lördag 31 december 2011

Gott Nytt År:)


Hej igen:) Här står jag med mina fina tulpaner tjejerna hade med sig på bokcirklen! Trivs absolut bäst bakom kameran & vill helst inte titta rakt in i den.... Men eftersom jag tycker det är kul att se ansiktet bakom de andra bloggarna försöker jag bjuda lite mer på mig själv numera:)

Jag vill önska Er ett riktigt Gott Nytt 2012!!
Tack för Alla fina kommentarer, besök på bloggen & mail!
Tack Alla Ni som tassar omkring i det tysta här inne, ni är galet många:)
Hoppas Ni vill fortsätta följa mig det nya året som  kommer bli något alldeles extra!
Norregård fyller 100 år & jag vill & vågar & tror att vi kommer slå upp portarna till vår butik:)
Aftonen firar vi med Goda Vänner som vanligt!!



Malin

30 kommentarer:

Vita verandan sa...

Gott Nytt år vännen!
Jag ser fram emot din butik, vad kul!!

Ha en trevlig kväll och tänk inte på mig som jobbar....

Kram Anna

ps, jag tycker du ska våga titta in i kameran, det tar du nästa gång:)

Vintage House sa...

Ser fram emot att följa ditt 2012:)
fin bild på dig jag är nog snäppet värre än dig hatar verkligen vara med på bild och det finns verkligen få bilder på mig.....
Se om jag kan bättra mig;)

Nu ÖNSKAR JAG DIG ETT GOTT NYTT ÅR så syns vi igen 2012!
Varmaste kramen
Sandra

Hem & Drömmar sa...

Vill tacka dig för all insperation under 2011 och önska dig ett
Gott Nytt År 2012. Ska bli kul att följa dig.
Kram Ing-Britt

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Nyårskram från Australien♥
...hoppas du får en trevlig afton!

Anonym sa...

Gott Nytt År Malin - fin bild på en fin tjej, och självklart gör ni verklighet av Er dröm under 2012 :-) Kram / L8 :-)

Norrfrids Eija sa...

Inte behöver du smyga framför kameran, du är jättefin! Ser fram emot ett nytt år från Norregård!
Gott nytt år hälsar folket på Norrfrid!
Eija

Helena, The Swenglish Home sa...

Åh ja, det är jättemysigt att få se bilder på dig och du är så söt! Fast jag vet vad du menar, jag håller mig själv absolut helst bakom kameran!

Jag önskar dig ett riktigt fint 2012 och att allt du önskar dig blir verklighet.

Kram och tack för all inspiration och rara hälsningar i år!
Helena

Anette sa...

Gott nytt år!!
Kramen Anette

vitaspets sa...

GOTT NYTT ÅR !
Kram Karina och Spöket

Vita små hjärtan sa...

Gott nytt år till er på Norregård.
Kram Agnetha

linnea-maria sa...

Det är kul att se de andra bloggarna och du bjuder på dig själv trots att du inte trivs framför kameran. Jag ska försöka visa mig lite oftare jag med :) Gott nytt år och tack för det gånga året, mycket trevlig läsning och fina bilder /Therese

Millygarden sa...

Kikar in och önskar dig en riktigt got nytt år och en trevlig kväll!

Tack för det fina året!
Kram Marina

Vida sa...

Gott Nytt vännen;))
önskar dej allt gott inför allt som du har på G under 2012;))

Vidachampagnekram

Gabriella sa...

Vilka härliga tulpaner! Ha en fin nyårsafton och Gott Nytt År!

Tini sa...

Önskar dig lycka och framgång år 2012!
kram Tini

Sarppu sa...

Happy happy new year ♥

Tess på Tilda och Mamma sa...

Gott nytt år, vi hoppas på ett underbart kommande år.
Kram Theres

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tack för ett år med vackra och inspirerande bilder och text. Klart jag fortsätter följa dig på det nya året=)

Önskar dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kram,
Regina

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin! Jag ser verkligen fram emot att följa din blogg även 2012.Är så nyfiken på att besöka din butik. Och du är jättefin på kort...själv har jag inte vågat ännu..Ha nu en underbar GOTT NYTT ÅR PÅ DIG!MVH mAJA

G:a Affären sa...

Önskar söta dig ETT GOTT NYTT ÅR!
Såklart jag fortsätter att besöka Norregård och vem vet, kanske din butik också!
♥ /Cia

underbarahem sa...

Önskar dig ett riktigt Gott nytt år!

Kram Birgitta

Vardag och flärd sa...

Gott Nytt År du vackra och fina!
Kram Eva

Nette Cecilia sa...

Gott nytt år ,Nette

Jenny sa...

Vilken fin bild på dig Malin!

Åh vad spännande med din butik, ser fram emot att få följa med här på bloggen!

Ha en mysig kväll o ett riktigt Gott Nytt År!

Kraam Jenny

gamla skolan sa...

Ser framemot att följa dig även 2012 !! Jag håller med dig , jag trivs också bäst bakom kameran . Men att få ett ansikte på människan bakom bloggen , gör det hela lite mer personligt och trevligt ! Och !! Du gör dig absolut även framför kameran !
Kramar // Susanne ♥

kråke sa...

God fortsättning sötis:)) ha en härlig myspysardag:))

Kram kråke

elsamarianne sa...

Gott Nytt
visst är det spännande när man har en massa
projekt som väntar på att slutföras.
Ser fram emot öppnandet av din butik och hoppas
på att kunna komma på invigningen...
kram elsamarianne

Anonym sa...

Tjingeling!

Vill tacka dej för att du varje dag förgyller ens vardag, med dina otroliga vackra bilder.

Hoppas på ett riktigt Gott Nytt År!

Kram Mimmi

Anonym sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År i ditt fina hus! Alltid lika roligt att titta in till dig. Spännande med butiken.
Kramar från Marita i Björkhagen

Ellen sa...

Godt nytt år! Gleder meg til å følge deg videre i det nye året:) Klem Ellen.