fredag 2 december 2011

Jag saknar Er.....


God Kväll:)) Jag har fått en ofrivillig bloggpaus....Stormen i söndags tog vårt bredband!!! Jag blev lovad att det skulle vara klart igår, men de flyttar fram det hela tiden:(( Såååååååååå tråkigt!!! Hoppas att det ordnar sig snart, nu sitter jag hos mina föräldrar......


Önskar ER en trevlig Helg!!! Jag förbereder för en liten Adventsfest imorgon med goda vänner:))  Får se när vi ses nästa gång...typiskt att det skulle hända nu, årets roligaste bloggmånad!!!
♥♥♥
Malin

29 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Hej!
Tråkigt när stormen ställer till det. Vi blev utan ström, men bara i några timmar x2.
Hoppas att det snart ordnar sig.
Trevlig 2:a adventshelg!
Kram Lotta ♥

G:a Affären sa...

Då förstår jag...jag saknar också dina inlägg så vi får hoppas att det ordnar sig med bredbandet snart.
Under tiden håller vi tillgodo med vacker dukning, tända ljus och nybakat bröd!
♥ /Cia

Millas hem sa...

Det ordnar sig snart ska du se! Ja, det är verkligen värdelöst när allt det tekniska inte bara funkar. Just då inser man hur beroende man är utav de som kan sin sak! =)

Kram till dig

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Och vi har saknat dig:)) Hoppas det löser sig snart! Så fina bilder, som alltid. Ha en fin fredagskväll!

Kram Jenny

Hemmavid sa...

Hej!

Hoppas att det löser sig med bredbandet! Inte lätt när det stormar så in i norden!

Ha en fin helg!
Kramen Jenny

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin, ja jag har verkligen saknat din blogg.... hoppas verkligen de skynda sig, i morgon ska jag ut och försöka göra farstukvisten lite julig.... stormen förra helgen orsakade en hel del oreda. va rädd om dig kramis Maja

Hulda sa...

Så kjedelig dette var da.. dumt du ble fri for bredbånd nå i adventa. Har kosa meg med dine siste innlegg. Flott i glassverandaen. Likte så godt det slitte bordet. Flott bukett du har laget og satt der. Veldig koselig med de små glassene med furukvister og lys i. Fint med kakene foran også. :) Håper du får bredbåndet i orden snart!

Elna sa...

Det var inte kul, hoppas det löser sig fort. Vackra bilder!

Kram

Vardag och flärd sa...

Saknar dig också och dina njutningsbara bilder! Hoppas det ordnar sig snart och de gör säkert så gott de kan. Vi har varit utan telefon sen stormen, tur man har mobilt bredband och mobiltelefon.
Ha en fin adventsfest!
Kram Eva

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Saknar dig också och dina underbara inlägg!!

Köpte hem Underbara Julhem häromdagen och njöt av ditt vackra julhem, ljuvliga julbilder allihopa :) Kul att det blev så många sidor och bilder! Kände igen huset från Tällberg/Dalarna också, vi brukar åka till tällberg på somrarna och jag har alltid tyckt det huset är så fint för att inte tala om läget. Fast det kom inte fram så mycket i reportaget.

Håller tummarna för att du snart får tillbaka bredbandet.

Kram kram

Rosita's blogg sa...

Hej! Har saknat dina inlägg i veckan... brukar ofta kolla din blogg.. =)Dina bilder är alltid sååå himla fina. Trevlig 2:a advent!

Vida sa...

inte roligt när det strular med ledningarna..men det brukar inte ta så himla lång tid innan de fixar;))
så fint du har gjort med mossa tall och gran i bägarna;) finfint;)

Vidakram

cat sa...

Misstänkte nästan att det var något sånt!! Många som blev av med både telefon och el :o
Hoppas att det fixar sig snart. Ha de gott. Catarina

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Typiskt!
...hoppas det ordnar sig snart :)

Kram från Australien♥

Vintage House sa...

Hej
började bli lite orolig men hade någon tanke att det kunde vara så hopplöst att de inte kommer när de lovar...
vackert vackert vännen....
massa mys till dig...
kram
sandra

gamla skolan sa...

Åh ! Den där stormen !!! Inget vidare ! Hoppas att du snart är tillbaka igen ! Önskar dig en mysig helg !
kramar // Susanne ♥

Tinas vita bo sa...

Hoppas det löser sig snabbt!! Skulle bli tokig om bredbandet gav up!! hihi

Ljuvliga bilder, som alltid!!

ha en mysig helg och 2:a advent
Kramar Tina

Anonym sa...

Tjingeling! Vilken ljuvlig bild!! Helt underbar.. Jag är sååå glad att jag hittat din blogg.. jag är "impad" att ni som bloggar orkar.. Stor kram i julmyset/Mimmi

Livet på Vestergård sa...

Vilka stämningsfulla bilder! Hoppas att det reder upp sig med bredbandet. Kram Kicki

Gabriella sa...

inte roligt då datorn är ur funktion...tur du har dina föräldrar. Hoppas det ordnar sig så man kan få lite mer inspiration av dig för det är du så duktig på att ge.
kram

Mariette sa...

Hej Malin!

Jag har allt undrat..., tänkte att du kanske åkt på semester..!

Tråkigt, det förstår jag mer än väl...man är ju lite beroende!
Hoppas det löser sig snarast, och ha en riktigt fin helg!

Kram Mariette

Helena, The Swenglish Home sa...

Nej men oj så trist! Hoppas att det löser sig snart, för särskilt sedan jag började blogga har jag ju märkt hur otroligt frustrerande det är när internetuppkopplingen någon gång strular - tänk så beroende man blivit! :-)

Jag har just läst ikapp mig lite hos dig och alla dina inlägg är verkligen så vackra och mysiga, men ditt vackra hem i skön vinterskrud. Ja, inte snö då kanske, men vackra adventsarrangemang och massor med natur i huset - mums!

Önskar dig en fortsatt fin advent!

Kramar,
Helena

Malin's Hus sa...

TOKFINT du har det! NU ska jag ta och lägga till dig på¨min b logglista så jag inte missar en enda sekund till av allt ditt vackra du visar!

hoppas du snart kan blogga mer :)

MASSA KRAMAR

M A L I N

STENLYCKA sa...

Godmorgon kära Malin!
Vilka vackra bilder! Som vanligt är din blogg så där underbart ljuvlig med massor med inspiration. Gillar ♥
Har vaknat tidigt idag efter att varit ute i går kväll i Lidköping med arbetskamraterna från huvudbiblioteket och ätit julbord. En trevlig kväll med mycket skratt och god mat.
Nu skall jag snart åka in till torget i Lidköping och se om de säljer någon lummer,tänkte ha den som dekoration på bordet nästa helg då vi skall ha lite gäster på mat.
Önskar dig en skön andra advent!
Kramen
Raina

Brin de nature from France*** sa...

J'aime beaucoup!!! It' a nice blog, I love it***

hemma hos lilla mej sa...

Vad tråkigt när det blir problem på bredbandet.Hoppas att det löser sej för dej.Bara så underbara bilder visar du!!!Önskar dej en härlig lördag och mysig 2 advent.Varm Kram Rita ♥

Holly Design sa...

Underbara bilder. Jag som är ny här har så mycket att titta på så ögonen går i kors.
Trevlig helg.

LissasVita sa...

Du är så härligt kreativ!!Jättefina vinglas? Kan man säga glas om dem??? Vackert! Kram Lisbeth

kråke sa...

Jag har undrat var du har varit:)) Skönt att du är tillbaka...har saknat dig:))

kram du fina...

kråke