torsdag 23 februari 2012

Vilken röra.....



Sanningen....så här ser det oftast ut hos oss....:) Var  på auktion i söndags, möblerna låg kvar i bilen till onsdagen (volvokombi...) Både arkivskåpet & lilla bruna fönsterbordet med diverse annat....


 Igår kväll var vi tvungna att tömma bilen, vi skulle ju inhandla till Ladan:) Då hamnade möblerna på Verandan....tanken är att de ska ut till butiken, men frågan är om jag kan slita mig från detta skåp:)
Sen blev det en lite glas & ljus på Ikea....det hamnade helt enkelt oxå här, vi var hemma sent igår....
Men vet Ni vad... de får stå kvar till imorgon, för nu ska jag på prommis med Vännina B!!
Ikväll firar vi min pappa som fyller idag, Grattis till Dig

See You!!







32 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Så gott att vänpromenaden går i första hand, dina fina saker står ju kvar och väntar till du tar hand om dem!
Kram Eva

Mormors gård sa...

Åh, så bekant det låter! Tack och lov för rymliga bilar ;)
Jag kan nog tro att du kan hitta användning för arkivskåpet... så snyggt!!
Snart helg igen :)
Kram, Jessica

gamla skolan sa...

Känner väl igen mig :)
Vilket fint arkivskåp du har fått tag på !!!
Kramar // Susanne ♥

lisashus sa...

Röran ser ändå rätt så ordnad ut! Vilket fint arkivskåp och det lilla bordet - jättefint!

Jodå, visst har vi lite rörigt både här och där, det vill jag lova!:)

Lisa

Sallys hus sa...

Hej hej!
men duuu vilket skåp! det skulle inte jag klara av att göra mig av med om jag var du....å andra sidan lär du kunna sälja det dyrt..;)
Skönt att du mår bättre och jag tycker du gör ett helt underbart inlägg idag...
Det är lätt att bli stressad i bloggvärlden då alla tycks ha det så städat och undanplockat hela tiden...för att inte tala om hur många timmar alla andras dygn verkar innehålla...;) I själva verket ser det nog ut just så hos de flesta...grejjer man inte riktigt orkar ta rätt på meddetsamma...;)

Så ni brukar åka till Trysil.. Vi har fått det rekomenderat.
Tydligen inte lika långa backar men väldigt många och åt olika riktningar. Sedan är det tydligen mycket bättre afterski där...fniss...det är ju inte så svårt för här är det ingen alls.
Vi bor på hotell och har aldrig gjort det förut. Det är fantastiskt skönt att gå och sätta sig vid dukat bord hela tiden...bli serverad 3-rätters på kvällarna...men nääää. Nästa gång blir det en stuga. Ski-in-ski out... Vi saknar Sally och jag kan ju ändå bara åka några timmar... Det är mycket mysigare att ta en promenad med henne och ha lite större yta att röra sig på än bara ett rum. Äta kvällsmat i långkalsonger går ju inte heller nu...fniss...
Ha det gott!
Kram Katarina

cat sa...

Vilket himla snyggt arkivskåp!
Skönt med stora bilar och hyfsat stor hall ibland ;)
Ha de gott. Kram, Catarina

cat sa...

Vilket himla snyggt arkivskåp!
Skönt med stora bilar och hyfsat stor hall ibland ;)
Ha de gott. Kram, Catarina

cat sa...

Vilket himla snyggt arkivskåp!
Skönt med stora bilar och hyfsat stor hall ibland ;)
Ha de gott. Kram, Catarina

cat sa...

Vilket himla snyggt arkivskåp!
Skönt med stora bilar och hyfsat stor hall ibland ;)
Ha de gott. Kram, Catarina

cat sa...

Vilket himla snyggt arkivskåp!
Skönt med stora bilar och hyfsat stor hall ibland ;)
Ha de gott. Kram, Catarina

cat sa...

Vilket himla snyggt arkivskåp!
Skönt med stora bilar och hyfsat stor hall ibland ;)
Ha de gott. Kram, Catarina

cat sa...

Vilket himla snyggt arkivskåp!
Skönt med stora bilar och hyfsat stor hall ibland ;)
Ha de gott. Kram, Catarina

cat sa...

Vilket himla snyggt arkivskåp!
Skönt med stora bilar och hyfsat stor hall ibland ;)
Ha de gott. Kram, Catarina

cat sa...

Vilket himla snyggt arkivskåp!
Skönt med stora bilar och hyfsat stor hall ibland ;)
Ha de gott. Kram, Catarina

cat sa...

Vilket himla snyggt arkivskåp!
Skönt med stora bilar och hyfsat stor hall ibland ;)
Ha de gott. Kram, Catarina

cat sa...

Vilket himla snyggt arkivskåp!
Skönt med stora bilar och hyfsat stor hall ibland ;)
Ha de gott. Kram, Catarina

cat sa...

Vilket himla snyggt arkivskåp!
Skönt med stora bilar och hyfsat stor hall ibland ;)
Ha de gott. Kram, Catarina

cat sa...

Vilket himla snyggt arkivskåp!
Skönt med stora bilar och hyfsat stor hall ibland ;)
Ha de gott. Kram, Catarina

cat sa...

Vilket himla snyggt arkivskåp!
Skönt med stora bilar och hyfsat stor hall ibland ;)
Ha de gott. Kram, Catarina

Familjen Zaar sa...

Åh, vilket fint arkivskåp ! I love ! ;)
Kram Anki

Johanna Stålros sa...

Kreativt kaos;) Hoppas kvällen blir fin. Kram

Hulda sa...

Skjønner at du vil beholde arkivskapet. Det så stilig ut! :) Likte glassene også. :)

Fia sa...

Underbart att fynda lite på auktion ♥

Gillar de där glasen från IKEA, de heter väl "pokal" eller nåt liknande??

Laddar upp inför fredagen här, hoppas att mina gamla möbler är färdiga på Bonarverkstan snart;))

Ha det gott! / kram fia

Vintage House sa...

Hej
så ser det nästan alltid ut hos oss....
läckert arkivskåp ska du ha det i butiken eller inne?
ja vilket väder det har varit idag skönt med en promenad..
kram
sandra

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin! Snyggt skåp! varit ett underbart väder i dag! Har varit med 40 ungar och åkt skidor i Aboda klint! Kram från MaJA

Vita små hjärtan sa...

Å vilket underbart skåp! Det skulle jag inte kunna slita mig ifrån!
Kram Agnetha

Ellinor sa...

Åhhh, vilket drömskåp! Hög vill-ha-faktor!! Grattis!
Skulle behålla det om jag var du!
/Ellinor

Sara sa...

Hej svejs =)
Vilken härligt arkivskåp du hittat!
Jag har fått lite ångest idag när en av mina chefer visade mig ett gammalt "pysselskåp" med massa lådor som dom inte skulle kvar,..
Han skulle återkomma med mer bild och mått, och ett pris (!) vi får väll se om skåpet kommer hem till lilla torpet Skogslund ;)
Hoppas att du haft en fin dag.
Kramar ifrån mig

Tinas vita bo sa...

Vilket underbart arkivskåp!!
Skulle jag absolut inte kunna skilja mig ifrån!
De är nog rätt svåra att få tag på...
Behåll den åtminstone ett tag!! hihi

Kram Tina

Millygarden sa...

Åh det fina arkivskåpet...hittar du en alldelse förträfflig plats åt.....för inte näns du sälja den!

Jag vet av egen erfarenhet...Fniss!
Kram Marina

Anonym sa...

Tittar som vanligt in det sista jag gör på kvällen för att njuta av Dina fina foton och trivsamma bilder; de andas alltid trivsel, hemtrevnad och ro! Tack för allt vackert Du delar med Dig av! Men vad är det för en vacker kappa/långkofta som hänger till höger i bild? Fullkomligt ljuvlig! Ha härliga dagar! Mitt sportlov börjar nu så jag åker till Nice för att se mimosan blomma - en gammal dröm som äntligen ska gå i uppfyllelse. Snart hemma igen så jag kan få "titta i fatt".
Allt gott till Dig! Anna

kråke sa...

Underbara fynd vännen:))

Kram fina...

kråke