onsdag 7 december 2011

Min favoritplats....:))


Hej!! Min favoritplats!! Jag har sagt det så många gånger men det kan inte hjälpas....Jag älskar den här sängen!!! På sommaren i uterummet & nu här i "biblioteket"....Ligga här & läsa är det mest avkopplande man kan göra nu när det är lätt att stressa upp sig inför Julen:))


Det här rummet står näst på tur för renovering i Norregård, golvet ska isoleras & det ska målas tak & väggar:)) Jag vill ha vitt dock inte golvet...det går bara inte med en svart labbe.....:)


Men nu tar ladan all tid så det lär dröja....Ska försöka ta några bilder där ute så Ni får se:)) Det händer ju lite hela tiden men det är såååååå mycket som inte syns!!!

Ha en bra onsdag mina Vänner, jag blir helt överväldigad av Era fina kommentarer:))
Nu ska Jack & jag ut i solen!!
♥♥♥
Malin