tisdag 6 december 2011

Norregård klär i vitt:))



Så kom det då som på beställning:)) Lite vitt puder, vackert....Jack gillar snön & väntar på sin långprommis:)) Igår kväll när jag skulle hem från jobbet var det svinhalt, det är ju inte bara positivt med det vita & kalla!! Kör försiktigt om Ni ska ut & fara♥....




Visst blir väl ändå julrosor & röda vinteräpplen än vackrare med lite vitt på??
Ha en bra tisdag Ni som tittar in hos oss på Norregård:)) Så ses vi som vanligt imorgon...
♥♥♥
Malin

43 kommentarer:

Lilla Brödhult sa...

Vilket vackert hus du bor i:) ja visst är det fint med lite snö, vi fick oxå första snön igår så här är det lite pudrat, lite mer julkänsla över det,,,
Fin blogg du har,,,
Ha en fin tisdag/ Helene

Elna sa...

Riktigt fina julbilder.

Kram

linnea-maria sa...

Åh vad härligt att se! Jag hopas att vi också ska få lite snö snart.

Vintage House sa...

Hej
Vi fick ännu mer snö i natt och nu är det vitt och solen skiner så vackert....
visst gör snön så mycket..
Så härliga bilder..
kram
sandra

Norrfrids Eija sa...

Så vackert pudrat allting blev, även här! Äntligen!
Ha det gott,
Eija

sagolika sinnen sa...

Hej! Bland det första ggr jag är här. Va mysigt det ser ut på er tomt och vilken underbart sekelhus ni har. Vackert vackert!!!!! T.o.m rhododendron ser ut o trivas i snötäcket.
Kram Caroline

Rosine sa...

♥♥It looks like a postcard♥♥
Greetings from Rosine

Sussi sa...

Vilket fint puder! Hoppas det ligger kvar ett tag till! Här i Stockholm väntar vi fortfarande på att bli pudrade....
/Sussi

Ardisia sa...

Åh så vackert det är! Huset är ju som ett sagohus!
Kram Mia

joanna:) sa...

ślicznie, tak świątecznie :))
Pozdrawiam cieplutko

joanna:) sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
joanna:) sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
Så vackert! Här väntar vi ännu på att det vackra vita skall börja falla över oss.

Ha det gott, hälsningar Monica

elsascottage sa...

Dear Malin,

I LOVE Norregård!
:-)

Simone

Bellevuegård sa...

Vilka fina vinterbilder!!

Kram Linda

Lyckoslanten sa...

Så fint ni har det i Norregård i adventstid! Vackra bilder! ♥

Tinas vita bo sa...

Vad härligt det ser ut!!
Blir på en gång mycket ljusare med lite snö på backen! :)

ha en fin dag
Kramis Tina

Nyanser av vitt sa...

Vilket fantastiskt hem ni har Malin.
Kram Agneta

Malin's Hus sa...

Oh vilket vackert hus Ni har. Kanon fint!!!! Kul att du heter Malin o har en Jack vovve... Jag heter med Malin o har en son som heter Jack :) kram

rosenälvorna sa...

Hej, ja visst blir det vackert ändå med lite vitt på marken. Christina

Vida sa...

ser helt underbart ut..och Malin vad vackert ditt hus är:)håller med dej om att det är en alldeles speciell känsla när den första snön kommer:)

VidafrånettgröntBlekinge

Millygarden sa...

Hej Vännen...Nu blir jag allt avis snö och vi har inte fått någe alls!!!!

Vill också har vitt puder:-)

Kram Marina

Så Vitt Jag Vet sa...

Javisst blev det vackert hos er! Vi fick oxå snö igår och det blev så ljust.. Jag gillar det !
Kraam
Sanne

pysseltanten sa...

Visst är det mysigt.....
Kram Git

pysseltanten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Vackert! Visst är det så mycket vackrare med snön. Blir en helt annan stämning...

Ha en fin kväll!

Kram Jenny

Källeboda lantliv sa...

Ljuvliga bilder .. Med pudersnö blir det perfekt .. Ha det bra .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Ellen sa...

SÅ FIINT!! Du bor alldeles nydelig! SÅÅ VAKKERT!! Klem Ellen.

LOPPISLIV sa...

Hejsan Malin!! Ohhh ert hus, det är ju en riktig idyll. Ser helt Underbart ut!! Ja lite pudersnö på marken förhöjer stämningen rejält. För min del kan den vänta lite tills hantverkarna är klara...hihii

Ha en fin kväll. Kram Paula

elsamarianne sa...

Så vacker din gård är med snön vid fötterna. Jag tycker tyvärr att snö är bäst på bild ;-) : Nej då, det är väl fint o så, men det blir en massa jobb när man bor som man bor. Har investerat i rejäla kängor (Timberland) så att jag förhoppningsvis kan hålla mig på fötterna nu när jag ska bli valpägare till helgen och har då två illbattingar som ska motioneras så småningom.
kram elsamarianne

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin. Jisses så vackert. Det ha snöat på Öland också, men tyvärr låg det inte kvar tills jag kom hem... men halt va det... vilket vackert hus Ni ha...ett riktigt drömhus,Julrosorna bli om ännu vackrare med lite snö på...kramis Maja

Kristina sa...

Åh så fina bilder! Lite snö gör så mycket, jag har också längtat efter det och nu äntligen har vi lite pudervitt hos oss också.
Jag blir grön av avund på dina fina glasverandor!
Ha det så himla fint!
Kram Kristina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är jättevackert med snön, lite lagom vitt. Halka gillar vi inte, men det lär det väl bli nu ett tag.
Kramar
AnnaMaria

vitaspets sa...

Vilket vackert hus ni bor i , fint med lite snö Kram karina

Livet på Vestergård sa...

Vilken underbar glasveranda ni har! Vackert med snö.
Kram Kicki

Lantligt i vitt sa...

Så otroligt vackert!! Norregård gör sig verkligen fint i sitt snötäcke! Måste vara underbart med en sådan härlig villa och tomt!! :)

Ha det så fint!!
Kramar Sofia

Sara sa...

Oh vad jag är lycklig att vi i storstan också fått snö. Man blir så glad när man vaknar upp och ser att det är snö utanför fönstret och att det är härligt kallt.
Ha en fin måndag.
kärlek.

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Fint med huset i vinterskrud :)

Kram från Australien♥

nordingården sa...

Fantastiskt, fantastiskt vackert hus ni bor i, ett av de vackraste jag sett!!! Och så fint på verandan, otroligt vackert o smakfullt!!! Mari.

Lilla Majken sa...

Ett drömhus! Så vackert.

Kram Therese

kråke sa...

Hej vännen! Vad vackert ert hus är...ser ut som ett dröm:)) Här är det fortfarande grönt men lite vitt hade ju varit mysigt för ljusets skull:))

Kram du fina...

kråke

Vardaxlyx sa...

Brrr vilken underbar bild. Älskar snö och känslan brr är grym hihi!
Massa onsdagskramar

Min lantliga dröm sa...

Hej!

Du bor så himla vackert! Precis så där vill jag ha det med :)

Ha det gott!
Kram Ulrika