kan inte få nog av dem.
Ja blogga är kul när man har tid.
Hoppas att jag får bättre tid till att blogga nästa år.
Ha en skön kväll
Annika

Bonjade sa...

So beautiful these flowers in that nice box.
Fine evening

vitaspets sa...

Jaaa det är jättekul att blogga Kram karina :-)

annashusidingtuna sa...

Hej!
Ååå den burken hade gärna fått bo här hos oss också, himla himla fiiin!!
Så fint med julrosorna och det vaxade pappret i.
Kram Anna

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin! Så häftigt jag besöker hennes blogg och ha även suktat i hennes nätbutik... förstå att du blev inspirerad. Ha det bäst kram Maja

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej igen! det gick lite för fort....vilket fint arrangemang du gjort julros är ju en underbar blomma...så snyggt med vaxat papper.. vad har du fått tag i det???? Har letat kramis

Norr om Köpenhamn sa...

Vilka urfina plåtlådor....LYCKA :o) Visst har livet förändrats med blogg. Fantastiskt roligt är det och alla dessa gulliga människor där ute som kikar in.

Ha en mysig kväll och helg och njut 4:e advent!
Kramis
Ulrika

It's me sa...

Wowwwwww love the plants in the box......it looks great !!!...love from me...xxx...

Mariette sa...

Vilket spännande hem du fick besöka, jösses vad kul!!!

Ja visst ger bloggen en otroligt mycket tillbaka...tänk om man aldrig hade börjat...(det finns inte på kartan!)

KRAM!

Källeboda lantliv sa...

Så underbar fin låda ... Vilken ljuvlig jul ros ... Förstår att du blev sjuk på hemmet .. Kram Jeanette. Kallbodalantliv

Sallys hus sa...

Hej hej!
Ja visst är det fantastiskt vad bloggvärlden ger!! Så många möten, kontakter och uppmuntrande ord man annars skulle gå miste om.
Alla ger en något...på sitt eget lilla sätt...man inspireras lite här och där...blir stärkt av någon...stärker själv någon annan...hejar o hurrar...man blir "vän" med många man aldrig ens träffat men som ändå betyder massor...det är stort!!
Underbara bilder och vilket hem!
Jag har aldrig kikat in på hennes blogg men måste nog göra det nu!
kram o ha en fin helg!
Katarina

Tinas vita bo sa...

ja det är precis som Katarina säger om bloggvärlden!
Håller med henne till fullo!
Hade ju aldrig "träffat" er underbara tjejer annars!! :)

Följer Josses blog sen ett tag och beundrar hennes stil! Fantastisk!!

Plåtlådorna är helt underbara och så underbart med blommorna i!!

Kraaam Tina

G:a Affären sa...

Kikar in hos Jossan ibland och tycker hon är så häftig!
Plåtlådan är bara så fin och julrosorna gör så mycket till.
Vilken fin järnsäng!! Grattis!!
Bloggvärlden är allt bra skön!
♥/Cia

Rosvikslyckan sa...

Ja, jag gillar deras stil massor. Visst är det roligt att blogga!

Snygg plåtburk du fick med dig hem:)

kom att tänka på att jag nog har några gamla plåtburkar någonstans...

ha en fin helg!

kram

Lotta sa...

Ja visst är det härligt här i bloggland med allt det för med sig !! Härligheten ligger nog mycket i att man rör sig bland likasinnade !
ÅÅ vilken fin säng ni köpt jag såg nog inne hos Jossan ! Å vilken fin plåtburk , love !!
Ha en fin helg nu !!
Kraam/Lotta

LOPPISLIV sa...

Ja visst är det roligt att blogga, man får ju så mycket inspiration. Förstår att du fick massor av inspiration, hon är ju jätteduktig Josse, en härlig mix av stilar, och hon har verkligen lycktas med att skapa sin alldeles egen unika stil!!

Ha nu en fin fredag. Kraaam Paula

Livet på Vestergård sa...

Vilket underbart vackert hem!
Ha en fin fredag. Kram Kicki

Anonym sa...

Ja Jossans blogg är häftig, men jag är allergisk mot misshandel av vårt svenska språk...juh
Surtant

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin igen.... va inne på In my house bloggen....snygga järnsängar.. kanske ska den säljas i din butik?????????? får man vara först på plats då när du öppnar hahahha kramis från Maja

Cora with a Camera sa...

Delighted to get the google translation in English. Loved the red house in the white snow with red picket fence. The flowers in the old tin got me to your site through pinterest.