onsdag 7 december 2011

Min favoritplats....:))


Hej!! Min favoritplats!! Jag har sagt det så många gånger men det kan inte hjälpas....Jag älskar den här sängen!!! På sommaren i uterummet & nu här i "biblioteket"....Ligga här & läsa är det mest avkopplande man kan göra nu när det är lätt att stressa upp sig inför Julen:))


Det här rummet står näst på tur för renovering i Norregård, golvet ska isoleras & det ska målas tak & väggar:)) Jag vill ha vitt dock inte golvet...det går bara inte med en svart labbe.....:)


Men nu tar ladan all tid så det lär dröja....Ska försöka ta några bilder där ute så Ni får se:)) Det händer ju lite hela tiden men det är såååååå mycket som inte syns!!!

Ha en bra onsdag mina Vänner, jag blir helt överväldigad av Era fina kommentarer:))
Nu ska Jack & jag ut i solen!!
♥♥♥
Malin

22 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Jag kan förstå att du njuter där, en härlig plats att bara kan ta det lugnt på...
fin onsdag på dig
kram
sandra

Anonym sa...

Det vilar en så hemtrevlig atmosfär i huset, som du verkligen lyckas få fram med dina fina bilder.
Det är en högtidsstund att besöka din blogg och ta del av ditt fina hus.

Ditte i Värmland

Mariette sa...

Hej Malin!

Vilka makalöst fina vinterbilder på Norregård med snö...underbart...

Jag gillar dina böcker där bakom väldigt mycket, snyggt att lägga dem på det hållet!

Ha det riktigt fint vännen!

Kram Mariette

Epona sa...

Förstår att det är en härlig, mysig plats!

amelie sa...

Kan förstå att det är din favoritplats! :)
Superfin pläd!
Ha en fin onsdag! Kram Amelie

LjuvligaLjung sa...

Jag vill också ha en järnsäng, söker för fullt!:) Dom är så carmiga! Jag gillar att du satt upp spets framför bokhyllan.
Ha en fortsatt fin dag! /Michaela

Vardag och flärd sa...

Hinner du ligga i din fina säng mitt i allt julstök och ladajobb? Ska bli kul att se hur långt ni hunnit i ladan.
Kram Eva

Jolins home sa...

Hej Malin!

Kan förstå att du trivs där. Lugnet hägrar! :-)

Kommer bli jättefint!!

Kram Linda

Anonym sa...

Hej!
Det blir spännande både att få se ladan och att se hur renoveringen av rummet kommer att gå.
Jag var lite sen med att köpa 'Underbara julhem' men igår njöt jag av reportaget. Så fina bilder från ert otroligt vackra hem! Jag fick så mycket julstämning och inspiration att jag idag pulsade ut i skogen runt knuten och hämtade mig en minigran! ;)
Ha en fortsatt trevlig advent!

Vänliga hälsningar

Erika

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin! Och tack för ditt fina svar ang tips på bloggen....Vilken härlig säng....snyggt med spetsgardinen.....Ha en bra dag kramis Maja

gamla skolan sa...

En helt underbar plats att njuta på !! Jag har en nästan likadan säng , men min har ännu fått stanna kvar på verandan , vet inte riktigt var jag ska ha den inne .
Spännande att se bilder sen från ladan , kommer säkert bli kanonfint !
Kramar // Susanne ♥

Malin's Hus sa...

Bara njut i din fin fina säng! Vad spännande med ladan, vad gör ni där ute? Kram kram fina du!

Lantligt i vitt sa...

Så spännande det ska bli att få se lite från ladan vad som hänt! :) Men det är ju faktiskt så att mycket arbete inte syns med men som är så nödvändigt att göra!

Bara älskar din järnsäng.. :)

Ha det så fint!!
Kramar Sofia

Anonym sa...

hej Malin Heergud vilken mysig blogg och heminredningsstil du har .jag blir salig...... Lopploellan

Tilda Winge unik lantlig inredning sa...

Hej Malin!

Jag hittade din blogg via min bekant Kråkes blogg, vilket fantastiskt hem du har! Din blogg har gett mig en massa inspiration och lust att piffa i mitt eget hem!
Jag kommer garanterat att följa dina uppdateringar!
Kram
Johanna, Tilda Winge unik lantlig inredning

Vardaxlyx sa...

Kanon fint! Gillar dig massor =) Inspirationskälla till 1000.
Kramkram

kråke sa...

Gillar den där sängen alltså;) Jag är så nyfiken
på ladan... vill ju komma å hälsa på och shoppa
loss bland dina godbitar;))

Kram du goa

Kråke

vitaspets sa...

Åhh jag gillar din järnsäng kan fötstå det är din favo plats Kram karina

Rosvikslyckan sa...

Förstår att du gillar din säng , den är jättefin. Skönt att ha en sån plats i huset där man kan gå undan och ta det lungt.

ha en fortsatt fin kväll:)

kram

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Ett riktigt mysställe ser det ut som. Järnsängar är ju så vackra!!

Norregård är så vackert i vinterskrud. Vill också ha 2 verandor :))

Kram kram

G:a Affären sa...

Måste vara gott att få ha egna stunder i den fina sängen. Det ska bli så roligt att få följa med till Ladan, väntar!
♥/Cia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint du hängt tyget framför böckerna, blir ett lugn över det. Lugn är det över din mysiga järnsäng också, så skönt och varva ner där ibland.
Varm kram
AnnaMaria