onsdag 21 december 2011

Jag längtar efter det vita:)


Hej! Det blir ingen vit Jul för oss....Dessa bilderna är från förra året när vi hade lite adventsmys i uterummet:) Skulle ha fotat annat idag men nu är Norregård i oordning överallt...det är så typiskt mig! Önskar jag kunde fixa ett rum i taget men jag håller på överallt samtidigt:) Dessa bilder blir min lilla onsdagshälsning till Er så här dagarna innan Jul....Tänk att det snart är dags:)




Snön yrde in överallt, riktigt mysig vinter!!!
See you:)
Malin

26 kommentarer:

Njut av livets goda ting sa...

Hej Malin.
Vilka underbara juliga bilder.
Riktigt mysig julkänsla.
Ha en fin onsdag.
Kram
Jessica

elsascottage sa...

Wow, Malin! Your home is very beautiful! Love your pics!
Have a nice christmas!
Greetings,
Simone :-)

liven sa...

Nydelige bilder!!
Hvite omgivelser gir julestemning!
Her er det snø nå...men det skal begynne å regne :o(

ønsker deg fine førjulsdager Malin!

Tusenfröjd sa...

Hejsan! Underbara vinterbilder. I morse när jag vaknade var det lite vitt ute men nu har det på skånskt vis, helt töat bort... Men det blir ju jul ändå:-D
Ha en fin dag / Liv

rosenälvorna sa...

Hej, nej man undrar om julen blir vit, gör jag i mitt inlägg i dag?!? Vi ska dra oss över mälaren och det kan vara skillnaden på vit eller grön jul, så det är fortfarande ett oskrivet kort. Vackert hade du i alla fall förra året, i ditt härliga uterum:) Jag förstår precis vad du menar med att göra klart en sak i taget, man duttar lite här och var:) Christina

gamla skolan sa...

Såå mysiga bilder !!! Så härligt fint du hade det på verandan !
Önskar dig en fortsatt julvecka .
Kramar // Susanne ♥

Hemmavid sa...

Lovley! ♥

Kramen Jenny

Gabriella sa...

åh så fint..Du skulle bo uppe i norra Västmanland för här har vi massor av snö=)
kram

Passionedeco...perchè le case hanno un'anima sa...

Hi Malin!
I understand your feelings so much!
I'm longing for some snow!
I'm also making "the snow dance" to see if something happens....

These images of your last year patio are stunning!

Fra

clara sa...

Så julmysigt du har!
Kram Clara

Sussi sa...

Hej Malin!
Ja, jag längtar också efter lite vitt på marken...Här i Stockholm kom det lite slask så nu har vi en tråkig brun sörja som täcker marken, och det kunde vi faktiskt varit utan!
Men jag njuter av dina fina bilder från förra året, och håller tummarna för en vit jul även om prognosen säger något annat!
Kram
Sussi

Mys och hemtrevnad sa...

precis som på dina bilder vill jag med ha det till jul...tänk lite glögg där...det vattnas av tanken...kramis semlan

Tinas vita bo sa...

Jösses vilka vackra bilder!!!

ja du, det vore underbart med lite snö...
Vi fick 10 cm igår... idag är det borta + grader och regn.... suck
Vi ska få +10 grader i morrn...
Det blir en grön jul.... snyft

Julkram Tina

Bente sa...

Så nydelig du har det rundt deg.

Ønsker deg ei fantastisk Jul.

Klem Bente

G:a Affären sa...

Ja visst är snö att föredra. Så juligt du hade i uterummet med granar och gotter på bordet!
♥ /Cia

Vintage House sa...

Hej
så härligt det ser ut, vi har snö så vi hoppas det ligger kvar.
Håller tummarna att ni får lite med...
ha en mysig kväll och hoppas du får ordning på kaoset...
kram
sandra

Vida sa...

ja oj vad snö vi hade förra vintern;)) och i år får vi väl inte en enda flinga;) i dag har solen lyst över havet och båtar har kört i glittret..mina påskliljelökar är uppe 8 cm..jaja ja gsom längtar snö;))

är råder harmoni och första julskinkemackan intages med Ernst;)

Vidakramkram

underbarahem sa...

Härliga julbilder, just nu har vi snö men den skall regna bort säger de som vet...

Kram Birgitta

Waldkind sa...

ich wünsche dir und deiner familie von herzen ein frohes und gemütliches weihnachtsfest und einen guten rutsch in ein gesundes 2012!
ich freue mich sehr auf ein neues bloggerjahr mit dir und bedanke mich herzlich für das vergangene - voller inspiration und freude.
mit lieben grüßen - elvi

Lyckoslanten sa...

Ja, tänk så olika det kan bli år från år. Bläddrade just i tidningen där det är julfint hos dig! ♥

Gabriella sa...

Åh så mysigt det ser ut!

Millygarden sa...

Underbara vinterbilder. Vi har verkligen fått snö men väderproffsen spårr värme nästa vecka...så vi får hoppas att vi får vitt över julhelgen åtminstonde!

Ha en fin dag såhär inpå afton...för nu börjar det verkligen dra ihop sig!

Kram Marina

Torparlycka sa...

Underbara bilder, vilken julkänsla! Kram A

Tina sa...

Jag är lite bakvänd här, vill ju gärna ha en grön jul..
Härliga vinterbilder!

GOD JUL, önskar jag dig!
Julekram

Lotta sa...

Underbara julbilder , lika mycket som man var less på snön förra vintern lika mycket saknar man den i år . Kram / Lotta

Elna sa...

Du får ha en riktigt God Jul!

Kram