söndag 11 mars 2012

Lite kök igen...



Söndag & det är soligt men blåsigt:)
När vi byggde om köket blev det en hörnhylla som avslut efter kyl & frys, inte bra....
De känns som en garderob, har försökt piffa upp den med en liten spets runt hyllplanen! 
Letar alltid efter ett högt, smalt hörnskåp istället:) 
Men helst skulle jag vilja att vi  byggde ett eget med gamla fönster....


Nu blir det ett nytt pass i Ladan, vi kommer att ha gipsat klart väggarna idag, Jiiiiiiiipppppiiii:)
Vad gör Ni denna söndag??
See you!!



25 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Du har piffat fint på hyllorna. Jag ångrar att jag lydde en köksplanerare som vidhöll att vi måste ha hörnhyllor som avslut på en bänk. Jag behöver dem inte och kunde istället använt utrymmet till något annat.
Ha en fin fortsättning på söndagen! Kram Kicki

Hemma hos Märtha sa...

Hejsan Malin!
tycker dina hyllor är jättefina! Passar bra i ditt fina kök!
Vi gör om vår hall, har tagit ner all tapet, spacklat och slipat och just nu målar vi väggarna vita!
Ha en mysig söndag!
Kram
Anne-Lie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har ett ljust fint kök, härligt med dörrarna öppna ut mot glasverandan. Och vad långt ni kommit med bygget.
Kramar
AnnaMaria

lisashus sa...

Jag tycker också att din hylla är jättefin och att det är bra att utnyttja utrymmer just där!

Du har ju dessutom gjort så fint på hyllorna!

Jobbhelg har det varit här också, men inte i nån lada förstås!
Lycka till med ladan!
Lisa

Hagagård sa...

Vad fint du har det:)Mina Söndagssysslor har varit planterat om lite pelargoner och plockat lite påskris..Hej//Helen

Hanna sa...

Så fint du har det.
Ha en fin söndagskväll och en bra början på den nya veckan!
Kram
Hanna

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

vi hade också en såndär avslutshylla i köket förrut men som du gillades den inte och togs bort helt! Ett hörnskåp skulle bli fint! :)

Kramis Sanne!!

P.S Jag har en lite Give away inne hos mig nu, för att fira våren. Var gärna med och prova lyckan!! :)

http://anglarnashus.blogspot.com/search/label/give%20away

Millygarden sa...

Ingen nytta alls Familjedag på förmiddagen och slappa på eftermiddagen. Magda har provcycklat och jag har krattat och plockat lite ogräs i grusgången. Ganska skönt och vara slö ibland.

Kram Marina

Lussan sa...

Mycket fint att titta på här! Jack var otroligt fin och fick mitt hjärta att smälta.

Ha det gott/Kram Lussan

Sarah sa...

I'm stuck on my couch with a broken foot staring into my kitchen and hoping that all the boys haven't made too much of a mess!

I love the shelves and I really love that pendant light!

xo Sarah

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Men så fint kök du har.. underbara hyllor o sakerna därpå..kram sussie

Källeboda lantliv sa...

Jag tycker det ser bra ut .. Egna lösningar är roligt å personligt ...fina verandan skymtar ser jag .. Min söndag har varit bra .. Dottern hemma på besök .. Vi åt gott här .. Å. Så filade vi på hembakta fastlagsbullar ..fikade... Förstås .. Hi hi .. Sedan gjorde vi ett lokat loppisbesök här i byn ...hittade en liten soppskål .. Snart får du se den ..nu soffläge .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

kråke sa...

Härligt!! Då får du ju snart börja på det där roliga med att inreda:)) hoppas allt gått bra idag och fortsatt mysig söndag:))

Kram kråke

Fröken Grön sa...

Jag ser så mycket jag gillar på den där hyllan! Tycker det är en snygg lösning, måste jag säga. Gillar atmosfären i hela köket väldigt mycket.

Må så gott!
/Anna-Karin

Vintage House sa...

Men så roligt för er:)
Hörn är inte roligt hoppas ni får till ett skåp med gamla fönster....
Har rensat lite på verandan medan solen visade sig
kram
sandra

Torparlycka sa...

Älskar din lampa!! Kram A

underbarahem sa...

Jag tycker att hyllorna är jättefina... Idag har det blivit lite fixande vid entren, nya blommor och lite annat.

Kram Birgitta

gamla skolan sa...

Fast jag tycker det ser bra ut , som det är ! Men ibland har man en egen bild om hur det ska se ut !
Kramar // Susanne ♥

Gabriella sa...

Jag tycker det ser fint ut!=)

LissasVita sa...

Min söndag har bestått av målning och slipning...har ju fyndat på blocket och jag har världens röra i vardagsrummet ....så då har vi jobbat flitigt båda,...! Kramen Lisbeth

stricksonne sa...

ich liebe ihre schöne einrichtung und dekoration!!! angie

Heaven's Walk sa...

You'll be all moved in to that beautiful barn and selling your treasures in no time, Malin! :)

xoxo laurie

Änglarnas hus sa...

Vad kul att du vill vara med i min utlottning! Lycka till!

Kram Sanne

Designe sa...

Såå fint och härligt med ljuset som kommer in! :) kram

Helena, The Swenglish Home sa...

Hej Malin,

Nej men vet du vad, jag tycker det är jättefint med hyllorna där, trots att jag egentligen inte är något "fan" av sådana hyllor. Men med din touch och dina fina saker där, så blir det bara fint piff som grädden på moset i ert vackra kök (gillar lampan där!).

Dagens inlägg med sol och utemöbler-premiär är så härligt också, och jag känner vårvibbarna ända från Småland och hit!

Hoppas allt är bra med dig.
Kram,
Helena