torsdag 15 mars 2012

Reportage i "Livet på Landet"....


Foto: Carina Olander

Nu finns vårt uterum med i tidningen "Livet på Landet"...
Det är hela 4:e gången det är med i media, helt galet:))
Jag kan bara säga att jag bjuder gärna på mig själv, men hjälp vad jag blir sporrad att hålla min nuvarande vikt när jag ser bilderna:)) Att se sig själv i en tidning är både overkligt & jobbigt, men kul:) 
I augusti är det två år sedan Anna & Carina var här & gjorde reportaget, hur fort går tiden??

Tack Tack Tack för ALLA Era fina kommentarer igår:))



  

27 kommentarer:

katha´s kortmakeri sa...

Har sett det förut och kan inte få nog av det är så vacker!
Ha en fin dag!
Kram Katha

anna sa...

Det ser så otroligt mysigt ut! Jättefint!

EM (elsamarianne) sa...

Vad roligt att ni är med ännu en gång. Uterummet är ju bara så vackert och mysigt. Nu längtar vi tills man kan sitta ute igen. Idag är bara nån plusgrad och t o m hundarna sover gärna inne. Annat igår, då ville dom vara ute hela dagen i solen. Men det går åt rätt håll.
Så fint du får i butiken, förresten. Ska bli spännande att se vid invigningen ;-)
kram elsamarianne

Ingrid sa...

Det är ju så jättemysigt! Gardinerna, sängen och dom gamla (?) fönstren... Härligt!!!
Ha en fin eftermiddag! /Ingrid

lisashus sa...

Alltid kul att se sitt hem i tryck, men det kan vara med blandade känslor när man själv måste vara med...!:)

Jag förstår att ert hem är populärt, så fint som ni har det och uterummet är bara sååå vackert!

Kram
Lisa

The Secret Garden sa...

Vikt???????

Blir helt frågande när jag läser det här..!!!!!!

//Boije

Vardag och flärd sa...

Läste reportaget igår, det är fint! Ert uterum är underbart!
Kram Eva

Johanna Stålros sa...

De ljuvliga bilderna, kan man inte se sig mätt på;) Kram

Tinas vita bo sa...

Varje gång jag ser ditt uterum suckar jag....
Det är såååå fantastikt vackert!!

Kram Tina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Aha, då skulle jag vilja ha lite reportage, behöver något som tar mig i vikt-kragen! Grattis till ett nytt reportage, och såklart jag köper tidningen. Toksnygga kängor i tidigre inlägg också.
Kramar
AnnaMaria

Livet på Vestergård sa...

Man kan verkligen förstå att det görs många reportage om ert uterum . Det är ju så fantastiskt vackert!
Kram Kicki

Vintage House sa...

Hej vännen,
så kul det är verkligen ett underbart rum och så underbart kul att det har varit med i så många tidningar:)
ja du här väntar man men har rykt på en förkylning så känner mig rätt utslagen....
ha en go kväll
kram
sandra

Mariette sa...

Hej Malin!

Ja men det är ju också otroligt vackert...Galet vackert faktiskt!

Vad långt ni kommit med ladan!
Det kommer att bli toppen!
Men jag förstår att det är mycket som snurrar i huvudet...det är ju såååå mycket som måste ordnas innan man kan starta...både stora saker och bagateller som kan verka små men som ändå är väldigt viktiga.

Men det kommer du att fixa strålande!

KRAM Mariette

kråke sa...

Så roligt, ska köpa tidningen:))

Kram fina du...

kråke

Hemmavid sa...

Hej Malin!

Blir såå glad varje ggn jag ser ert fina uterum! Har lagt in ett likadant på min önskelista till maken ;0)

Solvejfire sa...

Hvilke. Skønt sted, de t får mig til at længes endnu mere efter forår og sommer :D
Knus jeanett

Anonym sa...

.. Ljuvligt reportage!!

Man kan nästan känna vinden svepa i gardinerna.. Vill oxå ha ett sådant underbart måbra-krypin..

Jag tycker du har en strålande utstrålning med glimten i ögat o perfekt precis som du ser ut!!

Kram Marie :)

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hallå Malin...jag tycker det är så roligt att Ni är med...ni ha ju ett otroligt vackert hem. jag ska köpa tidningen i morgon innan jobbet...ha det så bra du fina kramen från Maja

Marie sa...

Så roligt Malin, ert uterum är fantastiskt vackert!!!

Trevlig helg!
Kram Marie

G:a Affären sa...

Har lovat mig själv att hålla tillbaka när det gäller köp av inredningsmagasin (kändes som jag borde skriva mat!) men nu blir jag frestad. Jag har sett ditt uterum men vad gör väl det, jag kan se det många fler gånger!
Ha det gott,
/Cia

Torparlycka sa...

Du har ett helt underbart uterum!! Kram A

Millygarden sa...

Åh det är ju så fint er uterum förstår att det är med på 4 ställen.

Kram Marina

mariaK. sa...

Va Kul!
Visst är det som du skriver, vart tar tiden väääägen??
Ha det gott!/Maria

blomsterdesign sa...

Jätte mysigt uterum! Det är det bästa rummet av alla tycker jag. Så nära till trädgården. Fort jag är ledig och har en stund över så sittar jag i mitt urerum. ha det bra!

Heaven's Walk sa...

Congratulations to you, Malin! How exciting! Not surprising, though - since your conservatory is soooo beautiful! :)

xoxo laurie

Torpliv sa...

Så roligt, grattis Malin! Ert uterum är verkligen helt fantastiskt! Gissar att du längtar tills det blir lite varmare så att du kan tillbringa mer tid där och vila mellan arbetspassen i ladan =) Kram Petra

Gabriella sa...

Oj så mysigt det ser ut!