torsdag 26 januari 2012

Häng med:)



Hej!! Tack för Alla Era förslag angående stolen:) Tål att tänkas på....Får nog fundera ett tag, men jag tror inte att den får behålla sin ursprungliga färg!! Häng med mig & glada vovven på en liten skidtur idag....
 Här går han loss på en frisbee som legat under snön.....





       
    
      
 

Det är verkligen superhärligt att kunna spåra sig en egen liten runda i skogen!! Jack gillar dock att trampa i samma spår....Att sen komma hem till Norregård igen & dricka en kopp te framför brasan det är väl ett bra sätt att njuta på en alldeles vanlig torsdag:))

Om Ni undrar vad som finns i inhängnaden kan jag berätta att där växer våra kungsgranar....




33 kommentarer:

linnea-maria sa...

Vackert! Åh det ser härligt ut. Jag åkte mycket längdskidor som barn, vi hade jättefina skidspår. Jag funderar på att köpa mig längdskidor och prova. Kram /Therese

Magda sa...

Wonderful blog! I evnvy views! :) Magnificent! :) greetings from Poland.

Hem & Drömmar sa...

Underbara bilder på ert vackra vinterlandskap.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Passionedeco...perchè le case hanno un'anima sa...

LUCKY LUCKY YOU!!!

Francesca

gamla skolan sa...

Såå mysigt det ser ut Malin !!
Kramar // Susanne ♥
Ps har paketet kommit fram ?

LOPPISLIV sa...

Ohhh vad det ser mysigt ut Malin med en skidtur. Just längdåknings skidor var det enda dottern önskade sig i julklapp, men den uteblivna snön gjorde att hon fick annat istället, men nu när snön kom funderar vi på att köpa skidor ialla fall, både hon och jag :-))

Jag hade målat stolen i förra inlägget grå, eller i någon annan accessoar du har som den gröna lampan kanske, det tror jag skulle bli fint. Men eftersom jag är så färgrädd skulle den nog få bli grå ialla fall :-))

Kraaam Paula

Mina drömmars hus sa...

Mysigt värre. Det verkar vovven tycka också.
Det där med the framför brasan är inte helt fel.
Fortsätt med en skön kväll å
AC

G:a Affären sa...

Härligt för både matte och Jack med snö, det ser skönt ut med en liten tur i solen!
Tänk jag har en precis lika dan stol, jag tror min är i ek men jag tänker inte måla den. Jag tycker du ska måla din i en ärggrön färg, inte betsa.
Spännande att se hur det slutar!
/Cia

kathrin sa...

oh I see, the winter is at your region, we didn `t saw snow, I lieke your pics, have a nice time, big hugh Kathrin

Annelie sa...

Åååhh så härligt det ser ut,det är ju så vackert med vintern..;)) Jag brukar ta en sparktur här hemma ibland,dom dagar jag orkar..;)) Mysigt när du kan ha vovven lös..;))

KRAAAAM!!

Nely sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lyckoslanten sa...

Härliga foton från skidturen! ♥

НикОль sa...

It is so beautiful in winter in your place!

Elna sa...

Härligt med både hund och snö! Du får titta in på min "nya" blogg och se var jag har varit *ler*.

Kram

Vintage House sa...

fantastiskt härligt :)
kan förstå att du njuter....
kram
sandra

Mariette sa...

Ååååh vad härligt...

Helt underbart ju!

Vintern är allt bra vacker!

KRAM!

Nely sa...

Wonderful blog and photos!

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Vilken energikick!
Jag tänkte åka lite på sjön här hemma idag men kom på att min sambo inte har vallat sen förra säsongen =/ Så det får vänta!! Kram och ha en skön kväll!!

Sabelhagens Olivlund - Maria sa...

Åh, det ser så ljuvligt ut, lugnt och fridfullt. Vilka vackra bilder. Själv har jag inte åkt längdskidor sedan jag var barn.
Kram Maria

Marie sa...

Så vackert det är med all snö, ser så mysigt ut!

Kram Marie

Malin's Hus sa...

Härliga bilder Malin!

Norr om Köpenhamn sa...

Guuuuud så mysigt det ser ut! Känns som att det var längesedan jag stod på ett par skidor :o)
Jag måste få lämna en åsikt om din ursnygga stol.... Jag hade inte målat den! Den gör sig så himla bra till det vita skrivbordet och den gröna lampan. En superfin kontrast!! Men det är bara min smak ;O)))

Kram på dig o härlig helg i snön!
Ulrika

Hanna sa...

fint.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Anonym sa...

Åh, så mysigt!!

Så härligt med all snö på träden, ett riktigt sagoland..

Kram Marie

Bromans Bravader sa...

Så underbart du har haft det! Vilken vinterdag!
Kram Jannike

Tinas vita bo sa...

Låter och ser helt underbart ut!! :)
Har inte åkt skidor sen jag var liten... tråkigt men sant...

Underbara vinterbilder!!

Kramis Tina

Hemmavid sa...

Hejsan!

Ser helt underbart ut! Skidåkning är ju så rogivande..

Ha en fin fredag!
Kramen Jenny

Puumuli sa...

Härligt soliga vinterbilder! Ha en skön helg!

Kram
Sari från Puumuli

Creative Momone sa...

Oj vilka härliga vinterbilder! Är man hundägare tar man sig ut, men som kattägare blir det inte så mycket motionerande. Har ett par fina rätt nya skidor, kanske....?
Ha det gott!
Marianne

Maria Frederiksen sa...

Underbara bilder....., Jag längtade efter skidåkning i ett snöigt landskap.


Kram Maria

lisashus sa...

Vilka härliga vinterbilder! Tänk, att få se lite sol!!!! Vi har inte haft sol på länge här!!!
Ha en fin fredag!
Kram
Lisa

Anonym sa...

Vilket härligt vinterlandskap!
Trevlig helg.
Marita i Björkhagen

BBQ VILLAGE sa...

Vilka härliga bilder och det ser så mysigt ut att ta en tur på skidor, jag måste bara skaffa ett par längdskidor helt enkelt. Vi har dessutom spår precis utanför dörren som du ;) Sen kopp te/kaffe el choklad framför brasan - njutning på hög nivå ;)

Kram F