måndag 9 januari 2012

Måndag:)


Så var det ny vecka....Helhetsbilder är ju inte min starka sida....Här kommer  två snarlika bilder från köket mot lilla matsalen:) De mörka möblerna därinne kommer från J:s släkt!!


 Lite bättre ljus idag att fota i iaf!!! Det är nog bara inse att någon proffsfotograf blir jag aldrig.....Det är verkligen supersvårt att få till det...Men skam den som ger sig:) Ser Ni mina juläpplen på spiskåpan.....
Glöm inte min lilla utlottning det finns en länk i högra spalten...



20 kommentarer:

Rosine sa...

♥♥♥ Rosine

Vardag och flärd sa...

Så fint du har det och visst kan du fotografera! Snyggt med de mörka möblerna, det ger tyngd åt allt det ljusa.
Kram Eva

ankaskakanka sa...

Ależ u Ciebie pięknie. Pozdrawiam

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fint ni har det..jag vet, jag är också dålig på att ta helhets bilder, bara för att det oftast kräver så himla mycket, alltid är det något störande som ligger framme..tidningar, kläder..jaa du vet...
Kraaam Anette

Johanna sa...

Du har det så himla fint!! Avis man blir! ^^

Hemmavid sa...

Så fint! Gillar verkligen er gulliga vedspis!

Kramen Jenny

Sussi sa...

Visst är det svårt att ta helhetsbilder....men här har du lyckats fint! Platsar i vilken tidning som helst! Och ljuset är ju perfekt...bara att gratulera!
Här hemma tycks det aldrig bli riktigt ljust, och bilderna blir därefter. Jag fick ett stativ i julklapp och det hjälper ju till, men inget går upp mot riktigt solljus...Men vi går ju mot ljusare tider...längtar! :)
kram
Sussi

Färjtorp sa...

Jättefint!!!! Din spis är ju sååå fin! Önskar mig en sån...

Kram Johanna

Vintage House sa...

Ja du jag är som du det blir mest detaljbilder och tycker att helhetsbilder är svårt man får öva öva och öva......
så vackert kök ni har.....
kram
sandra

Monica A. sa...

Så fint, genuint och gammaldags... Skön känsla!

kråke sa...

Jättefina bilder!! så det så...säg inget annat!!:)) Gillar oxå de där mörka möblerna till det vita...härliga kontraster:)) Och du...äpplena är jättefina:)))

Kram going..

kråke

Sabelhagens Olivlund - Maria sa...

Du är jätteduktig på att fota! Jättefint kök, och så fin helhet.
Kram Maria

Hemma hos Märtha sa...

Så fina bilder!! Gillar verkligen din vedspis!!
Kram
Anne-Lie

NikAntik sa...

Hallo Malin, was für ein toller Ofen! Es sieht sehr gemütlich aus bei dir, am liebsten möchte ich mich an den Tisch setzen und eine Tasse Tee genießen und mich am Ofen wärmen! Liebe Grüße, Nik

Bromans Bravader sa...

Tycker du har fått till jättefina bilder. Jättefint kök!
Kram Jannike

Gabriella sa...

Så charmigt med äpplena på spiskåpan, väldigt fint!

Sallys hus sa...

Åjo...jag tycker nog du kan kalla dig fotograf...för att få titeln proffs vet jag inte vad som krävs...fniss...att man har det som yrke kanske...;)
hur som helst så har du ju så otroligt mycket fint att fota hos dig.

den här tiden är huvudet alltid fullt med alla nya projekt man vill starta....synd att varken tid eller plånbok låter en få ge utlopp för alla...
Vi ska också gräva jordvärme....och jag kan tänka mig rätt många saker som skulle vara roligare att lägga pengarna på...

kram o ha en fin tisdag!
Katarina

Heaven's Walk sa...

Your photos are always so beautiful, Malin! I just adore seeing pics of your sweet home. It's so sweet! :)

xoxo laurie

gamla skolan sa...

Ni har verkligen ett fint riktigt gammaldags mysigt kök !!
Kramar // Susanne ♥

Susanne sa...

Dina bilder är proffsiga tycker jag,,verkligen njutbara,,,så sträck på dig o var stolt..kram