lördag 11 februari 2012

Badrum...:)



Solig Lördag:) Tack för Alla kommentarer igår! De var några som undrade över sängen...den är antik & loppad tyvärr inte nytillverkad...!! Några pics från vårt svårfotade badrum idag:)
Känns som att många vet hur hela vårt hus ser ut men vissa rum känns lite mer privata som badrummet....
Innan vi målade panelen var det blååååååått!! Vi målade även plastmattan....








Ha En bra söndag:)
J är i Ladan & det är kallt där ute, ska strax ut & hjälpa till....
Ska försöka hinna en tur på skidorna i solen!!!





31 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Vilken tur att du visade ditt badrum, nu vet jag vad jag ska göra med vårt blåa badrum! Har inte haft en tanke på att man kan måla plastmattan men nu ska det funderas hur vi ska göra lite ändringar. Har också snedtak och det gör att det är svårmöblerat men så kul det ska bli att fixa till.
Ditt badrum är ju så fräscht och fint och jag tycker det är bra att du inte målat de synliga stockarna vita.
Ha en fin dag i ladan!
Kram Eva

sagolika sinnen sa...

Hej! Va fint det ser ut!!!!!! Måste fortsätta om sängen, den va så himla fin i metallen, fick för mig att den va nytillverkad. Super tjusig!!!! så det va en mycket lyckat loppat grej ;)) önskar mig hitta ett sånt fin välbevarad säng! Turgumma!!!!
Kram caroline

Familjen Zaar sa...

Jättefint ! Jag gillar balkarna ! ;)
Kram Anki

sagolika sinnen sa...

En sån fin ska det stå, ibland blir det tokiga stavelser med iphone ;)

Villa Carl Larsson sa...

Men vad roligt att du visar oss det intima rummet :) Jättefint verkligen! Ja som hela ert hus är.

Ha en bra lördag till att börja med och sen även söndagen :) Kram Josefin

Rummet för välbefinnande sa...

Tänkte titta in för att önska dig en fin helg!

Den där mattan har jag allt kastat några önskande blickar på..... Tror jag såg den i Borås när jag var där och då suckade jag till lite extra som man gör när man gärna vill ha något ;)

Ha det så bra!
Kram Mia

linnea-maria sa...

Oj vilket supercharmigt badrum! Det är verkligen inspirerande. Jag håller på att planerar ett av våra nu. Den där handdukshängaren var så fin, en sån skulle jag behöva :). Det är så snyggt med de bruna takbjälkarna som sticker fram. Tufft att ni målade plastmattan, visste inte att man kunde göra det. Kram /Therese

The Secret Garden sa...

Har ju hängt med din blogg från start och jag vet ju vilken förvandling badrummet har genomgått. Otroligt och så fint resultat.

Ha en fin lördag!
Maja blev glad för Jacks hälsning ;)

Tinas vita bo sa...

Vilket härligt badrum!!
ser helt bedårande ut!!

ha en fin lördagkväll
Kramis Tina

kråke sa...

Helt underbart fint vännen och det ser härligt
stort ut:))

Önskar dig en härlig lördag:))

Kram kråke

Källeboda lantliv sa...

Jättefin tolalett .. Var stolt över den .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

elsascottage sa...

Hi, amazing! Love it! Greetings, Simone :-)

Hemma hos Märtha sa...

Jättemysigt badrum! Håller med om att det är extra fint med bjälkarna!
Kram
Anne-Lie

STENLYCKA sa...

Lördagskramar på dig!
Vilket ljust och fint badrum.
Vi har blått... kakel, önskar att det gick att måla ...men vi får se framöver om energin finns för att byta ut det.
Åhh..har ni haft sol idag här har det varit en riktigt mulen dag med snöflingor i luften.
Ha det gott!
Raina

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin! Vilket fint badrum..och härligt med bastu oxå.....blir avis vi ha ett litet med lila plastmatta på golvet (ler) men vi ska göra iordning detta men...som sagt vi ha bara bott i huset i ca 1 1/2 år ...men jag vill att allt ska göras nu.....ha det gott kramen från Maja

Anonym sa...

WOW vilket mysigt badrum!!!tack för att du ville dela med dig av ditt hemligaste!!Blir verkligen inspirerad nu.Kram Lopploellan

Anonym sa...

Såå mysigt!!

En sån handukstork vill jag oxå ha!!!

Vilket ljuvligt hem du har med vinklar o vrår..

Kram Marie

Gøy på Tangen sa...

ahh...dine bilder og ditt hus er bare fantastisk!
ha en fin helg:)

Gabriella sa...

Åh så fint o mysigt det ser ut!

Heaven's Walk sa...

Such a beautiful bathroom! Thank you for sharing it with us today! Hope you're having a wonderful weekend in the snow! :)

xoxo laurie

Mina drömmars hus sa...

Ser völdigt fint och mysigt ut. Kan tänka mig att det blåa inte kändes helt rätt, he he.
Ha en mysig söndag
AC

G:a Affären sa...

Fräscht och lite mysigt med alla vinklar och minsann har ni inte en bastu också! Jag gillar även detaljer som konsolerna och handdukshängaren. Fin Freja är verkligen en följeslagare, vilken rolig katt...
Önskar dig en fin söndag.
/Cia

LOPPISLIV sa...

Vad fint Malin! Hade ingen aning om att man kunde måla på plastmatta, ert golv ser jättfint ut! Vitt och frächt!! Och järnsängen i förra inlägget är sååååå fin!! Letar efter en liknande till vårt gästrum.

Ha en toppenfin söndag!!

Kraaaaam Paula

Jenny sa...

Supermysigt badrum. jag önskar jag kunde bo där, hi,hi.
Jag bara älskar badrum, men är inte nöjd med vårt. Nu fick jag lite ideer, tack.

Ha en super söndag.

Rapport till Vänfors sa...

Tycker ert badrum är jättemysigt. Har varit med om att måla badrumsgolv hos andra och tycker det är en smart och billig variant som gör att man får MYCKET pengar över till annat.
Kram Annika

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla underbart badrum.Ha det gött.Kram Rita ♥

Satu Pysselblogg ! sa...

Så fint badrum ni har, gillar bjälkarna skarpt!
Kram Satu

Rosa huset i vitt sa...

Vilket tips att man kan måla plastmattan, ska bli här med då tror jag nog. Vi har en gammal aprikos matta i badrummet.
Du har det så fint överallt.

Kram Rosa

Cc sa...

Så tjusigt badrum, kan man måla plastmattan? Hur är det, håller det. Kram

Jennifer sa...

Hej Malin! Har sån beslutsångest över vad en lägenhet som jag kanske skall hyra. Badrummet är riktigt fult i plastgolv och väggar. Tänkte fråga hur din målning utav plastgolvet gick? Håller det fortfarande? Hur gjorde du?
Googlade måla plastmatta så hittade jag till dig. Fint :)
Svara gärna till min blogg så jag inte glömmer av att gå in hit och kolla efter ditt svar.
Kram på dig

Junda Xu sa...

20150721 junda
michael kors watches
replica watches rolex
replica watches for sale
michael kors outlet
coach outlet store online
louis vuitton sito ufficiale
gucci uk
louboutin
burberry outlet
air force pas cher
oakley sunglasses outlet
jordan femme
coach factory outlet
christian louboutin
ralph lauren polo shirts
michael kors bags
polo ralph lauren
ray bans
kate spade handbags
kate spade new york
louis vuitton
coach outlet store online
soccer outlet
jordan shoes uk
pandora jewelry outlet
michael kors handbags
gucci handbags
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
coach factory outlet
polo ralph lauren uk
coach outlet
oakley sunglasses sale
michael kors handbags
tory burch outlet
polo outlet
soccer shoes
louboutin pas cher
ed hardy uk
air max uk