måndag 27 februari 2012

Lite från Ladan:)



Ny vecka & nya tag.....Större delen av Helgen har vi tillbringat i Ladan! Det går sakta men säkert framåt....
Mäta, mäta mäta....balkar, fönster & eluttag! Det är endast 3 skivor som vi kunnat sätta upp hela!
Eftersom vi gör ALLT själva tar det ju sin lilla tid:)


I lördags gjorde J en ny karm till lilla dörren, så nu kan vi stänga om oss!
Med en lånad byggfläkt (tack fam E) har det varit riktigt varmt här inne:)


Trägolv är beställt & ska komma nu i mars, det är tänkt att bli grått!
Väggarna kommer till större delen bli vita, så nu funderar vi på.....


.....om bjälkarna ska få vara som de är (obehandlade) J tycker nog att vi ska olja dom....
Det tycker inte jag:) Vad tycker Ni? Går det att se utifrån dessa bilder??


Min goa "vakthund" har jag med mig överallt:)
Ser Ni inte en enda snöflinga är kvar, nu är det vår!!!
 
Grattis till min svägerska Carina idag:) Ett försenat grattis till Dig oxå Mats!!