onsdag 14 december 2011

Onsdagshälsning......:))


Idag vänder veckan mot Helg & den 4:e Advent....Jag hinner inte med!! Kan vi stoppa tiden bara liiiite??
Nu pågår iaf julklappsinslagningen för fullt i Norregård:)) Har några klappar kvar som jag hoppas fixa de närmaste dagarna....


Filips morfar är en duktig musikant & spelar både i musikkår & i storband!! När det var dags att slå in hans klappar valde vi självklart notpapper.....


Som Filip sa...mamma då kan han ju spela på dom sen:))
Ha en bra onsdag!!!
♥♥♥

Malin

23 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Ja du, tiden går med en rasande fart! Men vi tar det lugnt, det blir en fin jul med allt pynt och levande ljus och mörkt är det så det syns inte om det ligger lite damm nånstans. Ja, ja jag vet, det är lätt att stressa upp sig!
Kram Eva

Iva sa...

Very nice photos.
Iva

Njut av livets goda ting sa...

Hej Malin.
Oh så fint paket ni har gjort till morfar :) Klart att han ska försöka spela efter noterna sen, kanske är en jullåt :)
Ha en fin dag.
Kram kram
Jessica

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Vad kul att få en personlig inslagning!!! Och snygg dessutom! Finurligt!
Kram!

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilket vackert paket morfar får, jag har slagit in sista julklappen idag så skönt att vara klar ;o)
Ha en finfin onsdag eftermiddag!
Kram/Lena

elsamarianne sa...

Nu är det full fart framåt Jul.
Tänk vad roligt att få ett sånt personligt paket.
Jättefint!
kram elsamarianne

Så Vitt Jag Vet sa...

Tycker som du, vill suga länge än på karamellen..
Härlig julklapp..
Kraam
Sanne

Hulda sa...

Så flott å pakke inn i noteark. Skikkelig dekorativt med merket på også.

G:a Affären sa...

Så fint och passande paket morfar ska få, undrar vad det är...
Vackra och stämningsfulla bilder.
♥ /Cia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint paket till din pappa, det kommer han gilla mycket. Jag ska stressa några dagar till, sen gäller det och varva ner.
Kramar
AnnaMaria

Lantligt i vitt sa...

Hej!!

Så fint paket..
Bara älskar notblad, går att göra så mycket med dom!! Men jag har inte lyckats få tag i några tråkigt nog..

Ha en superbra kväll!!
Kramar Sofia

Sallys hus sa...

Haha..vilken gullig kommentar han fällde....då kan han spela på dem sen...;)
Jätte söta paket. jag gillar också att slå in paket i notpapper...
Men visst går det fort! Jag har inte hunnit hälften av det som var tänkt....suck...så jag är emd på att stoppa tiden..;)
Kram Katarina

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin... att stoppa tiden vore inte dumt....du ha gjort underbart vackra paket, jag skulle bli jätteglad om jag fick något så vackert inslaget... Ha en bra kväll kramis Maja

underbarahem sa...

Det var en bra idé, att göra en personlig inslagning...

Kram Birgitta

Tina sa...

Då kanske det blir en musikalisk julafton hos er! Jättefint!

kram

Millygarden sa...

Vacker paketinslagning...så fint och så glad morfar blir!

Ikväll sitter jag klistrad framför Bonden!!!!


Kram Marina

Vardaxlyx sa...

Vilka fina bilder du bjuder på denna kväll
Kramkram =)

toves sammensurium sa...

nyyydelig papir uansett,man kan jo bli musikals av mindre:)
Men ekstra gøy å pakke inn gavene til en som er musiker med slikt papir da.nesten for fin til å åpne!!!!
Kos deg videre...om du finner en stopp knapp noen sted så holder jeg med deg,tiden går så altofr fort nå!!!!
toveklem:)

Sara sa...

Hej hej!
Ja tiden går lite fort, men jag har hunnit med att slå in nästan alla mina julklappar, har bara någon enstaka kvar ;)
Fint med notpappret, och passande ;)
Hoppas att allt är bra med dig.
Kram

Lyckoslanten sa...

Fina paket! Här finns det många som skulle gilla sådana paket! ♥

Källeboda lantliv sa...

Här pågår också julklappsinslagning just nu .. Beställer de sista klapparna på nätet .. Så enkelt å bra .. Direkt hem i brevlådan .. Fina paket uppskattas .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

kråke sa...

Suck....så fint:))

Kram vännen:)

Kråke

linnea-maria sa...

Vilket passande inslagningspapper till morfar :) Kram /Therese