söndag 29 april 2012

En liten kvällshälsning:))



Hej:))
Hoppas Ni haft en bra söndag!!! Idag har det varit fullt upp mamma & jag har varit
 på auktion & loppis :)) Hör inte till vanligheterna.....Har inte fått detta galet stora intresse från min uppväxt, däremot har mamma alltid varit flitig med att dona & pyssla hemma!



(Bilder från förra sommaren...)

Har inte funnits tid att fota idag, då är det bra med en liten bildbank!!
Ni är så många som troget kikar in, det är så kul:))
TACK!!





13 kommentarer:

Hanna sa...

Fina bilder.
Ha en fin valborg och 1 maj.
Kram
HAnna
http://blommorifonstret.bloggo.nu/

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Alltid lika härligt att kika in här hos dig! =)
Önskar dig en härlig Valborg och 1 maj.

Kram

amelie sa...

Fina bilder :)
Bra med bildbank!
Hoppas att du gjorde några fina fynd!
trevlig valborg och första maj
Kram Amelie

Hulda sa...

Flotte bilder fra glassverandaen din! Så fint bord, og så herlig stylet!

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Härlig bild ! ;)
Bra att ha i bildbanken ;)

Vad skoj med både loppos och auktion... !
Ha en skön kväll och trevlig Valborg !

Kramar Sirpa

Tre Engler sa...

Hei!
Herlige bilder som alltid:)
Loppis og auksjon er alltid gøy:)
Fortsatt god kveld!

Klem Merete

Mariette sa...

Den där regnjackan är så snygg alltså!

Önskar dig en fin fin Valborg!

Kram Mariette

Tinas vita bo sa...

Låter som en underbar dag... :)

Ha en fin valborg
Kram Tina

Vintage House sa...

Hej
så härligt det låter min mamma är ingen loppismänniska men tycker om att fixa hemma...
kanonfina bilder....
ha det så gott
kram
sandra

Cattis sa...

Kul att gå på loppis med mamma, det gjorde jag tidigare när min mamma orkade. Nu tar jag gärna med någon av barnen istället.

Jag har haft vänner på middag. Kolla min blogg så får du ett bra recept.

Kram Cattis

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Det är lite "fest" att få titta in hos dej...så vackra bilder att vila ögat på !

Du tänker väl inte hålla loppisfynden för dej själv...ser fram emot att få kika på dom..när du hinner ! (ingen stress)

ag önskar dej en riktigt solig ,varm och vilsam Valborg.

Kramar Anette

EM (elsamarianne) sa...

Vi gillar ju återbruk, så varför inte återbruka bilder också? Det gör jag...
Ha en fin Valborg
kram elsamarianne

G:a Affären sa...

Kul att din mamma följde med! Bildbank är inte dumt att ta till när tiden är knapp.
Önskar dig en fin Valborg,
/Cia