måndag 26 mars 2012

Bokrelease:))


Ny vecka...Nya tag!!!
Igår var vi inbjudna till Gransholms Herrgård på Bokrelease:)
Anna Örnberg & fotograf Tommy Duraths nya bok är klar...Naturlig Inredning.
Klicka HÄR & bevaka på Adlibris:) FinFreja är med.....
Anna har lånat vårt Norregård (och andra hus) som miljö för att fota sina fiffiga idèer & inredningstips!!!

 
  
De hälsar sina gäster Välkomna & alla får en kort presentation:)
  
  
Gransholms Herrgård är en helt makalös miljö för en bokrelease & allt Ni ser på följande bilder är till salu i deras fantastiska butik!!!! Klicka HÄR för mer information.....
  

  

  

  

Tänkte jag skulle få en fin bild med mig hem....
Det blev en hel serie med galna bilder:))
Ni får ta del av dessa två.....

Dags för prommis därefter vaccination av Freja sen Kvinnocirkel:)
Hur ser Er måndag ut????




18 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Vilket hääärligt ställe.. Förstår att du njöt till fullo..och så roligt att få ha sitt hem med i en av hennes böcker..jag förstår att du känner dig stolt!! :9

varmkramen ifrån sanne

Sofia sa...

Men, så roligt!
och vilket fantastiskt ställe!
och vilka underbara prylar......
Kram Sofia

lisashus sa...

Vilken fin idé att ha bokrelease där man fotat! Kul också att er gård är med - inte att undra på, så fint som ni har!

Vilken inspirerande bok det verkar vara! Tackar för tipset!

Min måndag har inneburit färdiställande av diverse björkriskransar inför vårmarknaden nästa helg hos gårdsbutiken Violas romantiska ting här i närheten! Så skönt att vara klar med allt.
Ha en fin vecka!
Kram
Lisa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var roligt Malin, vilken upplevelse och se boken för första gången. Och miljön var så vacker. Så fin du är i dina nya boots.
Kramar
AnnaMaria

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken underbar miljö för en bokrelease=) Antar att det är ännu en underbar och inspirerande bok från Anna Örnberg....

Ha det gott!
Kram,
Regina

Källeboda lantliv sa...

Hej Hej Malin ..så kul att se dig igen ..va fin du är idag ..(ja, du var förstås fin i backen också ) hi hi...vad avis jag blir på dig ..vilken upplevelse att få vara med om ...plötsligt händer det !den boken vill jag ha ...tittade på bokcirkeln du tipsade om ..verkar intressant ..något för mig att fundera på ..beställer boken till att börja med ..Min dag har varit bra ..haft föreläsning hela dagen ..på förskolan ..ämne ..dokumentation på förskolan ..ja.ja.nya infallsvinklar hela tiden för oss ..dom borde sätta till mer personal istället ...sdan har jag tränat på gymmmet ..det längtade jag till efter en veckas uppehåll ..förresten kul att du länkade mig ...tack snälla ! vi hörs av snart igen ..kram jeanette.kalllebodalantliv

kråke sa...

Hej fina! Vad kul, vilken grej:)) härlig start på veckan:))

Kram kråke

gamla skolan sa...

Kan tänka mig att det var trevligt och vilket underbart ställe , vi ville verkligen vara där , men just nu har vi fullt upp , inför konstrundan i påsk !
Hade ju varit roligt att träffa dig också Malin :))
Kramar // Susanne ♥

Vida sa...

du den där ser superläcker ut...måste nog kolla upp det här..Anna Örnberg har ju gjort så mycket bra innan;)

min måndag har varit fyllt ös medvetslös så imorgon ska jag inte göra en enda vettig sak har jag bestämt;))

Vidafräknignäsakram

Sara sa...

Åh vad roligt med en ny bok igen!!
Den ska jag köpa =)
Kul att sötis-Freja är med!
Själv har jag jobbat idag, men imorn är jag ledig då har vädergudarna lovar sol och +17 grader (!!)
Underbart!!
Kramar ifrån mig

Cattis sa...

Snart har jag födelsedag då ska jag önska mig boken med de fantastiska bilderna från underbara miljöer.

Cattis

Heaven's Walk sa...

What a fun day out for you, Malin! It's so exciting to meet authors of beautiful books! Cute photo of you, too! :)

xoxo laurie

Marie sa...

Så roligt Malin och vilket underbart ställe ni var på!

Ha en fin dag!
Kram Marie

Sallys hus sa...

Men oj vilken söndag!
Vad mysigt att få vandra runt i den där fina miljön..;)
Vad roligt att ha bilder med i hennes fina böcker.
Min måndag...
hmm..jobb, jobb, sjutsa dottern till träning, simma, handla, laga mat, gråta framför Sofias Änglar..(det var verkligen hemskt igår), sen stupa i säng...;)
Kram Katarina

KNORKAN sa...

Vilka härliga bilder :-) Kram

Vita huset 28 sa...

Hej ser ut att vara en superfin bok, kul o ha finfreja med :)
Den boken står nu på min inköptslista.

Ha en skön tisdag
Kram Camilla

Vanja sa...

Verkligen häftigt ställe. Jag gillar speciellt uthuset(?) med kullerstensgolvet.
Härlig blogg!

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin! Den upplevelsen går inte av för hackor förstå jag det måste ha varit så roligt.....vilken miljö....Ha en underbart fortsatt trevlig vecka kram från Maja