torsdag 9 februari 2012

En linslus:)



Så var det torsdag & jag skulle egentligen bara jobbat ikväll oxå...men vi har så mycket att göra så det blir ingen ledig fredag för mig!! Helgen har vi iaf tänkt tillbringa i Ladan, det kändes som att några av Er tror att det börjar närma sig med Butiken...Men det är tyvärr låååååååååångt kvar...
Just nu känns det faktiskt väldigt långt borta, kanske därför jag känner mig frusterad & drömmer om det:)




Några pics från Verandan idag, har ju inte hänt förut...:)
För första gången känns det faktiskt som jag börjar få bloggtorka...
Fantasin är det inget fel på, men Ni har ju sett allt så många gånger!!!!

FinFreja har blivit en riktig linslus & syns allt oftare på bloggen, hon följer alltid sin matte:)
Nu lite skidåkning!!




21 kommentarer:

ESpeCiaLmente GaSPaS sa...

I like :)

Tinas vita bo sa...

Spelar ingen roll hur många gånger du visar verandan, alltid lika vackert och jag tröttnar aldrig på dina bilder!! :)

Ha det så kul på skidorna!
Kram Tina

lavendel mio sa...

Søt linselus:) vi blir ALDRI lei din nydelige veranda:)
Ønsker deg en fin dag, klem Hanne

Viola sa...

Tur att man har några hus att fota..men visst ibland så dalar lusten..men man kan ju inte heller göra om hemmet för varje inlägg..:)))ha de, kram

Vardag och flärd sa...

Gott att du tar dig tid till skidåkning! Det är härligt och behövligt!
Kram Eva

lisashus sa...

Jag känner lite som du idag, lite bloggtorka, så jag la in lite lånade inspirationsbilder!

Jag kan tänka mej att du drömmer om Ladan och hur det ska bli där...!
Du har i alla fall alltid så fina bilder från ditt och FinFreja håller alltid att visa upp, hon verkar ju gilla det dessutom!:)
Lisa

Vita huset 28 sa...

Ja men verandan kan jag se många gånger till o finfreja också :)

Håller med i ditt förra inlägg om att man tröttnar. När vi flyttade in för drygt 3 år sen ville jag ha brunt överallt!! Hjälp säger jag nu. Tur att jag bara hann med 2 rum så. O gästrummet vill jag ju nu göra om bara för det. Tv rummet har som tur va bara en brun fondvägg o brun lurvig heltäckningsmatta så det rummet gillar jag än.
Men så vill man ha nå annat o känner sig som du sa förvirrad :)

Men vitt verkar man ju aldrig tröttna på iaf, hihi

Kram Camilla

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Gud vad du är duktig med din skidåkning!
Heja, heja!!

Kram Fröken Vit i Madickenhuset.

Susanne sa...

Jag hoppas att din väntan inte ska behöva bli sååå lång;) Min dröm om det egna som jag drömt om blir inte av...Istället för att nu bygga upp här hemma så rasar allt,,hus hem drömmar o förhållande..Inte bra alls,,därför ligger min blogg i vila ett tag....kram till dig,,,vackra bilder...

Rosa huset i vitt sa...

Dina bilder blir man inte trött på , de ger inspiration

Kram Rosa

Vida sa...

int tröttnar vi int på dina ljuvliga verandabilder..och int heller på finpigga Freja;))

har varit ute en skidrunda men oj vad kallt om kinden;)

Vidavinterkram

Dronninghuset sa...

SØTE PUSEKATTEN BARE MÅ FÅ VÆRE MED.... SKJEMMER INGENTING DEN.
NYDELIG PUS.


KLEM TOVE

Jolins home sa...

Hej!

Jag tröttnar aldrig på dina bilder. Väldigt inspirerande!

Kram Linda

Villa Carl Larsson sa...

Det gör inget för varje bild du visar är ändå inspirerande av ert underbara hem. Så vackert med tulpanerna. Så enkelt men så fint! Det gillar jag.

Kram Josefin

ClarasLantliv sa...

Jag håller med Villa Carl Larsson, varje bild du visar i bloggen är så inspirerande och fina. Jag kikar in här varje dag och får en massa inspiration från ditt hem!! =) Gillar verkligen din blogg!

Ha en fin kväll.
Kram Clara

Vintage House sa...

Men vad jag känner igen mig i dina tankar...
Jag har oxå en frustration över att vi inte kommer vidare är bara sjuka hela tiden och kan säga att jag är så trött.....
Sedan har en viss torka infunnit sig här med vet ej vad jag ska visa men det har nog med att orken inte finns....
Ta hand om dig vännen.....
kram
sandra

Vita små hjärtan sa...

Jag förstår att det tar tid, det är ju mycket jobb. Men det är roligt att följa din resa.
Fin-Freja är så fin!
Kram Agnetha

Heaven's Walk sa...

I could sit and look at photos of your beautiful home all day long, Malin! I never get tired of seeing it! :) So keep sharing them with us!!! ♥

xoxo laurie

Mariette sa...

Hej Malin!

Skidåkning är du flitig på, det låter såååå härligt och friskt!

Söt liten linslus, vår katt är det inte direkt!

Måste vara kallt att jobba i ladan så här års, men jag förstår att man vill komma någonstans.

Ha en riktigt fin fredag!

Kram Mariette

LissasVita sa...

Vackra bilder som vanligt,tack! Finfreja får så gärna vara med...Kramen Lisbeth

Norr om Köpenhamn sa...

Fast vi tröttnar aldrig på dina bilder ;o) Men jag förstår....för ett par veckor sedan sa jag också till min man att jag har visat allt och fått bloggtorka jag med :o)
Just nu står det stilla i vår butik, det är alltför kallt att stå där ute. Men så fort det kommer över 0-strecket, så måste vi sätta fart. Men som sagt, det går långsamt här med ;o)

Ha en mysig helg!
Kram
Ulrika