söndag 1 april 2012

Det blir inte alltid som man tänkt sig....



Några bilder på FinFreja idag som ändå fanns i min lilla bildbank:))
Skulle tillbringa hela Helgen i Ladan hade jag tänkt, men efter 3 timmars spacklande i fredags kändes det i nacken....På massagen i torsdags var jag inte bra:( Men jag vill ju så mycket....
Vi beslöt iaf igår att J skulle ta sista omgången med spackelspaden, han är så mycket bättre än mig oxå:))
Nu är vi på gång att börja måla....


Jag har farit runt som en galning & loppat & varit på auktion....
Samlar ju på mig efter hand & hoppas att jag ska kunna slita mig ifrån vissa saker som ju kommer hamna i butiken....
Igår slutade det med att jag, F & mamma hamnade på Gårdby Lanthandel på Öland:))
Så mysigt & inspirerande miljöer, skulle gärna ha inredning, kläder & cafè!!!
Men det är så mycket bestämmelser för att få servera, kanske något att fundera på lite längre fram.....

Nu äntligen dags att börja måla:)))
See you!!!