onsdag 4 april 2012

Ett litet Påskstilleben:))



Hempysslade Påskägg som jag haft i flera år pimpade med lite spets, grovt snöre & små björkkvistar:))
Lite bibeltexter, tapetklister & några påskägg som du kanske tröttnat på är allt som behövs......


Texten blev visst upp & ner:)) Lite som jag känner mig....


Har lagt äggen på en loppad bricka med en eucalyptuskrans runt som ramar in lite....
När jag tittar på den nu känns det som jag skulle fotat den från andra hållet, även den upp & ner alltså:))

Japp, nu jobbar vi bara imorgon oxå sen är det Påskledigt!!!
Känns som det kan behövas....






16 kommentarer:

Forsthaus sa...

Dear Malin, you have a very, very nice Blog!!
Many Greethings from Heike

Rummet för välbefinnande sa...

Livet-upp-och-ner är allt vackert på sitt sätt det också...

Tänk att jag är så otroligt svag för vackra, skira spetsar. Blir liksom aldrig mätt på dem.

Ha en fin påsk Malin!

Kram Mia

rosenälvorna sa...

Hej, ja, ibland är det lite upp och ner med tillvaron, tur man är ledig ibland så kanske man kan vrida det rätt igen. Glad påsk! Christina

lisashus sa...

Så vackert påskstilleben du har gjort!
Hoppas att du har lika ljuvligt väder som jag har här - just suttit i solen och nästan svettats, trots att det är kyligt i luften! Åh, så skönt!
Kram
Lisa

Vanja sa...

Snyggt! Jag snor idén!
Hoppas du får en riktigt skön och lugn påskhelg :)

Vintage House sa...

Vackra ägg och härligt stilleben...
Ta hand om dig nu vännen min och njut av din ledighet....
önskar dig en Glad Påsk
kram
sandra

Hulda sa...

Fine bilder! Flott og rustikt, med et pust av vintage. :) Flotte bilder fra lysthuset deres også. Så fint med ris med fjær og annen pynt. :)

Marit sa...

For en nydelig dekorasjon!:) Og kvistene med hvite fjær var også helt nydelig!:)

Ha en riktig fin påske!

Sabelhagens Olivlund - Maria sa...

Jättefint! Jag har flera påskägg som jag skulle kunna göra liknande med, tack för inspirationen. Ibland känns livet lite upp och ner.
Ha det fint.
Kram Maria

Vardag och flärd sa...

Det enkla är det vackra! Underbart! Och underbart ska det bli med några lediga dagar!
Kram Eva

Mariette sa...

Hej Malin!

Fina fina ägg och jag gillar din eucalyptus där också...

Ha nu en riktigt god och ledigt skön påsk!

Kram Mariette

Tinas vita bo sa...

Härligt stilleben!!

Önskar dig en underbar påsk
Kram Tina

LantlivsAnette sa...

GLAD PÅSK på dig !!
Kraaam Anette

linnea-maria sa...

Vad fint pyntat! Den där spetsen var otroligt vacker! Ha en fin påskhelg /Therese

Anonym sa...

kanonfint,helt mina färger på ägg och det andra.De där med att vara upp och ner det får man vara ibland ,många kramar och vi ses B

Julias inspiration - inredning o Sött! sa...

Fint! Jag har också använt mig av tidningspapper på mina ägg (på vanliga äggskal)