torsdag 15 december 2011

Blogga Är Galet kul:)))


Det här med att blogga är något alldeles speciellt:)) Tänk vad mycket jag fått vara med om sedan min lilla blogg blev till....Fotograferingar med otroligt duktiga stylister & fotografer, reportage, bokrelease & massor av fantastiska möten med människor jag aldrig hade träffat annars....


Igår hade J & jag äran att titta in hos ett otroligt kreativt & trevligt par!!!


 Inte nog med att vi fick se detta otroligt inspirerande hem, jag fick två superfina gamla plåtburkarna med mig hem oxå:)) Tack Josse & Eas för titten & burkarna!!!


Bilderna här är från deras hem & jag har lånat bilderna av Josse:)) Suuuuuperfint!!!


Det är något alldeles extra!! Jag hade velat ha precis allt med mig hem....:))
Klicka HÄR kommer du till J:s blogg & butik In my House
Imorgon är det fredag, det tycker vi om....
♥♥♥
Grattis idag till lilla mamma på 65-årsdagen!!!
Grattis oxå till Dig Tova på födelsedagen, hörde att du fått något riktigt fint:))
Krya på Dig!!
♥♥♥

Malin