måndag 20 februari 2012



Ny vecka & jag är inte i form, det är ju helt galet vad många som är sjuka...
 Jag har jobbat iaf idag & nu är jag så trött...liiiite gnälligt....
Tycker det är svårt om jag ska stanna hemma eller inte, jag har ingen feber!
Vi får se hur det är imorgon...
Några bilder från i somras.... då jag inte har någon ork eller lust att fota idag:)






Finns det något vackrare än svensk sommar??
Tack för tipsen angående blogglistan, verkar vara något med inställningarna...

Ha en trevlig kväll:)







29 kommentarer:

ESpeCiaLmente GaSPaS sa...

Lovely photos :)

bakom berget sa...

Vilka underbara sommarbilder. Man får sån längtan till sommar och sol när man ser dom.
Ja, visst verkar det som om det är jättemånga bloggare som är sjuka just nu. Jag har oxå trillat dit.
Kraya på Dig!

Familjen Zaar sa...

Underbara bilder ! Jag blir så sommarsjuk !!! Krya på dig ! Har själv varit sjuk i 2 veckor, himla seg förkylning & helt lelös i kroppen :(
Kram Anki

Vardag och flärd sa...

Att du inte orkar fota idag gör inget när du visar så underbara sommarbilder!
Försök att sova mycket, det är bästa medicinen, du måste ju bli frisk snart!
Kram Eva

Pigekammeret sa...

Dejlige og smukke billeder ... Man længtes sådan efter sommer ...
Fortsat god dag ...
Kram fra Dorthe - Pigekammeret

Holly Design sa...

Vilka vackra bilder.
Nu längtar man ju ännu mera dit *ler*.
Skickar några "styrkekramar" till dig.
Ha det gott och vila mycket / Gunilla

Passionedeco...perchè le case hanno un'anima sa...

I hope you will recover soon from this strange illness. I was like that last week.
Those pics of the Swedish summer are so so beautiful!

Fra

Livet på Vestergård sa...

Härligt! Hos mig blev det också sommarbilder i dag :)

Lyckoslanten sa...

Så glad jag blir av de bilderna, men tråkigt med alla dessa förkylningar! Krya på dig! ♥

Dana sa...

Gute Besserung, Malin!
Schöne Fotos!

Liebe Grüße aus Deutschland von
Dana

Blommiga Rutan sa...

Uuuuunderbara sommarbilder!

Krya på dig!

Hälsningar Anncathrine

gamla skolan sa...

Så mysiga sommriga bilder !! Härligt ! Längtar ....
Krya på dig !
Kramar // Susanne ♥

Vintage House sa...

så härliga bilder:)
min förkylning har gått över i hosta och är helt slut..
Mitten :)............
kram och ta hand om dig.....
sandra

kråke sa...

Längtar jag oxå till denna underbara vår å sommar:))
Krya på dig vännen:))

Kram kråke

Vita små hjärtan sa...

Så fina bilder som får mig ännu mer att längta till vår och sommar!!!!!
Krya på dig!
Kram Agnetha

Källeboda lantliv sa...

Ja underbara sommar .. Längtar så ! Tråkigt att du är sjuk .. Krya på dig ! Stärkande kramar till dig ...Jeanette. Kallebodalantliv

Hemmavid sa...

Hejsan!

Hoppas att du kryar på dig!

Underbara bilder

Kramen Jenny

Home Bohemia sa...

Åhh så fina sommarbilder...man längtar verkligen dit nu...trött på all snö, blask och förkylningar:) ha en fin kväll Maria

Solveig sa...

Helt enig med deg; nyyydelig med svensk sommer - spesielt når bildene kommer fra dyktige Malin;o))) Tusen takk for inspirasjonen - nå fikk jeg ideer om hvordan jeg selv skal gjøre det i hagen min til våren;o)

Ønsker deg god bedring, min venn. Håper du kommer deg snart!!
Klem fra Solveig

Rapport till Vänfors sa...

Underbara bilder...gör mig glad.
Krya på dig från en som också är hemma och sjuk:
Kram Annika

Sabelhagens Olivlund - Maria sa...

Så underbart romantiskt!
Krya på dig.
Kram Maria

LissasVita sa...

Sommar...bästa som finns.....Kramen Lisbeth

Gabriella sa...

Oj så härligt det ser ut!
Hoppas du kryar på dig nu.

Anonym sa...

Åh vilka bilder!

Längtar dit..

Krya på dig
Kram Marie

Heaven's Walk sa...

Your beautiful photos have got me wishing for summer, Malin! Sooo pretty! Someday I hope to experience a Swedish summer! :) Hope you are feeling better today, sweetie!

xoxo laurie

"Mira" sa...

Vakre bilder!

Håper våren kommer nå.

Ønsker deg god bedring, ikkje kjekt å være syk.

Har også problem med å legge til nye blogger i lista mi. Får ikkje sletta de som har slutta å blogge heller.

Klem,

Njut Av Livets Goda Ting sa...

VAckra bilder på det bästa som finns... Svensk sommar.
Ha en skön tisdag.
kram
Jessica

Gabriella sa...

Ja Sverige är verkligen vackert på sommaren(då solen lyser) och magiskt på vintern...krya på dig♥
Kram Gabriella

Anonym sa...

Ja, det verkar vara många som är sjuka nu. Du får krya på dig! Fina sommarbilder. Inte utan att man längtar till grönskan nu. Vilken fin liten ros.
Marita i Björkhagen