måndag 30 januari 2012

Måndag:)



Hej Hopp:) Igår var vi en runda i Moheda...det var helt galet mycket folk!
 Det roligaste var att jag stötte på mina bloggvänner  Sandra (som jag inte träffat förut) & Anna som varit hos oss & gjort reportage:))
Det blev inte mycket som fick följa med hem...jag kan bara inte titta när det är folk överallt....

 

Vattenkannan & några zinkhinkar & ett par ljusstakar det var det hela!!

Känns som det är ett tag till kannan kommer till användning:)
Men vilken härlig vinterdag vi haft, vännina B & jag har varit ute på en långprommis!!
See You...




22 kommentarer:

Hemmavid sa...

Hejsan Malin..

..jo, det dröjer nog tyvärr ett tag innan du kan vattna utomhus med din finfina vattenkanna...

Låter som en härlig runda hur som helst!

Kramen Jenny

gamla skolan sa...

Men det var iallafall fina saker du hittade , zinkspannar tycker jag aldrig man kan få för många av !
Jag ser att du också blandar små och stora bilder , hur gör du för att få dem så där jämnt och fint ?? trodde jag skulle bli galen idag , när jag skulle få ihop mina bilder , och det blev inte som jag tänkte mig .
Kramar // Susanne ♥

Elna sa...

Fina saker och det är alltid lika kul att gå på loppisar.

Kram

Magda sa...

Wonderful blog, beautiful photos! Greetings!

Malin's Hus sa...

Vad kul att Ni sprang på varandra. Jag & Sandra bor bara med 1 mils mellarum :) och även blivit vänner genom bloggen... Moheda och östergård är ju ett fantastiskt ställe! Kram

Viola sa...

Har aldrig varit där..skulle jag vilja uppleva och inte har någon putsduk kommit ut..blir att avvakta...kram

Tinas vita bo sa...

Men du fick ju med fina saker!!
Ja det är jobbigt när det är så fullt med folk...

Kul att träffa andra bloggare! :)

Kramis Tina

G:a Affären sa...

Ibland har man "fel" ögon på sig för att fynda. Tycker ändå du gjorde fina inköp och kul att stöta på bloggvänner, även om man förstår att vi har ögon för samma saker.
Ha det gott
/Cia

Hanna sa...

Fint du hittade.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Cc sa...

Näe en till som varit till moheda. Å vad jag vill åka dit, håller även med att det är svårt att kika då det är mycket folk. Kram

Mariette sa...

Hej Malin!

Kan inte heller handla om det är för mycket folk!
Men du fick ju lite med dig hem!

Vilken härlig första bild på skidorna...

Kram Mariette

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Va kul att träffa på bloggvänner!! Vad fint det var med skidorna uppställda! Vi var ute och åkte en sväng på ett par modernare, pust vad jobbigt, men skönt! Kram!

Vintage House sa...

Hej vännen
Ja det var kul att träffa dig och som sagt önskar det fanns med tid,men en annan gång:)
Jag är som du svårt att fynda när det blir för mycket folk.....
men fina fynd du fick med dig...
kram
sandra

lisashus sa...

Såna här dagar är vinterdagar man minns! Så vackert det har varit! Vi har dessutom haft rimfrost och sooool!
Vilken härlig bild med skidorna!!
Kul att träffa bloggvänner!
Lisa

Blommiga Rutan sa...

Det var ju jättefina saker du hittade!
Jag spar på vattenkannor, helst gamla, det är så fint att ha dem stå i trädgården lite här och var.

Kram Anncathrine

Millygarden sa...

Fina fynd du gjort på marknaden och så kul att få träffa bloggisar!

Kram Marina

Norrfrids Eija sa...

Gillar de gamla uppställda skidorna!
Eija

Vida sa...

läckra saker du hittade..verkar vara ett härligt ställe att fynda på...har aldrig varit där..

snart kommer sommarloppisarna och då...;))

Vidakram

Heaven's Walk sa...

What fun you must have had meeting up with a blog friend! And you found such pretty treasures to bring home with you! You took such a beautiful photo with those skis in the snow.... :)

xoxo laurie

liven sa...

Flott kanne fant du hvertfall....og jeg liker heller ikke å handle om der blir for mye folk!
Nydelige vinterbilder :o)

Gabriella sa...

Vintern är outstanding då den visar sig från sin rätta sida, liksom magiskt med gnistrande snö♥
Kram på dig// Gabriella

Vita små hjärtan sa...

Vilka vackra bilder. Lugna fina vintriga!
Ha en fin em.
Kram Agnetha